[D3 ALL ] Wymiana foteli i tapicerki
Pytanka:
1 czy jak kupie fotele od ANGLIKA (takie same np jak moje) przełoże do nich moduły ze swoich i zamontuj w aucie to chyba będą działać bez problemu prawda?
2 czy moduł bez problemu można przełożyć, są tylko kostki in,out czy jest jakiś problem?
3 czy fotele takie same jak moje tylko że z masażem będą działały bez dodatkowej wiązki, z moim modułem po odpowiednim kodowaniu?
Z góry dzięki :-)
1 czy jak kupie fotele od ANGLIKA (takie same np jak moje) przełoże do nich moduły ze swoich i zamontuj w aucie to chyba będą działać bez problemu prawda?
2 czy moduł bez problemu można przełożyć, są tylko kostki in,out czy jest jakiś problem?
3 czy fotele takie same jak moje tylko że z masażem będą działały bez dodatkowej wiązki, z moim modułem po odpowiednim kodowaniu?
Z góry dzięki :-)
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
1. Jak zrobisz wszystko ze sztuka to tak
2. Jesli chodzi Ci angol/europa - jeden pieron - samym VCDSem mozesz je zamienic poprzez kodowanie. Montaz bez problemu.
3. Powinny, aczkolwiek nie wszystkie moduly chca wszystko przyjac. Masaze sa obslugiwane przez fotel, nie przez panel klimy jak np wentylacja.
Ogolnie jednak polecam zostawic moduly, przekodowac se pasazera na kierowce i vice/versa oraz zdjac CP w ASO - masz wtedy pewnosc ze zadziala.
2. Jesli chodzi Ci angol/europa - jeden pieron - samym VCDSem mozesz je zamienic poprzez kodowanie. Montaz bez problemu.
3. Powinny, aczkolwiek nie wszystkie moduly chca wszystko przyjac. Masaze sa obslugiwane przez fotel, nie przez panel klimy jak np wentylacja.
Ogolnie jednak polecam zostawic moduly, przekodowac se pasazera na kierowce i vice/versa oraz zdjac CP w ASO - masz wtedy pewnosc ze zadziala.
Black Cars Matters
Z alcantara cenę kosmiczną
[ Dodano: 2017-01-17, 03:28 ]
I dzięki chłopaki
[ Dodano: 2017-05-31, 11:18 ]
Zmieniłem fotele przednie na sporty (takie same sterowanie rocznik itp), przełożyłem swoje moduły do nowych foteli. Wszystko działa, pamięć ustawienia i wszystkie funkcje lecz mam blsd w modułach foteli (06 i 36) w obu taki sam. Kodowanie nie ruszane, wszystko wydaje mi się podpięte. Ktoś coś może pomoże?
[ Dodano: 2017-05-31, 11:19 ]
[ Dodano: 2017-01-17, 03:28 ]
I dzięki chłopaki
[ Dodano: 2017-05-31, 11:18 ]
Zmieniłem fotele przednie na sporty (takie same sterowanie rocznik itp), przełożyłem swoje moduły do nowych foteli. Wszystko działa, pamięć ustawienia i wszystkie funkcje lecz mam blsd w modułach foteli (06 i 36) w obu taki sam. Kodowanie nie ruszane, wszystko wydaje mi się podpięte. Ktoś coś może pomoże?
[ Dodano: 2017-05-31, 11:19 ]
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
http://www.audi-resource.com/ecu36.php
Ale VCDSem tego nie zrobisz, potrzebny ODIS (a przynajmniej tak było w moim przypadku)
Ale VCDSem tego nie zrobisz, potrzebny ODIS (a przynajmniej tak było w moim przypadku)
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Chodzi o to, że przypisuje oba moduły foteli pod jeden adres. VCDSem teoretycznie tego nie da się zrobić (tzn Uruchom program, J136 można zastąpić samym wejściem w moduł, potem podpiąć na szybko wtyczki 2 fotela i wejść w drugi, ale... to nie działa). ODISem online zrobili mi to w ASO, ale na koniec i tak okazało się, że jeden moduł mam uszkodzony.
Opisane tutaj: http://www.a8team.pl/d3-prefl-all-pamie ... t20484.htm
Opisane tutaj: http://www.a8team.pl/d3-prefl-all-pamie ... t20484.htm
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Nie wiem, ile Ci policzą za diagnostykę, ja miałem wszystko robione przy okazji zrzucania CP i tylko za to płaciłem. Zawsze możesz zadzwonić i zapytać. Jak jesteś pewien, że prawy widzi jako prawy, a lewy jako lewy i obie pamięci działają prawidłowo (a to sprawdzisz w odpowiednich blokach pomiarowych, czy patrząc jak zmieniają się wartości ruszając silnikami fotela za pomocą przycisków regulacji) to olałbym temat.
Black Cars Matters
Witam wszystkich. Ja mam zwykłe taborety z podgrzewaną tylną kanapą. Pomijając kwestie że nie trzymają za dobrze w zakrętach to i wygląd ich jest jakiś taki jałowy mimo że są zadbane to chciałbym założyć te chyba po pierwszym lifcie. Nie potrzebuje masaży czy tam wentylacji. I czy sam zakup foteli wystarczy? Jak to się ma z wpięciem "nowych" foteli w moją obecną instalację. Założyciel postu zrobił duży przeskok bo on chciał założyć fotele w full opcji w dodatku fabrycznie nie miał podgrzewane tylnej kanapy. Czytałem o czymś takim jak ochrona komponentów. Jakie to są koszta ściągnięcie tego w ASO? A może mniej kłopotliwe było by przełożenie sterowników z moich foteli do tych nowych, albo wymienić zwyczajnie tapicerkę z gąbką a u mnie zostawić tylko stelaż i te sterowniki z silnikami. Bo w moich fotelach stet chyba wszystko za wyjątkiem regulacji podnóżka. Mam siostrę w Angli (więc i możliwość nabycia przez nią takich foteli jest) co gdyby takie fotele od Anglika założyć do mojego EU?
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Inne sa wiazki zarowno do sportow/komfortow jak miales standardowe fotele. Takze majac standardowe stolki bez przerobek instalcji sie nie obejdzie. Jak nie masz pamieci zrzucac CP nie trzeba. Koszt 200-300 zl od modulu.
Stelazy nie przelozysz. Sa inne.
Oprocz tego co napisales standardowe stolki nie maja lamania ani regulacji pasow z tego co pamietam, manualne sa tez chyba zaglowki.
Stelazy nie przelozysz. Sa inne.
Oprocz tego co napisales standardowe stolki nie maja lamania ani regulacji pasow z tego co pamietam, manualne sa tez chyba zaglowki.
Black Cars Matters
Ja u siebie w tych stłkach elektryczne mam: przesuwanie fotela przód / tył, podnoszenie / opuszczenie przedniej części siedziska, podnoszenie / opuszczenie tylnej części siedziska, pochylenie oparcia przód / tył, regulacja wysokości zagłówka góra / dół, regulacja wysokości pasa bezpieczeństwa góra / dół. Sterowanie lędźwi górnej i dolnej części oparcia. Jedyne co mam manualne to pochylanie zagłówka. Pamięć foteli w boczku drzwi oczywiście jest. Dwa kluczyki mam także pokodowane pod dwóch różnych kierowców że wszystko się samo ustawia .
[ Dodano: 2018-06-11, 21:54 ]
To czy przy takim wyposażeniu foteli kupię jakieś inne byle nie te stołki i bez zbędnych przekładek czy kombinacji? W jakim układzie będzie na mniej roboty ale uzyskując te lepsze fotele?
[ Dodano: 2018-06-11, 21:54 ]
To czy przy takim wyposażeniu foteli kupię jakieś inne byle nie te stołki i bez zbędnych przekładek czy kombinacji? W jakim układzie będzie na mniej roboty ale uzyskując te lepsze fotele?
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Masz wszystko poza masazem i wentylacja (pomijam tu lamanie i wysuwane podudzie) Mozesz kupic takie same tylko komforty.
Jak dobrze pojdzie moze tylko wepniesz. Roznice niestety byly nawet w wiazkach pomiedzy rocznikami niestety.
Kup najpierw fotele, potem sie bedziesz martwil. Po schematach z ELSY dojdziesz do wszystkiego
Jak dobrze pojdzie moze tylko wepniesz. Roznice niestety byly nawet w wiazkach pomiedzy rocznikami niestety.
Kup najpierw fotele, potem sie bedziesz martwil. Po schematach z ELSY dojdziesz do wszystkiego
Black Cars Matters