Witam, mam pewien problem gdyż w mojej a8 było już słabe zawieszenie postanowiłem je wymienić na nowe oczywiście części serwisowe i było jeszcze problem z olejem w skrzyni. Wiec został oddany do mechanika który zna się na rzeczy, serwisuje auta typu np bentley i inne wysokiej klasy, więc a8 nie jedno krotnie robił w swojej "karierze". Problem zaczął się wtedy kiedy zamówione z serwisu zawieszenie przyszło pod moje auto i kompletnie nie pasowało, więc zostało odesłane, przysłali kolejne i to też nie pasowało w między czasie np filtr skrzyni i inne podzespoły też nie pasowały do mojej a8. Po rozmowie z serwisantami (VAG) audi dowiedziałem się że to jest bardzo rzadki egzemplarz na takich podzespołach i z takimi częściami wyszło na prawdę mało a8 wprost kilkanaście sztuk.
Spotkaliście się z takim czymś ? Bo z tego co mi wiadomo A8 nie wychodziło w jakiś specjalnych wersjach.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z doborem zawieszenia
[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z doborem zawieszenia
Ostatnio zmieniony 20 lip 2013, 21:31 przez gonias, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
I tu nasuwa się pytanie , skoro silnik ma ABZ 299KM to z zawieszeniem nie powinien być problemu .gonias pisze:Win to WAUZZZ4DZSN002036
Niestety auto wciąż stoi w naprawię więc nie mogę odczytać kodu silnika :-| , lecz wiem że w dokumentach jest moc 220KW.
To dziwne , a które elementy z zawieszenia nie pasują ???
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

A może masz taki problem jak ja. Zdemontowałem wahacz, patrzę na niego, później na sworzeń i różne średnice. Do "zaprzyjaźnionego" warsztatu i mechanik stwierdza, że faktycznie nie będzie to pasować i abym oddał wahacz, a on zamówi prawidłowy. Ten prawidłowy też ma za cienki sworzeń i co okazało się przy bliższych oględzinach... Jak był wybijany wahacz ze zwrotnicy to wyszedł razem z tulejką, która mocno trzymała się wahacza i wyglądało jak by całość tworzyło. Wystarczyło zbić tulejkę ze sworznia wahacza, wbić w zwrotnicę i wahacz już pasował :-)
Teoretycznie powinno pasować, sam mechanik był zdziwiony że żaden komplet który otrzymał z serwisu nie pasował, dopiero to co powiedział serwisant w (VAG'u) nas uświadomiło dlaczego.mdamian pisze:I tu nasuwa się pytanie , skoro silnik ma ABZ 299KM to z zawieszeniem nie powinien być problemu .
Dokładniejsze informację będę miał w przyszłym tygodniumdamian pisze:To dziwne , a które elementy z zawieszenia nie pasują ???