Witam
W zwiazku z zmęczonymi tulejami które muszę wymienić w tylnych wahaczach dolnych
(tych dużych) chciałbym spytać czy ktoś z kolegów może doradzić jak najprościej wahacz zdemontować i wymienić tuleje? i oczywiście z demontażem sprężyn....
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wymiana tulei wahacza tył
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wymiana tulei wahacza tył
Ostatnio zmieniony 04 maja 2014, 15:32 przez riki76, łącznie zmieniany 1 raz.
jesli mowisz o tych tulejkach polowkowych co wchodza do zwrotnicy to o ile wywalic je nie jest klopotem o tyle montaz musisz przeprowadzic bardzo precyzyjnie bo nie wolno pchac za srodek tylko trzeba miec pierscien ktorym bedziesz prasowac za zewnetrzna srednice tulei.Inaczej zniszczysz nowa tulej.
Demontaz wachacza -Co tu pisac.Trzeba to zrobic i koniec.Jakos trudno nie jest ani tez super prosto tez.Jakichs magicznych trikow tu sie nie stosuje
Demontaz wachacza -Co tu pisac.Trzeba to zrobic i koniec.Jakos trudno nie jest ani tez super prosto tez.Jakichs magicznych trikow tu sie nie stosuje
-
- Forum Audi A8
- Posty: 85
- Rejestracja: 03 lis 2011, 08:30
- Lokalizacja: Toruń
Jednym lewarkiem podnosisz samochod a drugi lewarek podstawiasz pod wachacz od strony zwrotnicy i korygyjesz wysokosc wachacza zeby go spokpjnie odkrecic od zwrotnicy potem odkreczasz łącznik i powoli opuszczasz wachacz na dół a spreżyna sama wypadnie a jak bedziesz pózniej zakładał wszystko z powrotem to w odwrotnej kolejności prosta sprawa to jest.
Hej
Czy taki komplet podejdzie aby wymieniać tuleje metalowo-gumowe w naszych A8?
http://allegro.pl/sciagacz-do-lozysk-pi ... 97536.html
Czy taki komplet podejdzie aby wymieniać tuleje metalowo-gumowe w naszych A8?
http://allegro.pl/sciagacz-do-lozysk-pi ... 97536.html