Od pewnego czasu rano, gdy pierwszy raz odpalam samochód kierownica w prawą stronę bardzo lekko się kręci, zaś w lewą stronę skręca się tak jak należy. Po chwili jazdy, paru minutach wszystko wraca do normy i kierownica przy prawo skręcie stawia ten sam opór co skręcając w lewą stronę.
Opisana wyżej sytuacja ma miejsce wyłącznie przy pierwszym odpaleniu samochodu, każda późniejsza jazda jest normalna... do następnego dnia.
Czy to pompa wspomagania czy coś poważniejszego?
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB ] Lekko skręca kierownica w prawą stronę
Miałem to samo tylko, że w lewo.
Było tak, że jak było zimno w lewo praktycznie sama kręciła i ciężko było zatrzymać kierownicę (wyrywało z ręki)
Tak było do czasu nagrzania się oleju w systemie wspomagania (trochę obawiałem się aby coś jej nie odbiło na trasie - słabo jakby szarpnęła podczas jazdy na trasie)
Maglownica poszła do regeneracji - okazało się, że pompa opiłkowala i w środku wszystko było porysowane)
Generalnie maglownica już dwa razy była u magików bo za pierwszym razem bardzo hałasowała i za drugim jak powyżej
Było tak, że jak było zimno w lewo praktycznie sama kręciła i ciężko było zatrzymać kierownicę (wyrywało z ręki)
Tak było do czasu nagrzania się oleju w systemie wspomagania (trochę obawiałem się aby coś jej nie odbiło na trasie - słabo jakby szarpnęła podczas jazdy na trasie)
Maglownica poszła do regeneracji - okazało się, że pompa opiłkowala i w środku wszystko było porysowane)
Generalnie maglownica już dwa razy była u magików bo za pierwszym razem bardzo hałasowała i za drugim jak powyżej