![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Stuki lewe tylne koło.
Wymiary tulei to:
- średnica 42mm
- długość wewnętrznej tulei 46mm
- długość zewnętrznej tulei 35mm
- otwór na śrubę M12
Znalazłem zamiennik o odpowiednich najważniejszych wymiarach, dopasowałem pozostałe, ale dopiero jak mi się tuleja zablokowała w wahaczu zajarzyłem, że jest stalowa, a nie aluminiowa. Stanęła na amen i to tak, że nie mogłem jej dalej wcisnąć, ani wycisnąć. Musiałem wycinać i wstawić z powrotem starą ori. Tym razem januszowanie nie wypaliło.
Dodam, że żeby wymienić tę tuleję trzeba albo zdemontować wahacz, albo wyjąć sprężynę, albo odkręcić wahacz od zwrotnicy (wtedy robi się na tyle dużo miejsca, że da się włożyć ściągacz).
Jest jeszcze jedna opcja - Olkusz produkuje poliuretany do tego wahacza - tuleja o numerze P501, cena 60zł. Nie mam pojęcia, czy się sprawdzi w tym miejscu.
EDIT: no i siedzi ww. poliuretan. Montaż banalny, póki co siedzi sztywno.
- średnica 42mm
- długość wewnętrznej tulei 46mm
- długość zewnętrznej tulei 35mm
- otwór na śrubę M12
Znalazłem zamiennik o odpowiednich najważniejszych wymiarach, dopasowałem pozostałe, ale dopiero jak mi się tuleja zablokowała w wahaczu zajarzyłem, że jest stalowa, a nie aluminiowa. Stanęła na amen i to tak, że nie mogłem jej dalej wcisnąć, ani wycisnąć. Musiałem wycinać i wstawić z powrotem starą ori. Tym razem januszowanie nie wypaliło.
Dodam, że żeby wymienić tę tuleję trzeba albo zdemontować wahacz, albo wyjąć sprężynę, albo odkręcić wahacz od zwrotnicy (wtedy robi się na tyle dużo miejsca, że da się włożyć ściągacz).
Jest jeszcze jedna opcja - Olkusz produkuje poliuretany do tego wahacza - tuleja o numerze P501, cena 60zł. Nie mam pojęcia, czy się sprawdzi w tym miejscu.
EDIT: no i siedzi ww. poliuretan. Montaż banalny, póki co siedzi sztywno.