części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 99 4.2PB] Syczy w okolicach przekładni kierowniczej

Maki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:37
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Maki » 02 sie 2011, 10:31

Panowie mam do Was jeszcze jedno pytanie, a mianowicie czy jeśli to syczenie jest spowodowane uszkodzonym wężem ciśnieniowym to czy nie powinno mi ubywać płynu? Pytam bo u mnie płyn jest cały czas w normie, a syczenie non stop. Ale z drugiej strony sama maglownica chyba raczej nie może powodować takiego syczenia?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 sie 2011, 11:38

magiel tylko z opcją zwrotu, mój lezał nieco w skosie w suchej piwnicy
a i tak skorodował tam gdzie płyn nie dochodził i do wyrzucenia
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Maki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:37
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Maki » 02 sie 2011, 12:51

a można jaśniej?

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 02 sie 2011, 19:47

Maki u mnie nic nie ciekło płyn był cały czas na tym samym poziomie a syczało non stop.

Maki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:37
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Maki » 02 sie 2011, 22:04

no właśnie staram się to zrozumieć. Na zdrowy rozum jeśli jest gdzieś nieszczelność (skoro łapie powietrze) to powinny też być wycieki. U mnie właśnie też nie ma wycieków, przewody suche a j... syczy.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 03 sie 2011, 06:33

123mielony, A co już nie syczy ??
U mnie tak robi , i we wcześniejszych samochodach też tak robiło , nawet ciężarówkami jak jeżdżę to tak syczy jak skręcę kołami .

Maki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:37
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Maki » 03 sie 2011, 08:49

U mnie jest takie syczenie jak mam prosto kierownicę, jak lekko nią skręcę to wtedy przestaje. Trochę jest to jednak wkurzające.

Kolego 123Mielony a powiedz mi który przewód Ty wieniłeś u siebie, to ja też może od tego zacznę :-)
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... anie1.png/

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 03 sie 2011, 20:52

mdamian już nie syczy tylko nie wiem co pomogło czy zmiana przewodu czy wymiana przekładni.

Maki ja wymieniałem ten z nr.8

Maki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:37
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Maki » 04 sie 2011, 09:44

123Mielony wielkie dzięki. W przyszłym tygodniu wymienię i dam znać. Może się jeszcze komuś przyda.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 04 sie 2011, 11:35

Maki pisze:U mnie jest takie syczenie jak mam prosto kierownicę, jak lekko nią skręcę to wtedy przestaje. Trochę jest to jednak wkurzające.
Kolego dodam że u mnie był identyczny objaw,wystarczyło delikatnie skręcić kierownicę i była cisza.

Maki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:37
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Maki » 16 sie 2011, 16:06

Dla świętego spokoju kupiłem oba przewody (4,8), dziś była wymiana, ale niestety syczenie jak było tak jest :cry:
Czyli jednak problem w maglu.

A jednak mechanik zrobił mi dowcip :-) Właśnie odebrałem auto, w kabinie nastała błoga cisza :d

artekk

Post autor: artekk » 13 paź 2011, 22:39

Info dla potomnych odnośnie syczenia we wspomaganiu :

Za syczenie odpowiedzialny jest tzw. zawór zwrotny, inaczej śrubka z zaworkiem na jednym z przewodów hydraulicznych przykręcanych do maglownicy. Sprawdzone u mnie - wreszcie nastała błoga cisza.

Nr części 8E0422529, cena w ASO 21zł.

maRRcin
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 06 gru 2011, 15:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maRRcin » 20 lut 2012, 09:34

artekk możesz napisać która dokładnie to śruba na tym schemacie?

http://imageshack.us/f/856/wpomaganie1.png

u mnie po odpaleniu syczy coś w okolicy kierownicy, po lekkim przekreceniu w prawo lub lewo i przytrzymaniu kiery syczenie ustaje, gdy puszcze syczy znowu. Można to dostać gdzieś poza ASO bo mam problem ze znalezieniem?

artekk

Post autor: artekk » 20 lut 2012, 15:29

artekk pisze:artekk możesz napisać która dokładnie to śruba na tym schemacie?
nr 10

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 07 lip 2012, 09:47

Ja to mam pecha, najpierw wymieniłem magiel, bo już miał luzy i ciekł, później wymieniłem węże od wspomagania bo pociły się, następnie wymieniłem pompę bo padła, to teraz jak nazłość zaczęło syczeć i do wymiany właśnie ten zaworek, za każdym razem nowy płyn, już mam dość :) Ciekawe co zaworek pociągnie za sobą ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl