[D2 FL] Wibracje przy hamowaniu
podjedź na szarpaki i sprawdź zawieszenie ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Koledzy troszke odświerze bo juz nie wytrzymuje te bicie mnie juz delikatnie mowiąc wkur.... sprawdziłem całą zawieche niema luzów koła nowe tarcze i klocki przejechane mają z 10 tyś nawet jak wyjechałem po założeniu nowych tarcz to też biły o co ku... chodzi??? brakuje mi juz cierpliwośći tarcze oddałem na gwarancji proste !!! dzis jak hamowałem z ponad 200 siwy dym z tyłu ,ja opadam z sił przy hamowaniu tak trzepie !!! co kupić co rozkręcić zrobie wszystko zeby tak nie waliło
zaznaczam ze wali tylko prawa strona zamieniałem tarcze i to samo piasty wyczyszczone na lustro nawet wymieniłem na nową podczas jazdy nic nie trzepie
zaznaczam ze wali tylko prawa strona zamieniałem tarcze i to samo piasty wyczyszczone na lustro nawet wymieniłem na nową podczas jazdy nic nie trzepie
Rozumiem, że walczysz z tym już od dłuższego czasu ?
Czyli i na zimowych oponach i na letnich to samo ?
Bardzo często w takich przypadkach okazuje się, że to właśnie wina opon, ludzie często kupują używane opony a te znowu często mają uszkodzony jakiś akord i właśnie objawia się to w opisany przez Ciebie sposób.
Pozdrawiam
Czyli i na zimowych oponach i na letnich to samo ?
Bardzo często w takich przypadkach okazuje się, że to właśnie wina opon, ludzie często kupują używane opony a te znowu często mają uszkodzony jakiś akord i właśnie objawia się to w opisany przez Ciebie sposób.
Pozdrawiam
O ile dobrze orientuję się kolega Masa ma założone nowe falkeny 255/35/20Lewian pisze:Rozumiem, że walczysz z tym już od dłuższego czasu ?
Czyli i na zimowych oponach i na letnich to samo ?
Bardzo często w takich przypadkach okazuje się, że to właśnie wina opon, ludzie często kupują używane opony a te znowu często mają uszkodzony jakiś akord i właśnie objawia się to w opisany przez Ciebie sposób.
Pozdrawiam
Masa, u mnie też non stop łomocze, niedługo powinienem ogarnąć zawias bo okazało się że trochę jest wybity, zobaczymy jak po tym zabiegu się zachowa, a jeżeli dalej będzie to samo to jako że kończą mi się już tarcze i klocki to lecą nowe zaciski na przód 6-cio tłoczkowe brembo pod felgi 18'' :-P ale to tak za miesiąc (na dniach żona rodzi pierwszego bobasa i jest ciekawie w domu )
Ja zainteresowałbym w pierwszej kolejności stanem piast.
Po zdjęciu tarcz zmierzyć bicie piasty, nie może przekraczać 0,02mm, ponadto piasta musi być idealnie czysta przed założeniem tarcz.
Jeśli tarcze nie są pokryte warstwą antykorozyjną, na piastę nałożyć bardzo cienką (mgiełka) warstwę pasty np. miedziowej, nadmiar jest gorszy niż jej brak.
W przypadku tarcz pokrytych warstwą antykorozyjną, nie stosujemy żadnych past.
Ponadto w przypadku felg alu. bardzo ważna jest czysta powierzchnia styku z tarczą, nie wspomnę o odpowiednim momencie dokręcania kół, nie jak u większości wulkanizatorów klucz pneumatyczny do do oporu.
Druga sprawa to stan zacisków oraz prowadnic, szczególne w modelach A8 - 4 klocki na koło, tu muszą wszystkie tłoczki pracować idealnie równo z jednakową siłą, w jednakowym momencie dociskać wszystkie klocki
Pozdrawiam
Po zdjęciu tarcz zmierzyć bicie piasty, nie może przekraczać 0,02mm, ponadto piasta musi być idealnie czysta przed założeniem tarcz.
Jeśli tarcze nie są pokryte warstwą antykorozyjną, na piastę nałożyć bardzo cienką (mgiełka) warstwę pasty np. miedziowej, nadmiar jest gorszy niż jej brak.
W przypadku tarcz pokrytych warstwą antykorozyjną, nie stosujemy żadnych past.
Ponadto w przypadku felg alu. bardzo ważna jest czysta powierzchnia styku z tarczą, nie wspomnę o odpowiednim momencie dokręcania kół, nie jak u większości wulkanizatorów klucz pneumatyczny do do oporu.
Druga sprawa to stan zacisków oraz prowadnic, szczególne w modelach A8 - 4 klocki na koło, tu muszą wszystkie tłoczki pracować idealnie równo z jednakową siłą, w jednakowym momencie dociskać wszystkie klocki
Pozdrawiam
To co napisałes powyżej mam wszystko okey ale niemam pojecia jak z zaciskami tam nie zaglądałem ale zajrze bo mnie coś trafi rozbiore wyszyszcze przesmaruje moze pomożeLewian pisze:Ja zainteresowałbym w pierwszej kolejności stanem piast.
Po zdjęciu tarcz zmierzyć bicie piasty, nie może przekraczać 0,02mm, ponadto piasta musi być idealnie czysta przed założeniem tarcz.
Jeśli tarcze nie są pokryte warstwą antykorozyjną, na piastę nałożyć bardzo cienką (mgiełka) warstwę pasty np. miedziowej, nadmiar jest gorszy niż jej brak.
W przypadku tarcz pokrytych warstwą antykorozyjną, nie stosujemy żadnych past.
Ponadto w przypadku felg alu. bardzo ważna jest czysta powierzchnia styku z tarczą, nie wspomnę o odpowiednim momencie dokręcania kół, nie jak u większości wulkanizatorów klucz pneumatyczny do do oporu.
Pozdrawiam
idzie to jakoś naprawić czy trzeba kupic nowy zacisk a jezeli tak to jakie powinny byc oryginalny wymiar czy cos takiego na co zwrócic uwagesebos17 pisze:U mnie pomagało tak na 500 km później znowu to samo, moim zdaniem to wina wyrobionych prowadnic klocków hamulcowych.Masa pisze: To co napisałes powyżej mam wszystko okey ale niemam pojecia jak z zaciskami tam nie zaglądałem ale zajrze bo mnie coś trafi rozbiore wyszyszcze przesmaruje moze pomoże