W aucie z profilu? Zimą też ?FranzM pisze:tylko ja używam 10w-60
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 3.3TDI ] Bardzo duży stan oleju
-
FranzM
- Forum Audi A8

- Posty: 57
- Rejestracja: 12 kwie 2015, 15:33
- Lokalizacja: Częstochowa
- Lechu
- Super Klubowicz

- Posty: 1139
- Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
- Lokalizacja: wielkopolska
Wycieranie wałków bierze sie przede wszystkim ze stosowania LL i nieproawidłowego oleju, jeszcze za czasów u niemca.
W internetach można wyczytać, że zalepiają sie kanały olejowe i nie ma takiego smarowania jakie powinno być. Pomijając już słabszą jakość wykonania tych wałków.
W 2.5 TDI problem rozwiązano dopiero od 3 generacji 2.5 TDI V6 m. in. sławny BAU.
W internetach można wyczytać, że zalepiają sie kanały olejowe i nie ma takiego smarowania jakie powinno być. Pomijając już słabszą jakość wykonania tych wałków.
W 2.5 TDI problem rozwiązano dopiero od 3 generacji 2.5 TDI V6 m. in. sławny BAU.
-
FranzM
- Forum Audi A8

- Posty: 57
- Rejestracja: 12 kwie 2015, 15:33
- Lokalizacja: Częstochowa
Słabsza jakość wałków to fakt, jednak tak jak pisałeś LongLajfy, czyli szitowy olej, oraz niewłaściwy serwis, zbyt długie przebiegi między wymianami i mamy problemy. BAU również nie daje pewności odnośnie wałków, ale zmniejsza szansę na fuckupy.Lechu pisze:Wycieranie wałków bierze sie przede wszystkim ze stosowania LL i nieproawidłowego oleju, jeszcze za czasów u niemca.
W internetach można wyczytać, że zalepiają sie kanały olejowe i nie ma takiego smarowania jakie powinno być. Pomijając już słabszą jakość wykonania tych wałków.
W 2.5 TDI problem rozwiązano dopiero od 3 generacji 2.5 TDI V6 m. in. sławny BAU.
-
mus102
- Forum Audi A8

- Posty: 219
- Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
- Lokalizacja: Śląskie
-
shaqal
- Super Klubowicz

- Posty: 594
- Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
- Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk
W ostatnich 2.5TDI wałki nie wycierają się, ale są puste w środku i ostatnio widziałem dziure w jednym takim wałkuLechu pisze:Wycieranie wałków bierze sie przede wszystkim ze stosowania LL i nieproawidłowego oleju, jeszcze za czasów u niemca.
W internetach można wyczytać, że zalepiają sie kanały olejowe i nie ma takiego smarowania jakie powinno być. Pomijając już słabszą jakość wykonania tych wałków.
W 2.5 TDI problem rozwiązano dopiero od 3 generacji 2.5 TDI V6 m. in. sławny BAU.
- danishow
- Super Klubowicz

- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE





