[D2 98 2.5TDI ] Problem z układem paliwowym
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Mi też to się przytrafiło, walczę któryś dzień z kolei samochód stał 2 tyg . chciałem odpalić a tu świece się palą ,błąd 1441 1442 czyli G210 .wszystko zdemontowane ,zdziwienie moje takie że pokazuje dobrze opory 104 i 434 i dalej w kropce jestem bo wszystko niby działa jak należy pompka sprawna,rurki jak należy podłączone .dziwne bo wcześniej wszystko było OK a po dłuższym postoju (2 tyg) niestety już auto nie zagadało
Ostatnio zmieniony 10 sie 2015, 13:30 przez Tomek85, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolejny dzień walki ... pokazuje 104..... 434 omy pytanie wiec czy G210 sprawny czy tez nie ?
Pompka sprawna, pracuje przepompowuje paliwo na krótko sprawdzane.
Nie świeci się kontrolka świec żarowych ale guzik nie chce auto palić, pompa nie puszcza na wtryski ... nie mam drugiego czujnika G210 żeby sprawdzić czy faktycznie walnięty. Błędy w vagu sa dalej 1441 1442 czyżby taka mała różnica oporów i już kłopot ? Pisaliście ze musi być 100 i 430
Pompka sprawna, pracuje przepompowuje paliwo na krótko sprawdzane.
Nie świeci się kontrolka świec żarowych ale guzik nie chce auto palić, pompa nie puszcza na wtryski ... nie mam drugiego czujnika G210 żeby sprawdzić czy faktycznie walnięty. Błędy w vagu sa dalej 1441 1442 czyżby taka mała różnica oporów i już kłopot ? Pisaliście ze musi być 100 i 430
Ostatnio zmieniony 11 sie 2015, 06:32 przez Tomek85, łącznie zmieniany 1 raz.
Po zmaganiach "niby to naprawione" auto odpalił, odpalał bez zająknięcia zrobione 600 km stan poniżej połowy zbiornika .dzisiaj rano do odpalania no i koszmar powrócił .wydaje mi się że G210 jest OK pokazuje 432 omy ,natomiast na wtyczce ,kablu jest opór 740.czy jest to dobra wartość czy cos jest nie tak i przyczyny należy szukać właśnie na kablu i dalej ktoś wie gdzie to dokładnie idzie ,gdzie szukać wejścia/wyjścia od czujnika G210 w strone pompy paliwowej