części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 2.5TDI ] Problem z układem paliwowym

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 06 mar 2012, 21:05

G210 odpowiada za utrzymanie poziomu paliwa w koszu.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Tomek85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 02 mar 2010, 22:24
Lokalizacja: kołobrzeski

Post autor: Tomek85 » 09 sie 2015, 10:03

Mi też to się przytrafiło, walczę któryś dzień z kolei samochód stał 2 tyg . chciałem odpalić a tu świece się palą ,błąd 1441 1442 czyli G210 .wszystko zdemontowane ,zdziwienie moje takie że pokazuje dobrze opory 104 i 434 i dalej w kropce jestem bo wszystko niby działa jak należy pompka sprawna,rurki jak należy podłączone .dziwne bo wcześniej wszystko było OK a po dłuższym postoju (2 tyg) niestety już auto nie zagadało :(
Ostatnio zmieniony 10 sie 2015, 13:30 przez Tomek85, łącznie zmieniany 1 raz.

Tomek85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 02 mar 2010, 22:24
Lokalizacja: kołobrzeski

Post autor: Tomek85 » 10 sie 2015, 13:29

Kolejny dzień walki ... pokazuje 104..... 434 omy pytanie wiec czy G210 sprawny czy tez nie ?
Pompka sprawna, pracuje przepompowuje paliwo na krótko sprawdzane.
Nie świeci się kontrolka świec żarowych ale guzik nie chce auto palić, pompa nie puszcza na wtryski ... nie mam drugiego czujnika G210 żeby sprawdzić czy faktycznie walnięty. Błędy w vagu sa dalej 1441 1442 czyżby taka mała różnica oporów i już kłopot ? Pisaliście ze musi być 100 i 430
Ostatnio zmieniony 11 sie 2015, 06:32 przez Tomek85, łącznie zmieniany 1 raz.

Tomek85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 02 mar 2010, 22:24
Lokalizacja: kołobrzeski

Post autor: Tomek85 » 17 sie 2015, 15:10

Po zmaganiach "niby to naprawione" auto odpalił, odpalał bez zająknięcia zrobione 600 km stan poniżej połowy zbiornika .dzisiaj rano do odpalania no i koszmar powrócił .wydaje mi się że G210 jest OK pokazuje 432 omy ,natomiast na wtyczce ,kablu jest opór 740.czy jest to dobra wartość czy cos jest nie tak i przyczyny należy szukać właśnie na kablu i dalej ktoś wie gdzie to dokładnie idzie ,gdzie szukać wejścia/wyjścia od czujnika G210 w strone pompy paliwowej

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl