![]() |
![]() |
![]() |
[D2 01 4.2PB ] Kick Down - Możliwość włączania i wyłączani
-
- Forum Audi A8
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 maja 2010, 20:56
- Lokalizacja: Warszawa
[D2 01 4.2PB ] Kick Down - Możliwość włączania i wyłączani
Witam
Ostatnio zainteresowałem się tematem kick downa, zastanawiało mnie jak on działa.
Szukałem opisu w książce serwisowej ale niestety nic bardziej szczegółowego nie było, wczoraj kolega mi powiedział że czasami się je reguluje kręcąc tym "guziczkiem" na dole, właśnie u siebie zauważyłem że miałem przekręcone pokrętło w lewo, i jak jeździłem to po depnięciu przewaznie z 2 tys obrotów przeskakiwał na 3-3,5 teraz jak przełączyłem pokrętło na prawo to wskakuje mi ponad 4 tys obrotów po depnięciu, czy to możliwe że można go włączać i wyłączać ? Albo ewentualnie nastawiać jakieś dwa rodzaje trybów ?
Dodam jeszcze bo właśnie testowałem, i przycisk po przekręceniu w lewo wciska się leciutko ale nie ma tego efektu wysokich obrotów maks 3 tys. Jak go przełączę w prawo to wciska sie go dużo ciężej ale za to efekt jest w redukcji biegów natychmiastowy. A może w tej lewej pozycji on mi nie dziła tak jak powinien ?
Ostatnio zainteresowałem się tematem kick downa, zastanawiało mnie jak on działa.
Szukałem opisu w książce serwisowej ale niestety nic bardziej szczegółowego nie było, wczoraj kolega mi powiedział że czasami się je reguluje kręcąc tym "guziczkiem" na dole, właśnie u siebie zauważyłem że miałem przekręcone pokrętło w lewo, i jak jeździłem to po depnięciu przewaznie z 2 tys obrotów przeskakiwał na 3-3,5 teraz jak przełączyłem pokrętło na prawo to wskakuje mi ponad 4 tys obrotów po depnięciu, czy to możliwe że można go włączać i wyłączać ? Albo ewentualnie nastawiać jakieś dwa rodzaje trybów ?
Dodam jeszcze bo właśnie testowałem, i przycisk po przekręceniu w lewo wciska się leciutko ale nie ma tego efektu wysokich obrotów maks 3 tys. Jak go przełączę w prawo to wciska sie go dużo ciężej ale za to efekt jest w redukcji biegów natychmiastowy. A może w tej lewej pozycji on mi nie dziła tak jak powinien ?
Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 09:19 przez Osek, łącznie zmieniany 1 raz.
- wolek
- Super Klubowicz
- Posty: 797
- Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
- Lokalizacja: Jelenia Góra
na to wychodzi bo on z założenia ma natychiast zredukować
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 maja 2010, 20:56
- Lokalizacja: Warszawa
- PIOTREK77
- Forum Audi A8
- Posty: 35
- Rejestracja: 13 lut 2011, 18:21
- Lokalizacja: Trzebnica
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi A8
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 maja 2010, 20:56
- Lokalizacja: Warszawa
to w takim układzie czy jest możliwość aby w pozycji lewej czyli wtedy kiedy nie ma kliknięcie był popsuty kick ? Bo robiłem test przy 50km/h i w tej pozycji robi mniejsza redukcję niż wtedy kiedy kick jest w pozycji prawej z kliknieciemszeryfisch pisze:elektrycznie guziczek pod pedalem dziala tak samo, przestawiajac go w jedej z pozycji nie ma charakterystycznego klikniecia pod pedalem gdy wciskasz na maxa aby zadzialal kickdown
-
- Forum Audi A8
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 maja 2010, 20:56
- Lokalizacja: Warszawa
tak jak pisałem, pod pedalem gazu masz taki wystajacy plastikowy bolec na którym ten pedał się zatrzymuje, w zależności od tego w która stronę jest przekrecony ten wystajacy bolec wciska się lekko lub ciężej u mnie chyba działa w tej pozycji co się go ciężej wciska.eloallxp pisze:ja tam wogóle mam słaby kick down i nie wiem czemu. gdzie ten przycisk jest ?? bo bym sobie go włączył