Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB/LPG ] 00266 -Solenoid Valve 5 (N92) 28-10 -Sh

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

[D2 95 4.2PB/LPG ] 00266 -Solenoid Valve 5 (N92) 28-10 -Sh

Post autor: Judo » 13 wrz 2012, 13:31

Witam
Dzisiaj ostro padało..., odpaliłem furaka, pojechałem kawałek piaskową drogą i wjeżdżając na asfalt poczułem lekkie puknięcie i zaświeciły mi się wszystkie literki i cyferki od skrzyni biegów w Fisie na czerwono. Przejechałem kawałek powoli, nic nie czułem specjalnego, zatrzymałem się wyłączyłem i włączyłem fure przejechałem jakieś 15 km i wszystko jest ok .

Po podłączeniu Vaga pojawiły się takie błędy .

Work Shop Code: WSC 01196
1 Fault Found:
00266 - Solenoid Valve 5 (N92)
28-10 - Short to B+ - Intermittent

Miał już ktoś taki przypadek ??
Mam jeszcze pytanie, skrzynia przełącza biegi raczej płynnie, jedyne co zauważyłem to czasami potrafi szarpnąć jeśli przyspieszam bardzo wolno, tzn jak zmienia się bieg przy niskich obrotach to szarpnie i wrzuci bieg, jeśli mam oborty wyższe niż powiedzmy 2 - 3 tyś to nic nie czuć . I kolejny dziwny objaw to mam taki, że przy zmianie z 3 na 4 na automacie trzyma przez chwile na wyzszych obrotach a później opada do normalnych obrotów- to rouzmiem jest objaw ślizgania ???

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 13 wrz 2012, 23:24

Na początek sprawdź kostki przyłączeniowe w okolicach łączenia silnik-skrzynia. Tam często to zamaka i są właśnie takie cyrki. Osusz, skasuj błedy, pojeździj i odczytaj ponownie.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 17 wrz 2012, 16:09

hmm czyli rozumiem że na miękko mam do tego podejść i to nic poważnego z tymi błędami ? Co do wilgoci to znalazłem winowajce- tak myśle, cała mata wygłuszająca - ta gąbkowa pod dywanikiem od strony pasażera była cała nasiąknięta i zapewne mam przyblokowany któryś wężyk spustowy od podszybia, bo leje mi od góry .
Wysuszyłem wszystko, przejechałem ponad 100 km i nie ma błędów, mało tego wibracje budy z którymi się męczyłem od ponad roku ustały, ale nie chce zapeszać tfu tfu .

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 20 wrz 2012, 18:55

Noto tylko cieszyć się poprawą i niech dalej śmiga bezawaryjnie. ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl