![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Stuki z tylnego dyfra.
-
Gość
[D2 96 4.2PB/LPG ] Stuki z tylnego dyfra.
Mam taki problem że pojawiły mi sie stuki przy skręcie w prawo i przy cofaniu i zawsze pod obciążeniem je słychać. Gdy podniosłem tył do góry i kręciłem lewym kołem to w pewnym momencie napotykałem lekki opór i potem było tyknięcie i widac było jak w tym momencie sie delikatnie odpręzył tylny dyfer.
Obstawiam że coś sie dzieje w tym dyfrze ale co to jeszcze nie wiem. W najblizszym czasie gdy dorwe jakis podnosnik to wypne wał i posprawdzam jeszcze dokładnie ale jesli bedzie trzeba ściągac most to mam tez pytanie czy to sie da zrobic bez wywalania zawiechy czy to grubsza operacja?
No i jesli te dzwieki moze powodowac cos innego to ewentalnie na co zwrócić jeszcze uwage?
Obstawiam że coś sie dzieje w tym dyfrze ale co to jeszcze nie wiem. W najblizszym czasie gdy dorwe jakis podnosnik to wypne wał i posprawdzam jeszcze dokładnie ale jesli bedzie trzeba ściągac most to mam tez pytanie czy to sie da zrobic bez wywalania zawiechy czy to grubsza operacja?
No i jesli te dzwieki moze powodowac cos innego to ewentalnie na co zwrócić jeszcze uwage?
-
Gość
- gtfan
- Super Klubowicz

- Posty: 1406
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
-
Gość
Wydech nie jest problem martwiłem sie o zawieszenie ale skoro tak to wygląda to jutro rano sprawdzę jeszcze i biore się za wymiane tego dyfra. Z tym terkotaniem to nie jazda a ja musze dziennie minimum 50km zrobić.
No i dzis wziąłem na podnosnik audi i dyfer tylny ma luzy jak rajtuzy więc jest już bliski końca. Wymiana niebawem jak dotrze do mnie zapasowy. Pytanko-ile oleju wchodzi do dyfra?? Pamietam że jest 75W90 i cos ponad litr chyba ale dokladnie ktos wie?
No i dzis wziąłem na podnosnik audi i dyfer tylny ma luzy jak rajtuzy więc jest już bliski końca. Wymiana niebawem jak dotrze do mnie zapasowy. Pytanko-ile oleju wchodzi do dyfra?? Pamietam że jest 75W90 i cos ponad litr chyba ale dokladnie ktos wie?
-
Gość
- karol208
- Super Klubowicz

- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Apophis, Diagnozowałeś może swój dyfer co w nim walneło. Mam spory luz na swoim przy zmianie biegu z R na D stuka z tyłu tak jakby ktoś młotkiem walnął w wał.
Dzisiaj wymieniałem 2 półosie tylne bo też był na nich trochę luz.
Zauważyłem pękniętą jedną z poduszek wspornika dyfra więc szykuje się wymiana wspornika.
Dzisiaj wymieniałem 2 półosie tylne bo też był na nich trochę luz.
Zauważyłem pękniętą jedną z poduszek wspornika dyfra więc szykuje się wymiana wspornika.
-
ernesto
Mam naderwane dwie. U mnie się to objawia szarpaniem tyłem, podczas zrzucania z 3 na 2 i podczas delikatnego przełączania z 3 na 4.karol208 pisze: Zauważyłem pękniętą jedną z poduszek wspornika dyfra więc szykuje się wymiana wspornika.
Pozycjonowanoe wybierakiem staram się robić pomału. Nie jednostajnym ruchem tylko spokojnie. Wtedy nie bije. Ale jak zrobie to szybko to słychać Stuk
-
Gość
Niestety nie mam czasu ani mozliwości aby go rozebrać. Leży w PL a ja stacjonuje w DE. Kupno używki nie jest drogie więc jak się sypie nie ma co się babrac bo regeneracje to już spore koszty są.karol208 pisze:Apophis, Diagnozowałeś może swój dyfer co w nim walneło. Mam spory luz na swoim przy zmianie biegu z R na D stuka z tyłu tak jakby ktoś młotkiem walnął w wał.
Dzisiaj wymieniałem 2 półosie tylne bo też był na nich trochę luz.
Zauważyłem pękniętą jedną z poduszek wspornika dyfra więc szykuje się wymiana wspornika.
_________________
- karol208
- Super Klubowicz

- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska






