CINEK pisze:Zobacz sobie wczesniejszy moj film, gdzie u mnie asb sie ani chwili nie zastatania wcisne gaz mkcniej bez kicka i od razu zrzuca 1 bieg w dol ....
Też, właśnie do tego zmierzałem pisząc tą wypowiedź
CINEK pisze:Lechu napisał/a:
Jest jedno ALE , na PB skrzynia chodzi lepiej .
Zasada jest zawsze jedna, masz problem ze skrzynią zacznij sprawdzać silnik, bo wszystkie jego niedomagania odbijają się na pracy skrzyni.
Lechu pisze:gdy nie wciaskacz gazu do oporu, bo nie potrzebujesz, to one się długo zastanawiają co z tym fantem zrobić, albo se zrzuci albo nie i będzie ciągnął na tym zapiętym biegu
Chyba tobie
Lechu pisze:Jest jedno ALE , na PB skrzynia chodzi lepiej .
...bo masz gaz do doopy
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.
Lechu pisze:właśnie do tego zmierzałem pisząc tą wypowiedź
To jak bys sie wsłuchał w to co mowielm ze "wciskam gaz i od razu redukuje" i sie dobrze przygladal (45sec) to bys nie pisal bzdur ze skrzynia sie zastatnawia bo nie wie co zrobic
Lechu pisze:
Zasada jest zawsze jedna, masz problem ze skrzynią zacznij sprawdzać silnik, bo wszystkie jego niedomagania odbijają się na pracy skrzyni
Racja, ale jak silnik nie chodzi prawidlowo zaczni od lpg (jesli jest)...u mnie jest wszystko orawidlowo, dlatego i skrzynia chodzi prawidlowo bez zadnego zastanawiania sie. Owszem jak mialem BRC to bylem bliski temu by skrzynie remontowac bo nikt nie umial tego ustawic i wmawiali mi ze wsio ok z lpg. Dopiero jak wymienilem trn shit na nirmalna instalke poczulem jak prawidlowo moze auto jezdzic. Oczywiscie brc nie padlo mi od razu ale co swoje w newrach i pieniadzach stracilem to wole nie myslec.
Co do skrzyni to to jak juz wspomnialem....jak jezdzisz jak emeryta to bedzie chodzic inaczej, tj...nie bedzie sie wkrecac na wysokie obroty, ale wolniejsza na pewno nie bedzie...
no ja dzisiaj testowałem troszkę automat
w tym aucie co jest to nic nie muli
reaguje dość fajnie zmienia szybko
Manual się popsuł
Nie rozumiem tego waszego że nie jedzie jak 300 koni ma nie jechać ?
Na manualu od 90 -do 200 z redukcją
i na 5 biegu tylko np
CINEK pisze:Dobraaaa. Udało sie nagrać film w ciszy co do Forda to wyprzedzalem go z prawej
Fakt jest to roznica miedzy 1200-1500 a 3000obr ale mimo to szybkosc zmiany biegow i przyspieszenie moim zdaniem nienagane....
Kto sie odwazy tak w manualu nagrac? Wiem ze obie rece zajete ale....moze komus sie uda
dobry film, przy okazji można porównać przyspieszenie 90-140 km/h. U Ciebie wg licznika YT zajeło mu to z 8s z tego co patrzę. Doskładam samochód i coś nagram.
Ja akurat musiałbym pewnie robić redukcję z 6 na 2, a potem na 3, bo 2 ciągnie gdzieś 120-130 km/h. Generalnie 3s z Twojego czasu do urwania.
Wybaczcie za muzykę ale coś nagrałem o dziwo skrzynia mi nie przyhaczyła a czasem potrafi się przyciąć.
Start z drugiego biegu. Nie liczyłem przyspieszenia.
Tu masz dobry film jak odpycha się zdrowa eSka pre-FL
Jak mówię YT, to YT, ale czasy można se porównać (jasne ze dochodzi czas reakcji, obroty itp ale jakieś odniesienie to daje).
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez dice111, łącznie zmieniany 1 raz.