Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 FL ALL ] Zmiana automatu ECZ na manual DGV

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

[D2 FL ALL ] Zmiana automatu ECZ na manual DGV

Post autor: michalwruszak » 01 lis 2016, 20:57

Witam

Jako ze stałem się posiadaczem skrzyni DGV z S8 z kompletem pedałów i wybierakiem ,chciałbym uzyskać porady jakie komponenty typu koło dwumasowe/jednomasowe - sprzęgło, tylny most będą właściwe do AQF 40V

Wszelkie inne informacje mile widziane , zachęcam do komentarzy
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 lis 2016, 21:16

Michał, tak szczerze ...co jest powodem swapu na manuala ?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 01 lis 2016, 21:19

Atrakcyjna cena zakupu tego zestawu o którym pisałem wyżej - zawsze to jakaś ciekawa alternatywa , pokonuje w ciągu roku małą ilość km , nie robię jakiś mega długich tras więc mieszanie biegami nie będzie mi jakieś mega straszne .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 02 lis 2016, 00:01

Michale...odsyłam do tematu mojego swapa.

Skrzyniaz łapami ,wybierak,pedały,wał dłuższy bądź jego przerobienie,półośki,wysprzeglik i sprzęgło z zamachem tu najpewniej z 2.7bit, dekor,mieszek gała(mały problem jak nie zalezy na oryginale) dyferencjał od S8 manuala czyli kompatybilny z przełożeniem tej skrzyni i na końcu hybryda softu ecu.
Nowe oleje do wyżej wymienionych i jedziemy.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 21 lis 2016, 20:50

Dobrym pomysłem będzie zmiana kolektora ssącego z S8 D2 Lift przy zmianie skrzyni na manual ? Posiadam soft od S8 z manualną skrzynią który mogłby być zastąpiony za AQF

Nie oczekuje żadnych zmian w mocy , chce tylko dopasować silnik do samego softu - zmienne fazy rozrządu w S8 są inne jak w A8

Półośki kupione :)

Pozostaje tylko teraz dopasowanie koła zamachowego i sprzęgła pod silnik 40V
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

adrian949

Post autor: adrian949 » 21 lis 2016, 21:20

Silnik od A8 nie będzie chodził dobrze na sofcie z S8.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 21 lis 2016, 21:23

Nawet po zmianie kolektora ssącego na taki z S8 ? Może rzeczywiście - w S8 inne wałki inne dzwigienki zaworowe :/

Szkoda tylko bo mam soft gotowy od S8 manuala którego nie byłoby trzeba przerabiać
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl