części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 ] Drgania w przedziale 90-140 km/h

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 maja 2015, 09:04

a moze opony?
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 03 maja 2015, 11:15

Ktoś tu pisał niedawno że z powodu zuzytych tylnych amorow mial takie objawy. Poz wymianie ustapiły.

ernesto

Post autor: ernesto » 03 maja 2015, 15:31

Sprężyny pęknięte tez mogą powodować takie objawy. Lubią pekac przy samych końcówkach.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 maja 2015, 20:01

martin_rs4 pisze:a moze opony?
Wtedy problem występowałby zawsze a nie raz tak, raz nie.
ernesto pisze:Sprężyny pęknięte tez mogą powodować takie objawy
Wszystko co mogłem wymacać sprawdzone, sprężyny również ...pozostaje jechać na stacje diagnostyczną i testa amorkom szczelić.

ernesto

Post autor: ernesto » 26 maja 2015, 12:51

A ja nie zrobiłem nic i dziś jadąc do pracy nie miałem żadnych drgań a i skrzynia nie uderzyła ani razu.
Dziwne.

Gość

Post autor: Gość » 26 maja 2015, 16:55

Erni tak bywa :) Moja czasami jedzie jak nóweczka z salonu(wiem bo jeździłem kiedyś prawie nową A8) ale tylko czasami. I wtedy wyobraźcie sobie że nawet 4hp nie jest w najmniejszym stopniu wyczuwalne :D

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 13 cze 2015, 06:55

Wczoraj wymieniając gumy na mocowaniu dyferencjału znalazłem jeszcze jedną sprawę która może powodować wibrację. Otóż dyfer można troszkę w poziomie regulować (około 1cm), jeżeli przy jego demontażu lub jak w moim przypadku wymianie tulei przykręcimy tak, że któraś z półosi nie będzie miała poprzecznego luzu (a musi mieć) to wibracje murowane.

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 13 wrz 2016, 21:56

danishow, zniwelowałeś u siebie te wibracje?
Ja mam to samo co koledzy wcześniej opisywali, drgania w przedziale 100-130km/h, czuć je na pedale gazu podczaś przyspieszania, na nogach pasażera, ogólnie na całej budzie.
Na zimowych 17stkach tych drgań brak, ale na 19stkach i teraz na 20stkach masakra z tymi drganiami, ciągle myślałem że to kwestia złego wyważenia kół, skoro na 17stkach tego nie ma, ale z tego co czytam to przeguby tył mogą być winne, jak i zawieszenie tył, zabiorę się za to na dniach, bo masakra jak nie można jeździć normalnie z prędkością 120, tylko trzeba jechac albo 90, albo 140 zeby nic nie wibrowało.. :/
ps. mam też wibracje z tyłu przy dynamiczniejszym ruszeniu na pełnym skręcie, może być to powiązane ze sobą?

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 13 wrz 2016, 23:15

U mnie przyczyną było łożysko koła. Wibracje ustały ale leciutko słychać gdzieś jeszcze jedno łożysko.
puzzel1 pisze:mam też wibracje z tyłu przy dynamiczniejszym ruszeniu na pełnym skręcie, może być to powiązane ze sobą?


Normalka przy quattro.
I`m the LPG master

ernesto

Post autor: ernesto » 14 wrz 2016, 00:02

puzzel1 pisze:mam też wibracje z tyłu przy dynamiczniejszym ruszeniu na pełnym skręcie,
W moim przypadku były zerwane gumy poduszki tylnego mostu.

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 14 wrz 2016, 00:04

ernesto pisze:W moim przypadku były zerwane gumy poduszki tylnego mostu.
robiłem to i nie pomogło. Kuzyn miał A6 C6 w quattro i przy cofaniu też drgało jak skręcał.
I`m the LPG master

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 14 wrz 2016, 07:02

emilus143 pisze:Normalka przy quattro.
Normalka to to na pewno nie jest, bo jeździłem jedną d2 w której tego nie było <hmm>

dzieki za podpowiedzi, już wiem przynajmniej na co popatrzeć <okok>

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 14 wrz 2016, 09:19

Na forum ten temat był wielokrotnie poruszany i dużo osób stwierdziło że ten napęd tak ma. Ktoś wymienił z tyłu torsen i ustało. Ale czy warto?
I`m the LPG master

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 14 wrz 2016, 09:32

ja zauważyłem że przy mocno załadowanym aucie (jak siedzi nisko) te drgania są już bardzo lekko wyczuwalne tylko przy 120-130km/h. Czyli tak jakby się półośki inaczej w przegubach ułożyły co zniwelowało to drganie <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 14 wrz 2016, 11:43

na pewno ten typ tak NIE MA bo przecie to nozsens by twierdzić że jakies wibracje sa w aucie tej klasy normalne <faktycznie>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl