[S8 D2 98 ] Drgania w przedziale 90-140 km/h
Wczoraj wymieniając gumy na mocowaniu dyferencjału znalazłem jeszcze jedną sprawę która może powodować wibrację. Otóż dyfer można troszkę w poziomie regulować (około 1cm), jeżeli przy jego demontażu lub jak w moim przypadku wymianie tulei przykręcimy tak, że któraś z półosi nie będzie miała poprzecznego luzu (a musi mieć) to wibracje murowane.
danishow, zniwelowałeś u siebie te wibracje?
Ja mam to samo co koledzy wcześniej opisywali, drgania w przedziale 100-130km/h, czuć je na pedale gazu podczaś przyspieszania, na nogach pasażera, ogólnie na całej budzie.
Na zimowych 17stkach tych drgań brak, ale na 19stkach i teraz na 20stkach masakra z tymi drganiami, ciągle myślałem że to kwestia złego wyważenia kół, skoro na 17stkach tego nie ma, ale z tego co czytam to przeguby tył mogą być winne, jak i zawieszenie tył, zabiorę się za to na dniach, bo masakra jak nie można jeździć normalnie z prędkością 120, tylko trzeba jechac albo 90, albo 140 zeby nic nie wibrowało..
ps. mam też wibracje z tyłu przy dynamiczniejszym ruszeniu na pełnym skręcie, może być to powiązane ze sobą?
Ja mam to samo co koledzy wcześniej opisywali, drgania w przedziale 100-130km/h, czuć je na pedale gazu podczaś przyspieszania, na nogach pasażera, ogólnie na całej budzie.
Na zimowych 17stkach tych drgań brak, ale na 19stkach i teraz na 20stkach masakra z tymi drganiami, ciągle myślałem że to kwestia złego wyważenia kół, skoro na 17stkach tego nie ma, ale z tego co czytam to przeguby tył mogą być winne, jak i zawieszenie tył, zabiorę się za to na dniach, bo masakra jak nie można jeździć normalnie z prędkością 120, tylko trzeba jechac albo 90, albo 140 zeby nic nie wibrowało..
ps. mam też wibracje z tyłu przy dynamiczniejszym ruszeniu na pełnym skręcie, może być to powiązane ze sobą?