części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Kiepsko pali zimny/ wysoka temperatura

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 16 wrz 2016, 16:04

Nie wiem czy czytałeś powyżej, ale zaslepialem też przelew, i niestety nic to nie dało. Wydaje mi się ze jeśli by były resztki paliwa to by załapał i od razu zgasł. A tu trzeba chwilę pokrecic żeby załapał.
Nie wiem już sam nic. Dziś zrobię po raz ostatni test przewodów. Zaslepialem wszystkie 3 (zasilanie, przelew,i zawór EVAP) żeby być pewnym.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 wrz 2016, 20:28

obacz czy na plaku zapali :]
Dzisiaj swojego przytargałem do domu na lince wstyd i tyle pożyczyłem auto i po trzech dniach telefon czemu coś piszczy -lpg było tankowane ?
Odpowiedz mnie rozwaliła -to trzeba ?
Efekt był taki że paliwo poszło z baku i rano auto nie odpaliło dolałem 15 litrów i odpaliło jak trzeba .
Normalnie poziom wiedzy co niektórych teoretyków mnie rozwala lewizna miesza zawsze ale auto i tak by zapaliło i co najwyżej by kulało .
Co do korekt wystarczy pokasować błędy i korekty powracają do prawidłowych

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 16 wrz 2016, 21:39

kryhawrc masz tam gaz zainstalowany?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 11 sty 2017, 19:20

Mam- ale wcześniej pisałem że odłaczyłem całą instalację poza odpięciem komputera. Przez tydzień testów auto gazu nie widziało

[ Dodano: 2017-01-11, 19:20 ]
Witam ponownie w tym samym temacie. W zwiazku z tym ze na razie większych problemów nie mam, może powrócę do tego tematu bo ciągle to samo.
Chciałbym zacząć od początku ponownie a w szczególnosci instalcji lpg BRC. Podpowiedzcie jak ja całkowicie odłączyć/wyeliminować że miec 100% pewności że to nie LPG.
???
Dodam też że w miedzyczasie:
załozyłem zaworek zwrotny na przewód zasilający paliwem
nowy EVAP
nowy regulator cisnienia paliwa
paliwa ciale full
a problem nadal <hmm> <hmm>

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 12 sty 2017, 07:36

1. Zakręcić zawór w butli.
2. Dać silnikowi popracować na gazie do momentu samoczynnego przerzucenia na benzynę (wypalanie).
3. Poluzować dowolny wąż po stronie gazowej i upuścić resztę gazu.
4. W wersji hardkorowej można zrobić to samo, co w punkcie 3 po stronie fazy ciekłej.
5. Zaślepić wężyk podciśnienia podłączony do reduktora.
6. Sprawdzić szczelność podciśnienia przy kolektorze ssącym.

Mierzyłeś kompresję?

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 12 sty 2017, 20:13

Robiłem tak:
Co prawda zaworu w butli nie zakrecałem ale odłączyłem fizycznie dwie listwy wtryskowe od reduktora(gaz wyleciał w momencie ściągnięcia węży)
Oraz przewód podcisnienia odłaczyłem całkowicie od kolektora ssącego.
No i oczywiście nic to nie dało -czyli chyba gaz można wykluczyć ???
Ciśnienia nie sprawdzałem-myślisz ze to też może być? <boisie> <boisie> <boisie>
Choć cisnienie chyba się mierzy na rozgrzanym-a wtedy pali od strzała <bezradny>

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 12 sty 2017, 20:39

kryhawrc pisze:Oraz przewód podcisnienia odłaczyłem całkowicie od kolektora ssącego.
Naturalnie zaślepiłeś otwór w kolektorze? Jeśli tak, to faktycznie gaz raczej można wykluczyć.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 12 sty 2017, 20:42

nie, nie zaślepiałem przewodu. Ma to jakieś znaczenie-syczało tylko troche z niego.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 13 sty 2017, 07:28

Tak, ma - do silnika szło lewe powietrze. Zrób tak, jak wcześniej, tylko odłącz ten wężyk od reduktora i zaślep go.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 05 lut 2017, 17:46

No dobra-test przeprowadzony-z zaślepieniem węża. Gaz można wykluczyć.
Teraz wypadałoby sprawdzić to cisnienie. Czy mogę zdiagnozowac cos VAgiem- nie mam tu na miejscu nic żeby zmierzyć cisnienie.
Aczkolwiek może bardziej cewki,swiece?- Jeśli cewka jest uszkodzona powinny byc jakies błedy-wypadanie zapłonu?

[ Dodano: 2017-01-15, 13:42 ]
Zauwazyłem też w sumie dzis-nie wiem czy to mz coś wspólnego a,ale kiedy na wolnych obrotach gwałtownie dodam gazu to zanim silnik wejdzie na obroty jest takie "kaszlnięcie" w okolicach 1000rpm. Wyżej tego nie ma. Tak samo przy powolnym dodaniu gazu też nie.
Przepustnica czyszczona i po adaptacji- nie wiem czy to nie przepływka???? <bezradny>
Moge ja jakos porządnie zmierzyć żeby ocenić jej stan?

[ Dodano: 2017-02-05, 17:46 ]
Witam ponownie w nadal nie rozwiazanym problemie
krisker pisze: Mierzyłeś kompresję?
Zmierzyłem cisnienie- waha się miedzy 12-14 bar- tak że w miarę dobrze jak na 420tyś przebiegu
Przy okazji zmieniłem tez swiece(stare były i tak dobre)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl