[D2 00 4.2PB/LPG ] Kiepsko pali zimny/ wysoka temperatura
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Nie wiem czy czytałeś powyżej, ale zaslepialem też przelew, i niestety nic to nie dało. Wydaje mi się ze jeśli by były resztki paliwa to by załapał i od razu zgasł. A tu trzeba chwilę pokrecic żeby załapał.
Nie wiem już sam nic. Dziś zrobię po raz ostatni test przewodów. Zaslepialem wszystkie 3 (zasilanie, przelew,i zawór EVAP) żeby być pewnym.
Nie wiem już sam nic. Dziś zrobię po raz ostatni test przewodów. Zaslepialem wszystkie 3 (zasilanie, przelew,i zawór EVAP) żeby być pewnym.
obacz czy na plaku zapali
Dzisiaj swojego przytargałem do domu na lince wstyd i tyle pożyczyłem auto i po trzech dniach telefon czemu coś piszczy -lpg było tankowane ?
Odpowiedz mnie rozwaliła -to trzeba ?
Efekt był taki że paliwo poszło z baku i rano auto nie odpaliło dolałem 15 litrów i odpaliło jak trzeba .
Normalnie poziom wiedzy co niektórych teoretyków mnie rozwala lewizna miesza zawsze ale auto i tak by zapaliło i co najwyżej by kulało .
Co do korekt wystarczy pokasować błędy i korekty powracają do prawidłowych
Dzisiaj swojego przytargałem do domu na lince wstyd i tyle pożyczyłem auto i po trzech dniach telefon czemu coś piszczy -lpg było tankowane ?
Odpowiedz mnie rozwaliła -to trzeba ?
Efekt był taki że paliwo poszło z baku i rano auto nie odpaliło dolałem 15 litrów i odpaliło jak trzeba .
Normalnie poziom wiedzy co niektórych teoretyków mnie rozwala lewizna miesza zawsze ale auto i tak by zapaliło i co najwyżej by kulało .
Co do korekt wystarczy pokasować błędy i korekty powracają do prawidłowych
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Mam- ale wcześniej pisałem że odłaczyłem całą instalację poza odpięciem komputera. Przez tydzień testów auto gazu nie widziało
[ Dodano: 2017-01-11, 19:20 ]
Witam ponownie w tym samym temacie. W zwiazku z tym ze na razie większych problemów nie mam, może powrócę do tego tematu bo ciągle to samo.
Chciałbym zacząć od początku ponownie a w szczególnosci instalcji lpg BRC. Podpowiedzcie jak ja całkowicie odłączyć/wyeliminować że miec 100% pewności że to nie LPG.
???
Dodam też że w miedzyczasie:
załozyłem zaworek zwrotny na przewód zasilający paliwem
nowy EVAP
nowy regulator cisnienia paliwa
paliwa ciale full
a problem nadal
[ Dodano: 2017-01-11, 19:20 ]
Witam ponownie w tym samym temacie. W zwiazku z tym ze na razie większych problemów nie mam, może powrócę do tego tematu bo ciągle to samo.
Chciałbym zacząć od początku ponownie a w szczególnosci instalcji lpg BRC. Podpowiedzcie jak ja całkowicie odłączyć/wyeliminować że miec 100% pewności że to nie LPG.
???
Dodam też że w miedzyczasie:
załozyłem zaworek zwrotny na przewód zasilający paliwem
nowy EVAP
nowy regulator cisnienia paliwa
paliwa ciale full
a problem nadal
1. Zakręcić zawór w butli.
2. Dać silnikowi popracować na gazie do momentu samoczynnego przerzucenia na benzynę (wypalanie).
3. Poluzować dowolny wąż po stronie gazowej i upuścić resztę gazu.
4. W wersji hardkorowej można zrobić to samo, co w punkcie 3 po stronie fazy ciekłej.
5. Zaślepić wężyk podciśnienia podłączony do reduktora.
6. Sprawdzić szczelność podciśnienia przy kolektorze ssącym.
Mierzyłeś kompresję?
2. Dać silnikowi popracować na gazie do momentu samoczynnego przerzucenia na benzynę (wypalanie).
3. Poluzować dowolny wąż po stronie gazowej i upuścić resztę gazu.
4. W wersji hardkorowej można zrobić to samo, co w punkcie 3 po stronie fazy ciekłej.
5. Zaślepić wężyk podciśnienia podłączony do reduktora.
6. Sprawdzić szczelność podciśnienia przy kolektorze ssącym.
Mierzyłeś kompresję?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Robiłem tak:
Co prawda zaworu w butli nie zakrecałem ale odłączyłem fizycznie dwie listwy wtryskowe od reduktora(gaz wyleciał w momencie ściągnięcia węży)
Oraz przewód podcisnienia odłaczyłem całkowicie od kolektora ssącego.
No i oczywiście nic to nie dało -czyli chyba gaz można wykluczyć ???
Ciśnienia nie sprawdzałem-myślisz ze to też może być?
Choć cisnienie chyba się mierzy na rozgrzanym-a wtedy pali od strzała
Co prawda zaworu w butli nie zakrecałem ale odłączyłem fizycznie dwie listwy wtryskowe od reduktora(gaz wyleciał w momencie ściągnięcia węży)
Oraz przewód podcisnienia odłaczyłem całkowicie od kolektora ssącego.
No i oczywiście nic to nie dało -czyli chyba gaz można wykluczyć ???
Ciśnienia nie sprawdzałem-myślisz ze to też może być?
Choć cisnienie chyba się mierzy na rozgrzanym-a wtedy pali od strzała
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
No dobra-test przeprowadzony-z zaślepieniem węża. Gaz można wykluczyć.
Teraz wypadałoby sprawdzić to cisnienie. Czy mogę zdiagnozowac cos VAgiem- nie mam tu na miejscu nic żeby zmierzyć cisnienie.
Aczkolwiek może bardziej cewki,swiece?- Jeśli cewka jest uszkodzona powinny byc jakies błedy-wypadanie zapłonu?
[ Dodano: 2017-01-15, 13:42 ]
Zauwazyłem też w sumie dzis-nie wiem czy to mz coś wspólnego a,ale kiedy na wolnych obrotach gwałtownie dodam gazu to zanim silnik wejdzie na obroty jest takie "kaszlnięcie" w okolicach 1000rpm. Wyżej tego nie ma. Tak samo przy powolnym dodaniu gazu też nie.
Przepustnica czyszczona i po adaptacji- nie wiem czy to nie przepływka????
Moge ja jakos porządnie zmierzyć żeby ocenić jej stan?
[ Dodano: 2017-02-05, 17:46 ]
Witam ponownie w nadal nie rozwiazanym problemie
Przy okazji zmieniłem tez swiece(stare były i tak dobre)
Teraz wypadałoby sprawdzić to cisnienie. Czy mogę zdiagnozowac cos VAgiem- nie mam tu na miejscu nic żeby zmierzyć cisnienie.
Aczkolwiek może bardziej cewki,swiece?- Jeśli cewka jest uszkodzona powinny byc jakies błedy-wypadanie zapłonu?
[ Dodano: 2017-01-15, 13:42 ]
Zauwazyłem też w sumie dzis-nie wiem czy to mz coś wspólnego a,ale kiedy na wolnych obrotach gwałtownie dodam gazu to zanim silnik wejdzie na obroty jest takie "kaszlnięcie" w okolicach 1000rpm. Wyżej tego nie ma. Tak samo przy powolnym dodaniu gazu też nie.
Przepustnica czyszczona i po adaptacji- nie wiem czy to nie przepływka????
Moge ja jakos porządnie zmierzyć żeby ocenić jej stan?
[ Dodano: 2017-02-05, 17:46 ]
Witam ponownie w nadal nie rozwiazanym problemie
Zmierzyłem cisnienie- waha się miedzy 12-14 bar- tak że w miarę dobrze jak na 420tyś przebiegukrisker pisze: Mierzyłeś kompresję?
Przy okazji zmieniłem tez swiece(stare były i tak dobre)