Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Nierówna praca na ssaniu

Gość

Post autor: Gość » 07 lip 2015, 19:02

Ja bym w takim przypadku znalazł kumatą osobe z interfejsem do instali jaka posiadasz i zrobic diagnostyke.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 07 lip 2015, 19:16

Pojadę do autoryzowanego Staga i zobaczymy co powiedzą, bo ja nie znam nikogo kumatego <bezradny>
Apophis, a co trzeba wymienić, żeby przejść na BRC?całość? to chyba lepszy wybór, bo ten Stag już mnie wkurwiać zaczyna <nienie>

Gość

Post autor: Gość » 07 lip 2015, 19:28

Minumum co trzeba to sterownik,nastepnie lecisz ze sprzetem lepszym i tu mozesz sobie wkomponować parownik GeniusMax ktory u mnie wydolny jest juz 2,5roku,lub jak chcesz miec pewnośc to dwa słabsze,moga byc inne polecane. Wtryski BRC te żółte jakie ja mam to dośc solidna sprawa ale rechocza i nie upchniesz ich łatwo pod pokrywami(mnie to zwisa) Jak chcesz to daj na PW telefon i specyfikacje swojej instalki i ci jutro jakies info podam z warsztatu. Co musi byc co nie musi co może i za ile.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 lip 2015, 21:03

Widzisz Maciek zapomniałem ci na zlocie podziękować za to ze odwiodles mnie od Sraga i ze zostalem przy BRC po prostu wymieniając raty na nowsze. Ja mam starszy typ BRC sequent 56 tez na jednym geniuszu i zoltych wtryskach starego typu i daje rade.

Oczywiście cena nie mala bo koszt geniusza ok 1000zl a jednego wtrysku 200zl ale przynajmniej spokój na dlugi czas <chura>
to nie jest zwykły napęd...to

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 07 lip 2015, 21:08

Apophis, Byłbym wdzięczny, dzięki. Bo jak mam na start 2 reduktory wymienić i połowę wtrysków to rozsądniejszym będzie dołożyć i wymienić na coś lepszego. Jeden gaziarz na dzień dobry krzyknął silvery do wymiany-900zł i oczywiście dalej się zobaczy co dalej, bez sensu. Podlecę jeszcze do Staga niech podłączą i się wypowiedzą, jak potwierdzą to się przeskoczy na brc.
Instalkę mam dokładnie tą - http://www.a8team.pl/montaz-lpg-w-a8-co ... vt9003.htm
Poszedł nr na pw

ernesto

Post autor: ernesto » 07 lip 2015, 21:45

Mario jeśli ktoś naprawia auto na zasadzie prób i błędów i nie wie jak podejść do tematu.
Jeśli masz możliwość to odkręć przewody idące do wtryskiwaczy i zaślep je. Spróbuj auto przełączyć na gaz. Oczywiście nie przełączy się lub zgaśnie bo nie dostanie przez nie gazu. Ale układ zbiornik - reduktor - listwa będą miały ciśnienie. Jeśli rano odpalisz bez problemu to będzie oznaczało problem z utrzymywaniem ciśnienia przez wtryskiwacze.
Są też inne sposoby na sprawdzenie który wtryskiwacz puszcza ale wiąże się to z wyjęciem ich do takiego stopnia by móc na nie założyć ( prezerwatywę ) Nie żartuję.
Prezerwatywa to takie magiczne urządzenie diagnostyczne które pięknie się rozciąga.
Na noc zakładasz każdą z nich na końcówkę wtryskiwacza gazowego i ściskasz gumką.
Jeśli któryś z nich będzie puszczał to będzie się napompowywał gazem. Ale co mają reduktory do problemów z odpalaniem.
To nie reduktor tylko wtryskiwacze mają trzymać gaz i blokować jego przedostawanie się do komory spalania.
Nie słuchaj gazowników bo chcą Cię naciągnąć na koszta. A tu potrzebne jest logiczne myślenie.

Gość

Post autor: Gość » 07 lip 2015, 21:46

5500 to może nie mała kwota ale i tak sie zwróciła. Tyle kosztowało moje BRC. na prinsa nie było nie wtedy stac cos ok 7tyś choc nie ukrywam że prostota prinsa i jego zarazem zaleta jest zachęcająca.

Marcin Nie ma za co dziekować,wszystko sie zuzywa i czasem trza wymienić. Ja mam plug&drive no i narazie juz ponad 40tyś przelatała :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 lip 2015, 22:08

ale po co takie jazdy
wystarczy pędzel i woda z mydłem :]
nie rozumiem waszego podejścia ja tam nie mam brc bo wywaliłem i jestem :]

Gość

Post autor: Gość » 07 lip 2015, 22:50

pepi ty nie miałes BRC tylko cos z napisem BRC :D

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 lip 2015, 05:27

niestety brc <bezradny>
A tak na poważnie czy nikt u nas w kraju nie umie serwisować stagów ?
bo śmiać mi się chce co chwila wpływa jakiś kwiatek typu szarpie muli albo wali babolami .
Podstawa to dobre zasilenie fazą ciekłą -potem reduktory -wtryski i najmniej komp .
900 dwa goldy '
to bym wolał już tura duble za 500 .
Temat brc ja nigdy tego nie chce mieć ale to jest moje zdanie ale jeśli ktoś oczekuje ze brc mu naprawi auto to się myli

Gość

Post autor: Gość » 08 lip 2015, 05:59

Znam takich co umią ale wg nich odsetek awaryjności stagotworów jest duzo wiekszy a poziom obsługi wymagaja także wiekszy. Sukces tkwi jednak w prostocie i tu wg mnie króluje prins :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 lip 2015, 08:16

jesteś w błędzie
wiesz ja znam przypadki które świadczą odwrotnie
robię przy tym to wiem
dlaczego ja w swoich autach nie mam problemu z lpg ???

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 08 lip 2015, 08:56

o rany a wy znów zaczęliście temat rzeke? Już sobie powiedzieliśmy, że każda dobrze skonfigurowana instalka bedzie chodzić, niezależnie czy Stag czy BRC. Kwestią później zostaje tylko to po jakim czasie nam się zużyją podzespoły, i tu też z doświadczenia wiem, bo miałem obie i obie dobrze chodziły / chodzą, żę przy STAGu niestety trzba dłubać częściej niż przy BRC gdzie w tym drugim jednak cena czasami odpycha <bezradny>

poza tym pepi, nigdy nie mów nigdy <amasz> :>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 08 lip 2015, 09:31

pepi pisze: dlaczego ja w swoich autach nie mam problemu z lpg ???
Dlatego czekam aż znajdziesz chwile i połączysz się przez internet z moim P13 tak jak pisaliśmy już wcześniej.
Auto jeździ ok, spalanie identyczne jak na STAGU. Zastanawia mnie czy nie podbiera Pb. co jakiś czas piknie centralka przy delikatnym dodaniu gazu po cutoffie.

Przy przejściu na LPg przez pierwsze ok 30sek trzęsie silnikiem czyżby korekty po temp nawalały czy rozgrzewanie wtryskiwaczy?

Gość

Post autor: Gość » 08 lip 2015, 10:56

pepi pisze:dlaczego ja w swoich autach nie mam problemu z lpg ???
pepi pisze:robię przy tym to wiem
No własnie dlatego :) Ze znanych mi osób tu Preston jest raczej zadowolony ze staga ale jego gazownicy z prestona chyba nie zawsze :) k44761 jako znawca tez sam sobie robi i zadowolony ale jak dawno wspomniałem nie kazdy potrafi nie kazdy lubi i nie kazdy chce grzebać. Ten spokój ducha daja droższe lepsze instalki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl