![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Nierówna praca na ssaniu
Minumum co trzeba to sterownik,nastepnie lecisz ze sprzetem lepszym i tu mozesz sobie wkomponować parownik GeniusMax ktory u mnie wydolny jest juz 2,5roku,lub jak chcesz miec pewnośc to dwa słabsze,moga byc inne polecane. Wtryski BRC te żółte jakie ja mam to dośc solidna sprawa ale rechocza i nie upchniesz ich łatwo pod pokrywami(mnie to zwisa) Jak chcesz to daj na PW telefon i specyfikacje swojej instalki i ci jutro jakies info podam z warsztatu. Co musi byc co nie musi co może i za ile.
Widzisz Maciek zapomniałem ci na zlocie podziękować za to ze odwiodles mnie od Sraga i ze zostalem przy BRC po prostu wymieniając raty na nowsze. Ja mam starszy typ BRC sequent 56 tez na jednym geniuszu i zoltych wtryskach starego typu i daje rade.
Oczywiście cena nie mala bo koszt geniusza ok 1000zl a jednego wtrysku 200zl ale przynajmniej spokój na dlugi czas
Oczywiście cena nie mala bo koszt geniusza ok 1000zl a jednego wtrysku 200zl ale przynajmniej spokój na dlugi czas

to nie jest zwykły napęd...to
Apophis, Byłbym wdzięczny, dzięki. Bo jak mam na start 2 reduktory wymienić i połowę wtrysków to rozsądniejszym będzie dołożyć i wymienić na coś lepszego. Jeden gaziarz na dzień dobry krzyknął silvery do wymiany-900zł i oczywiście dalej się zobaczy co dalej, bez sensu. Podlecę jeszcze do Staga niech podłączą i się wypowiedzą, jak potwierdzą to się przeskoczy na brc.
Instalkę mam dokładnie tą - http://www.a8team.pl/montaz-lpg-w-a8-co ... vt9003.htm
Poszedł nr na pw
Instalkę mam dokładnie tą - http://www.a8team.pl/montaz-lpg-w-a8-co ... vt9003.htm
Poszedł nr na pw
Mario jeśli ktoś naprawia auto na zasadzie prób i błędów i nie wie jak podejść do tematu.
Jeśli masz możliwość to odkręć przewody idące do wtryskiwaczy i zaślep je. Spróbuj auto przełączyć na gaz. Oczywiście nie przełączy się lub zgaśnie bo nie dostanie przez nie gazu. Ale układ zbiornik - reduktor - listwa będą miały ciśnienie. Jeśli rano odpalisz bez problemu to będzie oznaczało problem z utrzymywaniem ciśnienia przez wtryskiwacze.
Są też inne sposoby na sprawdzenie który wtryskiwacz puszcza ale wiąże się to z wyjęciem ich do takiego stopnia by móc na nie założyć ( prezerwatywę ) Nie żartuję.
Prezerwatywa to takie magiczne urządzenie diagnostyczne które pięknie się rozciąga.
Na noc zakładasz każdą z nich na końcówkę wtryskiwacza gazowego i ściskasz gumką.
Jeśli któryś z nich będzie puszczał to będzie się napompowywał gazem. Ale co mają reduktory do problemów z odpalaniem.
To nie reduktor tylko wtryskiwacze mają trzymać gaz i blokować jego przedostawanie się do komory spalania.
Nie słuchaj gazowników bo chcą Cię naciągnąć na koszta. A tu potrzebne jest logiczne myślenie.
Jeśli masz możliwość to odkręć przewody idące do wtryskiwaczy i zaślep je. Spróbuj auto przełączyć na gaz. Oczywiście nie przełączy się lub zgaśnie bo nie dostanie przez nie gazu. Ale układ zbiornik - reduktor - listwa będą miały ciśnienie. Jeśli rano odpalisz bez problemu to będzie oznaczało problem z utrzymywaniem ciśnienia przez wtryskiwacze.
Są też inne sposoby na sprawdzenie który wtryskiwacz puszcza ale wiąże się to z wyjęciem ich do takiego stopnia by móc na nie założyć ( prezerwatywę ) Nie żartuję.
Prezerwatywa to takie magiczne urządzenie diagnostyczne które pięknie się rozciąga.
Na noc zakładasz każdą z nich na końcówkę wtryskiwacza gazowego i ściskasz gumką.
Jeśli któryś z nich będzie puszczał to będzie się napompowywał gazem. Ale co mają reduktory do problemów z odpalaniem.
To nie reduktor tylko wtryskiwacze mają trzymać gaz i blokować jego przedostawanie się do komory spalania.
Nie słuchaj gazowników bo chcą Cię naciągnąć na koszta. A tu potrzebne jest logiczne myślenie.
5500 to może nie mała kwota ale i tak sie zwróciła. Tyle kosztowało moje BRC. na prinsa nie było nie wtedy stac cos ok 7tyś choc nie ukrywam że prostota prinsa i jego zarazem zaleta jest zachęcająca.
Marcin Nie ma za co dziekować,wszystko sie zuzywa i czasem trza wymienić. Ja mam plug&drive no i narazie juz ponad 40tyś przelatała
Marcin Nie ma za co dziekować,wszystko sie zuzywa i czasem trza wymienić. Ja mam plug&drive no i narazie juz ponad 40tyś przelatała

niestety brc
A tak na poważnie czy nikt u nas w kraju nie umie serwisować stagów ?
bo śmiać mi się chce co chwila wpływa jakiś kwiatek typu szarpie muli albo wali babolami .
Podstawa to dobre zasilenie fazą ciekłą -potem reduktory -wtryski i najmniej komp .
900 dwa goldy '
to bym wolał już tura duble za 500 .
Temat brc ja nigdy tego nie chce mieć ale to jest moje zdanie ale jeśli ktoś oczekuje ze brc mu naprawi auto to się myli

A tak na poważnie czy nikt u nas w kraju nie umie serwisować stagów ?
bo śmiać mi się chce co chwila wpływa jakiś kwiatek typu szarpie muli albo wali babolami .
Podstawa to dobre zasilenie fazą ciekłą -potem reduktory -wtryski i najmniej komp .
900 dwa goldy '
to bym wolał już tura duble za 500 .
Temat brc ja nigdy tego nie chce mieć ale to jest moje zdanie ale jeśli ktoś oczekuje ze brc mu naprawi auto to się myli
o rany a wy znów zaczęliście temat rzeke? Już sobie powiedzieliśmy, że każda dobrze skonfigurowana instalka bedzie chodzić, niezależnie czy Stag czy BRC. Kwestią później zostaje tylko to po jakim czasie nam się zużyją podzespoły, i tu też z doświadczenia wiem, bo miałem obie i obie dobrze chodziły / chodzą, żę przy STAGu niestety trzba dłubać częściej niż przy BRC gdzie w tym drugim jednak cena czasami odpycha
poza tym pepi, nigdy nie mów nigdy


poza tym pepi, nigdy nie mów nigdy


to nie jest zwykły napęd...to
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Dlatego czekam aż znajdziesz chwile i połączysz się przez internet z moim P13 tak jak pisaliśmy już wcześniej.pepi pisze: dlaczego ja w swoich autach nie mam problemu z lpg ???
Auto jeździ ok, spalanie identyczne jak na STAGU. Zastanawia mnie czy nie podbiera Pb. co jakiś czas piknie centralka przy delikatnym dodaniu gazu po cutoffie.
Przy przejściu na LPg przez pierwsze ok 30sek trzęsie silnikiem czyżby korekty po temp nawalały czy rozgrzewanie wtryskiwaczy?
pepi pisze:dlaczego ja w swoich autach nie mam problemu z lpg ???
No własnie dlategopepi pisze:robię przy tym to wiem

