[D2 00 4.2PB ] Nowa instalacja LPG, co założyć?
Coraz więcej monterów przechodzi jednak ze STAGA na TECHA. Paweł Rząca też w swojej S6 miał STAGA, a obecnie ma TECHA. Telefonicznie mi sensownie wytłumaczył co przemawia na korzyść TECHA nad STAGIEM, jednocześnie nie twierdził że STAG jest zły. Jednak przyznał że stojąc przed wyborem, wybierze TECHA, dlatego też długo testował TECHA w swoim S6, i skoro postanowił zostawić ten właśne sterownk, więc chyba jest tego warty. Nie ma żadnego powodu żeby ,,wciskać" ten właśnie komputer, ponieważ instaluje jeden i drugi, ale jako monter fachowiec, rzetelnie i szczerze uświadamia klienta. ,,Zjadł zęby" na STAGU, a kasę musi zarobić taką samą, beż względu na której instalce ;-)
Ara$, Paweł Rząca to nie PITEC, tu masz namiar: http://www.v-gaz.pl/o-firmie.html
cała polska lubi staga ;-) ;-)
a raczej lubiła :mrgreen:
jeden mnie fakt zastanawia jak taki delikwent który ma już jakiś sterownik w aucie ma połapać się że np inny by był lepszy ?
dla niego ten co ma jest najlepszy
Ja kiedyś wywalałem ze swych aut stagi bo moim zdaniem to na tych sterownikach auto paliło więcej- sterownik stag 300 po zamontowaniu innego
na tych samych podzespołach auto ze 20 lpg
schodziło na 15 -17 :-D
Co prawda teraz podobno jest już lepiej bo czują że lpgtech im nakopał w zadek bo to jest odłam staga poszło pewnie o kasę to drogi im się rozeszły
tak to w życiu bywa ale to wyszło tylko na plus nam
bo sterownik obecnie który mają na tą chwilę jest najlepszy na rynku
pomijając markowe produkty .
A że mam znajomych na forum lpg i to na samej górze to sam nabyłem go
jak zamontuję to dam znać czy to na prawdę taki fajny
a raczej lubiła :mrgreen:
jeden mnie fakt zastanawia jak taki delikwent który ma już jakiś sterownik w aucie ma połapać się że np inny by był lepszy ?
dla niego ten co ma jest najlepszy
Ja kiedyś wywalałem ze swych aut stagi bo moim zdaniem to na tych sterownikach auto paliło więcej- sterownik stag 300 po zamontowaniu innego
na tych samych podzespołach auto ze 20 lpg
schodziło na 15 -17 :-D
Co prawda teraz podobno jest już lepiej bo czują że lpgtech im nakopał w zadek bo to jest odłam staga poszło pewnie o kasę to drogi im się rozeszły
tak to w życiu bywa ale to wyszło tylko na plus nam
bo sterownik obecnie który mają na tą chwilę jest najlepszy na rynku
pomijając markowe produkty .
A że mam znajomych na forum lpg i to na samej górze to sam nabyłem go
jak zamontuję to dam znać czy to na prawdę taki fajny
wiem wiem, tylko myślałem że kolega "tomi5" mówiąc o warsztacie z Poznania polecanym na LPGF miał na myśli PITEC-a.cheyen pisze:Ara$, Paweł Rząca to nie PITEC, tu masz namiar: http://www.v-gaz.pl/o-firmie.html
Co do tego TECH-a sie nie wypowiem ale kto wie może za jakiś czas rzeczywiście tylko to będzie na topie. Sam nie mówię nie, bo jeżeli coś będzie tańsze a tej samej jakości to po co przepłacać. W końcu z tego powodu założyłem STAGa
Więc u mnie poszło:
STAG ISA 3
Hana 2000 zielone
2x AC R02
Przewody Semperit, akcesoria Tomasetto, spory zbiornik w koło około 80l, 65 zapełnienia
Jeżdżę dopiero kilka dni ale auto chodzi wyśmienicie, nie ma żadnych problemów z mocą, przełączaniem i spalaniem. Cała robota wykonana dokładnie i estetycznie, żadnej rzeźby
Dodam, że stroiliśmy z sondą AFR w wydechu. Cała bajka - 5000zł
STAG ISA 3
Hana 2000 zielone
2x AC R02
Przewody Semperit, akcesoria Tomasetto, spory zbiornik w koło około 80l, 65 zapełnienia
Jeżdżę dopiero kilka dni ale auto chodzi wyśmienicie, nie ma żadnych problemów z mocą, przełączaniem i spalaniem. Cała robota wykonana dokładnie i estetycznie, żadnej rzeźby
Dodam, że stroiliśmy z sondą AFR w wydechu. Cała bajka - 5000zł
Montowałem w dobrym warsztacie znajomego
http://www.autocentrum.pl/go/527__Oceny ... 04780.html
Wcześniej gazował mi Jeepa 5.2 i firmowe Seicento. Samochody śmigają bez problemów
Zdjęć żadnych nie robiłem, bo po co? Widać tylko reduktory. Wtryski pod osłoną (nieco podniesiona) elektronika też
http://www.autocentrum.pl/go/527__Oceny ... 04780.html
Wcześniej gazował mi Jeepa 5.2 i firmowe Seicento. Samochody śmigają bez problemów
Zdjęć żadnych nie robiłem, bo po co? Widać tylko reduktory. Wtryski pod osłoną (nieco podniesiona) elektronika też
Ktoś mi wyjaśni po co jakieś AFRy ustawiać jak wystarczy wziać w reke zwykły tester diagnostyczny i po korektach obd ustawiać,druga sprawa to jak ISE 2 włączysz to się sama ustawi.emre pisze:Dodam, że stroiliśmy z sondą AFR w wydechu. Cała bajka - 5000zł
Poprawiłem cytat bo coś ci się nie zacytowało.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2013, 22:11 przez luka6, łącznie zmieniany 2 razy.
- marcinusss
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 09 maja 2013, 19:21
- Lokalizacja: Gdańsk
Ja mam Landi Renzo Omegas i wtryskiwacze MED rurka dolotowa 6 może trochę mała ale zbiera się naprawdę dobrze.Sam nie zakładałem kupiłem już z tą instalką.Wczoraj wysłałem dwie listwy wtrysków do czyszczenia tutaj http://www.turbospec.pl/InjectionSystem ... waczy.html bo trochę się kleiły zobaczymy co będzie jak wrócą.Pozdr. :roll:
- marcinusss
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 09 maja 2013, 19:21
- Lokalizacja: Gdańsk
Okazuje się po czasie, że na reduktorach czerwonych AC spada ciśnienie z ustawionego 1.15 nawet do 0.75 bar. Tydzień temu wymieniono mi 2 szt na nowe - takie same, dzisiaj byłem na kompie i problem się powtarza
Wygląda na to, że z czerwone AC z tego słyną i mają wadę fabryczną. Oczywiście dostanę zwrot pieniędzy i na to miejsce pójdą 2 nowe reduktory, tylko jakie?
Proponowano mi 2x Zavoli Zeta S, ma ktoś zdanie poparte jakimiś doświadczeniami na ten temat?
Wygląda na to, że z czerwone AC z tego słyną i mają wadę fabryczną. Oczywiście dostanę zwrot pieniędzy i na to miejsce pójdą 2 nowe reduktory, tylko jakie?
Proponowano mi 2x Zavoli Zeta S, ma ktoś zdanie poparte jakimiś doświadczeniami na ten temat?
Zavoli zeta S nie ustawicie na 1.15. Min to 1.3. jesli da się zmniejszyc mnoznik aby wtryskiwacz wyrabiał się stabilnie na wolnych to dwa zavoli A8 obrobią ze spadkiem około 0,2-0,3. Jak masz Ske to podejrzewam spadek 0,4-0,5
Pozatym są to dobre reduktory. jedynie brudzą się w nich sprezynki które trzeba bedzie i tak wywalić. Termika w zime jak nie bedziesz katował wystarczy.
Osobiście załozył bym dwa goldy na metalowych kolankach bo plastikowe lubia cieknac.Wtedy bedzie stabilnie termicznie i ciśnieniowo.
Pozatym są to dobre reduktory. jedynie brudzą się w nich sprezynki które trzeba bedzie i tak wywalić. Termika w zime jak nie bedziesz katował wystarczy.
Osobiście załozył bym dwa goldy na metalowych kolankach bo plastikowe lubia cieknac.Wtedy bedzie stabilnie termicznie i ciśnieniowo.