![]() |
![]() |
![]() |
[D2 01 3.7PB/LPG ] Ciężko pali jak zimny
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Siemka
U mnie coś zaczyna się dziać jak mam na rezerwie to z rana uruchamianie silnika jest troszke wydłużone o jakies 1.5sek. Jak odpali to reakcja na gaz jest słabsza wręcz się potrafi zdławić lecz nie zgaśnie. Przejade jakis kilometr lub postoi odpalony z 5 min to wszystko jest ok. Wszysyko jest ok jak jest wiecej paliwa w zbiorniku ok 20l. Wcześniej nie mialem takiego problemu, niec nie bylo robione przy koszu lub pompie.
Pompa już siada? Tylko dlaczego po jakims czasie jest juz ok.
U mnie coś zaczyna się dziać jak mam na rezerwie to z rana uruchamianie silnika jest troszke wydłużone o jakies 1.5sek. Jak odpali to reakcja na gaz jest słabsza wręcz się potrafi zdławić lecz nie zgaśnie. Przejade jakis kilometr lub postoi odpalony z 5 min to wszystko jest ok. Wszysyko jest ok jak jest wiecej paliwa w zbiorniku ok 20l. Wcześniej nie mialem takiego problemu, niec nie bylo robione przy koszu lub pompie.
Pompa już siada? Tylko dlaczego po jakims czasie jest juz ok.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Super dziękuje za wskazówke. Gdzie kupie taki zestaw naprawczy albo ewentualnie co zrobić . Jakieś wskazówki dotyczace demontarzu kosza bo słyszałem że pozniej jakies klopoty są przy złym montarzupb41ns pisze:To nie pompa a uszczelnienie kosza może przepuszczać, jak auto dłużej stoi to paliwo ucieka z kosza i z tąd te problemy po uruchomieniu
Jestem właśnie po wymianie pompy paliwa i niestety jest jakaś nieszczelność, przez którą nie pobiera paliwa jak jest poniżej 1/3 baku. Nie chcę póki co iść w bypass'a i wolę spróbować wymienić uszczelki.
Ma ktoś z kolegów wiedzę na temat rozmiarów oringów kosza pompy i tego małego króćca, który wchodzi w drugi kosz? Wolę od razu kupić niż rozgrzebać auto i potem dopiero szukać u dostawców odpowiednich uszczelek.
Ma ktoś z kolegów wiedzę na temat rozmiarów oringów kosza pompy i tego małego króćca, który wchodzi w drugi kosz? Wolę od razu kupić niż rozgrzebać auto i potem dopiero szukać u dostawców odpowiednich uszczelek.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6026
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Nie trzeba mieć połowy baku, tylko spora część posiadaczy LPG jeździ na rezerwie PB i to pompę szybciej zabije.pepi pisze:ja was nie rozumiem czy nie prościej mieć połowę baku plus ??? coś tam schodzi do polowy i tankujemy bo raczej jesteście swiadomi że to walka z wiatrakami i pompa jak na sucho startuje to ...
Black Cars Matters