części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 01 3.7PB/LPG ] Ciężko pali jak zimny

karols
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2014, 23:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karols » 20 lip 2014, 10:55

A czy jazda z tak uszkodzoną pompką może przekładać się na większe spalanie ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 lip 2014, 11:04

nie bo jak ?

karols
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2014, 23:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karols » 20 lip 2014, 23:09

Faktycznie pomyliło mi się, miałem na myśli czy może mieć słabsze osiągi ?


Wkrótce biorę się za wymianę pompki, na który króciec mam zwracać szczególną uwagę, bo wyczytałem że jest jakiś problem z odpowiednim ułożeniem kosza ?

Czy jest to element zaznaczony numerem (1) ?

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 22 wrz 2019, 08:15

Siemka
U mnie coś zaczyna się dziać jak mam na rezerwie to z rana uruchamianie silnika jest troszke wydłużone o jakies 1.5sek. Jak odpali to reakcja na gaz jest słabsza wręcz się potrafi zdławić lecz nie zgaśnie. Przejade jakis kilometr lub postoi odpalony z 5 min to wszystko jest ok. Wszysyko jest ok jak jest wiecej paliwa w zbiorniku ok 20l. Wcześniej nie mialem takiego problemu, niec nie bylo robione przy koszu lub pompie.
Pompa już siada? Tylko dlaczego po jakims czasie jest juz ok.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 wrz 2019, 09:46

to nie lepiej mieć paliwo i nie smigać na rezerwie :P

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 22 wrz 2019, 10:40

pepi pisze:to nie lepiej mieć paliwo i nie smigać na rezerwie :P
Szkoda że to nie mój post bo bym zaznaczył pomógł 😭

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 22 wrz 2019, 10:59

To nie pompa a uszczelnienie kosza może przepuszczać, jak auto dłużej stoi to paliwo ucieka z kosza i z tąd te problemy po uruchomieniu
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 22 wrz 2019, 11:14

pb41ns pisze:To nie pompa a uszczelnienie kosza może przepuszczać, jak auto dłużej stoi to paliwo ucieka z kosza i z tąd te problemy po uruchomieniu
Super dziękuje za wskazówke. Gdzie kupie taki zestaw naprawczy albo ewentualnie co zrobić . Jakieś wskazówki dotyczace demontarzu kosza bo słyszałem że pozniej jakies klopoty są przy złym montarzu

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 22 wrz 2019, 11:28

a napisz do naszego dostawcy części Michała. co do montarzu to owszem , trzeba precyzyjnie to zrobić by dobrze kosz zamontować, tu na forum jest poradnik jak to zrobić poprawnie
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 22 wrz 2019, 13:10

Ja tam bym zajrzał rano endoskopem przez otwór po czujniku poziomu paliwa i sprawdził, czy rzeczywiście paliwo z kosza schodzi przez noc. Bo ten zestaw tani nie jest i 95% ceny to metalowo-gumowa uszczelka między koszem a podstawą w baku.
Four rings to rule them all

sasquatch
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 25 lis 2016, 06:12
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: sasquatch » 23 wrz 2019, 06:32

Jestem właśnie po wymianie pompy paliwa i niestety jest jakaś nieszczelność, przez którą nie pobiera paliwa jak jest poniżej 1/3 baku. Nie chcę póki co iść w bypass'a i wolę spróbować wymienić uszczelki.
Ma ktoś z kolegów wiedzę na temat rozmiarów oringów kosza pompy i tego małego króćca, który wchodzi w drugi kosz? Wolę od razu kupić niż rozgrzebać auto i potem dopiero szukać u dostawców odpowiednich uszczelek.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 wrz 2019, 08:29

ja was nie rozumiem czy nie prościej mieć połowę baku plus ??? coś tam schodzi do polowy i tankujemy bo raczej jesteście swiadomi że to walka z wiatrakami i pompa jak na sucho startuje to ...
:P

sasquatch
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 25 lis 2016, 06:12
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: sasquatch » 23 wrz 2019, 10:19

Mam 3/4 baku ale wolałbym mieć możliwość wykorzystania całego (albo prawie całego) baku jak to ktoś fabrycznie wymyślił :)

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 23 wrz 2019, 12:19

pepi pisze:ja was nie rozumiem czy nie prościej mieć połowę baku plus ??? coś tam schodzi do polowy i tankujemy bo raczej jesteście swiadomi że to walka z wiatrakami i pompa jak na sucho startuje to ...
:P
Nie trzeba mieć połowy baku, tylko spora część posiadaczy LPG jeździ na rezerwie PB i to pompę szybciej zabije.
Black Cars Matters

sasquatch
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 25 lis 2016, 06:12
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: sasquatch » 23 wrz 2019, 12:23

Wracając do pytania, ma ktoś z kolegów wymiary oringów pompy i kosza?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl