części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 01 3.7PB/LPG ] Ciężko pali jak zimny

karols
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2014, 23:47
Lokalizacja: Mazowieckie

[D2 01 3.7PB/LPG ] Ciężko pali jak zimny

Post autor: karols » 20 cze 2014, 08:54

Witam. Mam problem ze swoim autem, otóż po nocy gdy silnik jest zimny , mam problem z jego odpaleniem. Załączam filmik: ( ) . Dodam że jak jest rozgrzany to wszystko jest w porządku. Wymieniłem już świece i filtr paliwa. Co może być tego przyczyną ?

Z góry dzięki za pomoc.

ernesto

Post autor: ernesto » 20 cze 2014, 15:05

Palisz ją z gazu czy z benzyny ? Może coś w centralce się porobiło bo wygląda jak by z gazu paliła.
Auto niech chodzi na gazie wieczorem, zakręć butlę aż automatycznie silnik przeskoczy na benzynę.
Następnie zgaś go, odepnij klemy i zobacz rano jak odpali na zakręconej butli.

Błędy były odczytywane ?

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 20 cze 2014, 16:10

Objaw jakby problem z ciśnieniem paliwa na listwie wtryskowej.

Ale, tak jak Ernesto napisał problem może być z adaptacjami i odłączenie aku może pomóc.
Lub problem z puszczaniem LPG do dolotu, nie można wykluczyć także, że regulator ciśnienia paliwa nie puszcza benzyny (ściągnąć wężyk sterujący i zobaczyć co się dzieje, czy leci paliwo, jak się kręci silnikiem /jak leci znaczy , że jest źle/).

Jak sprawdzisz LPG, adaptacje (wyzerujesz) oraz wyeliminujesz ewentualnie cieknący regulator ciśnienia paliwa to pozostanie tylko siadająca pompa paliwa.

karols
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2014, 23:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karols » 20 cze 2014, 22:15

Czyli mam odłączyć, tak jak na załączonym zdjęciu wężyk z tego krućca i zakręcić silnikiem ?

ernesto

Post autor: ernesto » 20 cze 2014, 22:25

karols pisze:Czyli mam odłączyć, tak jak na załączonym zdjęciu wężyk z tego krućca i zakręcić silnikiem ?
marekp750 pisze: (ściągnąć wężyk sterujący i zobaczyć co się dzieje, czy leci paliwo, jak się kręci silnikiem /jak leci znaczy , że jest źle/).
Tak dokładnie, I obserwuj czy nie leci paliwo z niego.

karols
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2014, 23:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karols » 21 cze 2014, 08:50

Regulator sprawdzony, wygląda na to że jest sprawny , bo nie leciało z niego paliwo.
Zauważyłem że im mniej paliwa w baku tym gożej pali, mniej więcej od połowy baku zaczynają się problemy.

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 21 cze 2014, 08:59

Trzeba było to od razu napisać...

Typowy problem A8.

Źle obsadzona pompa paliwa w koszu. Problemy z koszem.
Padająca pompa paliwa.

Kierujesz się na tył auta do bagażnika... tam jest wszystko co Ciebie interesuje.

Poczytaj sobie np. ten temat:

Nieśmiertelny problem z pompą paliwa w A8.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 21 cze 2014, 09:26

Też obstawiałem pompę paliwa ale ten objaw nie pasował do ciepłego silnika.

karols
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2014, 23:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karols » 29 cze 2014, 16:47

W takim razie będe wzmuszony wymienić pompę. Jakiej firmy pompkę polecacie i jaka jest jej orientacyjna cena ?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 29 cze 2014, 17:31

VDO około 490-550zł

karols
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2014, 23:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karols » 29 cze 2014, 17:44

To pewnie jakiś tańszy zamiennik się nie sprawdzi ?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 29 cze 2014, 17:57

Ciężko mi powiedzieć.. Musisz zwrócić uwagę na zamiennik bo pompa musi mieć 2 króćce, niektórzy takowe zakładają i są zadowoleni. Mając w autku instalację LPG nie można katować pompy na rezerwie bo to ją wykańcza.

karols
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2014, 23:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karols » 29 cze 2014, 18:01

Narazie wymianę sobie odpuszczę poczekam aż pompka padnie całkowicie. Zatankuję do pełna i będę pilnował żeby nie ubyło poniżej połowy baku.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 29 cze 2014, 18:08


michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 29 cze 2014, 18:33

Wszystko kolego zależy od montażu , dobrze zamontowany QAP moze wytrzymac nawet rok , cena za pompe VDO to aktualnie 500zl
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl