![]() |
![]() |
![]() |
[D2 01 3.7PB/LPG ] Ciężko pali jak zimny
[D2 01 3.7PB/LPG ] Ciężko pali jak zimny
Witam. Mam problem ze swoim autem, otóż po nocy gdy silnik jest zimny , mam problem z jego odpaleniem. Załączam filmik: ( ) . Dodam że jak jest rozgrzany to wszystko jest w porządku. Wymieniłem już świece i filtr paliwa. Co może być tego przyczyną ?
Z góry dzięki za pomoc.
Z góry dzięki za pomoc.
Palisz ją z gazu czy z benzyny ? Może coś w centralce się porobiło bo wygląda jak by z gazu paliła.
Auto niech chodzi na gazie wieczorem, zakręć butlę aż automatycznie silnik przeskoczy na benzynę.
Następnie zgaś go, odepnij klemy i zobacz rano jak odpali na zakręconej butli.
Błędy były odczytywane ?
Auto niech chodzi na gazie wieczorem, zakręć butlę aż automatycznie silnik przeskoczy na benzynę.
Następnie zgaś go, odepnij klemy i zobacz rano jak odpali na zakręconej butli.
Błędy były odczytywane ?
Objaw jakby problem z ciśnieniem paliwa na listwie wtryskowej.
Ale, tak jak Ernesto napisał problem może być z adaptacjami i odłączenie aku może pomóc.
Lub problem z puszczaniem LPG do dolotu, nie można wykluczyć także, że regulator ciśnienia paliwa nie puszcza benzyny (ściągnąć wężyk sterujący i zobaczyć co się dzieje, czy leci paliwo, jak się kręci silnikiem /jak leci znaczy , że jest źle/).
Jak sprawdzisz LPG, adaptacje (wyzerujesz) oraz wyeliminujesz ewentualnie cieknący regulator ciśnienia paliwa to pozostanie tylko siadająca pompa paliwa.
Ale, tak jak Ernesto napisał problem może być z adaptacjami i odłączenie aku może pomóc.
Lub problem z puszczaniem LPG do dolotu, nie można wykluczyć także, że regulator ciśnienia paliwa nie puszcza benzyny (ściągnąć wężyk sterujący i zobaczyć co się dzieje, czy leci paliwo, jak się kręci silnikiem /jak leci znaczy , że jest źle/).
Jak sprawdzisz LPG, adaptacje (wyzerujesz) oraz wyeliminujesz ewentualnie cieknący regulator ciśnienia paliwa to pozostanie tylko siadająca pompa paliwa.
karols pisze:Czyli mam odłączyć, tak jak na załączonym zdjęciu wężyk z tego krućca i zakręcić silnikiem ?
Tak dokładnie, I obserwuj czy nie leci paliwo z niego.marekp750 pisze: (ściągnąć wężyk sterujący i zobaczyć co się dzieje, czy leci paliwo, jak się kręci silnikiem /jak leci znaczy , że jest źle/).
Trzeba było to od razu napisać...
Typowy problem A8.
Źle obsadzona pompa paliwa w koszu. Problemy z koszem.
Padająca pompa paliwa.
Kierujesz się na tył auta do bagażnika... tam jest wszystko co Ciebie interesuje.
Poczytaj sobie np. ten temat:
Nieśmiertelny problem z pompą paliwa w A8.
Typowy problem A8.
Źle obsadzona pompa paliwa w koszu. Problemy z koszem.
Padająca pompa paliwa.
Kierujesz się na tył auta do bagażnika... tam jest wszystko co Ciebie interesuje.
Poczytaj sobie np. ten temat:
Nieśmiertelny problem z pompą paliwa w A8.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Tutaj Marcin pisze o pompce QAPa: http://www.a8team.pl/d2-95-28pb-lpg-dzi ... htm#153154
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Wszystko kolego zależy od montażu , dobrze zamontowany QAP moze wytrzymac nawet rok , cena za pompe VDO to aktualnie 500zl
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044