![]() |
![]() |
[D2 01 4.2PB/LPG ] glowice
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
[D2 01 4.2PB/LPG ] glowice
Koledzy mam pytanie do tych co robili coś przy glowicach bo byłem u mechanika umówić się na zrobienie uszczelek bo kopci i bierze płyn i mechanik mnie straszył ze pewnie walki będą powycierane itp jakie macie doświadczenia z tym?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 164
- Rejestracja: 07 lis 2012, 19:04
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Na liczniku niby 280 tyś ale ile ma to nie wiem w sumie to mam ja 5 lat ale wcześniej to nie wiem na gazie ma orzejechane około 150 tys i tak mnie mechanik postraszyl że walki pewnie wytarte itp itd więc pytam o wasze zdanie bo silnik normalnie pracuje tylko pobiera płyn i kopci na biało i jak zapale na niebiesko chwilę
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Wałki wycieraja się ale w TDI , w benzynowym V8 z Audi nie widziałem jeszcze .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
martin_rs4, Napisz prosze dla wyjaśnienia co miałeś robione w tej kwocie - jak pamiętasz oczywiście - dla potomnych
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Mariusz zapraszam do poczytania > http://www.a8team.pl/d2-fl-all-regenera ... +g%B3owicymariuszjp100 pisze:Koledzy mam pytanie do tych co robili coś przy glowicach bo byłem u mechanika umówić się na zrobienie uszczelek bo kopci i bierze płyn i mechanik mnie straszył ze pewnie walki będą powycierane itp jakie macie doświadczenia z tym?
to nie jest zwykły napęd...to
Hmm co prawda ja się nie znam jakoś specjalnie. Ale u mnie też minimalnie bierze płyn i czasem (szczególnie jak wilgotno) kopci trochę za bardzo na biało. Ale zauważyłem (co potwierdził gazownik) że reduktor gazu powinien być już regenerowany bo są z nim problemy w dodatku zauważyłem przy nim kilka czerwonych kropli (płyn chłodniczy). Może u ciebie jest podobna sytuacja i z głowicą wszystko ok?
Miskov51