![]() |
![]() |
![]() |
[D2 01 4.2PB/LPG ] Raz przyspiesza ok a raz slabo
[D2 01 4.2PB/LPG ] Raz przyspiesza ok a raz slabo
Koledzy nie wiedziałem jak nazwać temat. Mam problem ze swoim a8.
Opisze:
Wduszam gaz na 90% a auto przyspiesza jak bym wdusil 10%.
Wystarczy że odpuszczę gaz i jeszcze raz wdusze i jedzie jak trzeba.
Dojazdzam do kolejnego skrzyżowania, staje i znowu to samo.
Wcześniej działo się tak 1/10
Obecnie 7/10
Czy ktoś z Was spotkał się z takim czymś?
Silnik AUW.
Dzieje się tak samo na PB i LPG
PS. Gruszki chodzą lekko i reagują na gas
Bardzo proszę o pomoc. Jak już o tym było to proszę o linka. Ja nie znalazłem
Opisze:
Wduszam gaz na 90% a auto przyspiesza jak bym wdusil 10%.
Wystarczy że odpuszczę gaz i jeszcze raz wdusze i jedzie jak trzeba.
Dojazdzam do kolejnego skrzyżowania, staje i znowu to samo.
Wcześniej działo się tak 1/10
Obecnie 7/10
Czy ktoś z Was spotkał się z takim czymś?
Silnik AUW.
Dzieje się tak samo na PB i LPG
PS. Gruszki chodzą lekko i reagują na gas
Bardzo proszę o pomoc. Jak już o tym było to proszę o linka. Ja nie znalazłem
A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
Też tak podejrzewałem ale gość co sprzedaje części u nas w okolicy do a8 mówi że od 10 lat nikomu to się nie zepsuło.
Dużo roboty to wymienić?
Dużo roboty to wymienić?
A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
Właśnie w programie jak patrzyłem było ok. Tyle że wtedy auto też normalnie jechało.
Na programie przy pełnym obciążeniu jedynie co było nie tak to wahania ilości przepływu powietrza. Skakało raz w górę a raz w dół.
Po powrocie z wakacji będę sprawdzał szczelność dolotu i może przepływke wymienię.
Jeszcze jedna rzecz co się dzieje to błąd katalizatora.
Raz wyskoczy po 5 minutach a tak jak teraz po 700 kilometrach jak Nad morze jechałem.
Na programie przy pełnym obciążeniu jedynie co było nie tak to wahania ilości przepływu powietrza. Skakało raz w górę a raz w dół.
Po powrocie z wakacji będę sprawdzał szczelność dolotu i może przepływke wymienię.
Jeszcze jedna rzecz co się dzieje to błąd katalizatora.
Raz wyskoczy po 5 minutach a tak jak teraz po 700 kilometrach jak Nad morze jechałem.
A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
Test kata jest robiony przy odpowiedniej temp samego kata oraz na postoju. Podczas jazdy nie robi testu .mateusz30 pisze:Raz wyskoczy po 5 minutach a tak jak teraz po 700 kilometrach jak Nad morze jechałem.
Pamiętaj, że masz 4 katalizatory i 4 sondy .
[ Dodano: 2019-06-21, 10:57 ]
Które to grupy ?Ukaniu pisze:Sygnały z przepływki, położenie pedału, sygnały z sond, czasy wtrysku no i co tam jeszcze kto ma pomysł.
Przepływka 002
Sondy 031 032
Czasy wtrysku ?
położenie pedału ?
Wracam 30 do domu. Zrobię logi a raczej kolega bo nie mam przenośnego kompa.
Zamieścić je tutaj?
Macie rację że nie sztuka wszystko wymieniać.
Myślałem że to może któraś cewka ale podmieniłem już każda i dalej to samo
Zamieścić je tutaj?
Macie rację że nie sztuka wszystko wymieniać.
Myślałem że to może któraś cewka ale podmieniłem już każda i dalej to samo
A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
Sprawdź, czy czujnik hamulca nie reaguje za szybko. Ew. spróbuj zmienić sposób operowania gazem i hamulcem tak, aby nie zdarzało się wciśnięcie jednego i drugiego naraz. Jeśli zsuwasz stopę z hamulca na gaz, to tak własnie może się zdarzyć i wtedy mamy zmułkę. Zmułka znika po odpuszczeniu i dodaniu gazu, ale także jak zrobisz kickdown.
Potestuj. Może to akurat to...
Potestuj. Może to akurat to...
Sprawdziłem. Lekko dotykam i zapala się a jak puszczę odrazu gaśnie.
Normalnie coś mnie trafi z tym autem.
W trasie nad morze cały czas coś.
To tempomat raz działa raz nie
Z 6 razy zapalił się ABS i kontrola trakcji czy tam ESP ale ponowne odpalenie pomogło.
Raz telepie silnikiem a raz jedzie ok
No i te problemy z przyspieszaniem.
Czy to wszystkie tak a8 mają? Czy ja tak trafiłem?
Ręce opadają
Normalnie coś mnie trafi z tym autem.
W trasie nad morze cały czas coś.
To tempomat raz działa raz nie
Z 6 razy zapalił się ABS i kontrola trakcji czy tam ESP ale ponowne odpalenie pomogło.
Raz telepie silnikiem a raz jedzie ok
No i te problemy z przyspieszaniem.
Czy to wszystkie tak a8 mają? Czy ja tak trafiłem?
Ręce opadają
A8 D2 4,2 automat SPRZEDANE
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO
S6 C4 2,2t automat SPRZEDANE
S6 C4 4,2 manual JEST
S6 C4 2,2t manual JEST
A6 C4 2,8 automat JEST
A8 D3 4,2tdi JEST
wszystko w QUATTRO