![]() |
![]() |
[D2 02 4.2PB/LPG ] Problemy z pracą silnika na gazie
tylko u mnie na ciepłym też jest nie za ciekawie.beyer28 pisze:Ara$, a może parownik szwankuje, nie dogrzewa. U mnie było podobnie, ale tylko na zimnym, dopóki nie złapał 90st
Ostatnio zauważyłem że przełącza się samoczynnie na PB przy hamowaniu albo hamowaniu silnikiem powyżej prędkości 110km/h. Poniżej tej prędkości nie ma tego.
A i jeszcze takie coś - nierówna praca jest tylko na biegu jałowym, podczas jazdy raczej to niezauważalne.
k...a poza domem jestem i tylko na weekendy moge coś zajżeć.pepi pisze:wtryski brudne
zaolejone leją
TO teraz 2 pytania:
1. Czy można to próbowac jakoś wyczyścić - jak i gdzie ewentualnie, może znasz jakąś firme.
2. Jeżeli powyższe odpada to czy moge te zjebane MEDy zastąpić czymś innym (czym?) a jak tak to czy wiąże sie to jeszcze z jakimiś dodatkowymi przeróbkami czy wystarczy tylko podmiana samych wtrysków.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2015, 18:18 przez Ara$, łącznie zmieniany 1 raz.
Dodatkowo czasami pojawiają się tez poniższe błędy:
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
takie błedy miałem ale ustawione bylo zle - za wysokie cisnienie na reduktorach
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
takie błedy miałem ale ustawione bylo zle - za wysokie cisnienie na reduktorach
bądź sobą, wariatów też lubią