części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 94 4.2PB ] Wymiana rozrządu

Gość

Post autor: Gość » 27 kwie 2016, 18:11

Ja tak robiłem dx i nic sie nie uszkodziło. Nawet tak jak piszesz Marku nie było czuć specjalnie dużej siły. Bo ja trzymałem śrubokrętem kumpel dokręcał.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 28 kwie 2016, 22:38

Znalazłem, że śrubę na wałku trrzeba dokręcać 55 Nm prawda li to?
Ale nijak nie mogę znaleźć danych dot śruby kółka pompy - HELP! :-) Bo nie będę mógł spać po nocach... a robota stoi!
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 29 kwie 2016, 07:11

Koła do wałków: 55Nm
Koło zębate napędu pompy oleju: 85Nm + kropla kleju

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 29 kwie 2016, 12:25

Dziękuję! dziś skręcę mam nadzieje już wszystko do kupy.

Następna mała kwestia która może wpadła komuś w oko - mianowicie:

Jakiej jakości są 4 śruby ampolowe M8 30mm mocującą kółko zębate do pasowego?
8.8 czy jakieś lepsze? Niby dokręcone w sumie niewielkim momentem więc nie musi byc klasa ale...?
Na moich nic nie widać prócz rdzy. Dwie obrobione, 8.8 mam w garażu a po jakość muszę skoczyć do sklepu. Znając tendencje do pękania tych kółek może lepiej twardsze? Naprężenia powinny równomierniej się rozłożyć w gwincie czy się mylę?
Kot też jest Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl