[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem na PB i LPG
[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem na PB i LPG
Witam.
od tygodnia posiadam D2 '95 4.2 PB/LPG
nie dość że jak zejdzie do połowy baku to pojawia się CAT i szarpie i nie jedzie.
na forum znalazłem że to pompa (syf lub do wymiany)
główny problem to coś innego a mianowicie:
- ciężko go odpalić, można kręcić przez minutę i nie zapali (także na awaryjnym odpalaniu LPG)
- czasami strzeli w rurę podczas kręcenia rozrusznikiem
- czasami także cofnie silnik tak jakby zapłon był za wcześnie (nie wiem jak to określić)
- jak w końcu odpali i zejdzie ze ssania to na wolnych obroty delikatnie falują (niezauważalne na obrotościomierzu ale czuć jak drży)
i nie ma znaczenia czy to LPG czy PB
Czy to wina rozrządu czy tej pompy (ale wtedy chyba powinien z LPG odpalić)
Nie znam się za bardzo ale wygląda to jakby był przestawiony rozrząd.
Na kompie nie pokazuje błędów ale mam tylko dostęp do Dominatora.
Z góry bardzo dziękuję za pomocne wskazówki
nie dość że jak zejdzie do połowy baku to pojawia się CAT i szarpie i nie jedzie.
- ciężko go odpalić, można kręcić przez minutę i nie zapali (także na awaryjnym odpalaniu LPG)
- czasami także cofnie silnik tak jakby zapłon był za wcześnie (nie wiem jak to określić)
- jak w końcu odpali i zejdzie ze ssania to na wolnych obroty delikatnie falują (niezauważalne na obrotościomierzu ale czuć jak drży)
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 10:09 przez sucre79, łącznie zmieniany 1 raz.
paliwa w baku dużo? Jak źle pompa usadzona to minimum 3/4 musisz mieć.. tak jak u mnie.
Przeczyść kostki od cewek.
Awaryjne odpalanie nie zawsze działa, może być np licznik 3 odpaleń czy coś takiego.. Reset licznika tylko u gazownika.
Ale musi palić na PB.
Pompę słychać po przekręceniu zapłonu? Przewody paliwowe szczelne ?
Przeczyść kostki od cewek.
Awaryjne odpalanie nie zawsze działa, może być np licznik 3 odpaleń czy coś takiego.. Reset licznika tylko u gazownika.
Ale musi palić na PB.