A co jeżeli moje visko kręci cały czas wiatrakiem , nawet jak zimne auto to po dodaniu gazu strasznie szumi i kręci się non stop tak samo. Jak stoję w korku to wszystko ok nic się nie grzeje ale w zimę trochę potrwało żeby zagrzać autopaulo79 pisze:teraz wiska nie sprawdzisz, za zimno. Najlepiej w upalne dni, lapie sie je poprostu reka a jesli nie chcesz stracic palca to musisz czekac az dojdzie do odp temp i sie zalaczy, bedziesz slyszal jak sie zalaczy a obr jego wzrosna wraz ze wsrostem obr silnika. Nie cuduj z regenerowaniem bo tego sie nie naprawia. Uzywane wiska od 100 a nowe w sklepie od 180 PLN. Sprawny fachman biorac wisko w dlon potrafi je wyczuc odrazu. Latem powinien woz sie grzac jak wisko padniete
[D2 95 4.2PB ] Regeneracja wisko
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Poprzedni właściciel wymieniał i chyba nie zainwestował przyjdzie zima to wymienię , dzięki za info , że jednak nie jest sprawne .pioter pisze:To znaczy że trzeba wymienić na dobre bo przez to że działa non stop to masz często niedogrzany silnik i wyższe spalanie . Może masz firmy vemo to też jest często problem że działają cały czas . Lepiej dać więcej kaski i mieć spokój .
Panowie, nie bawić się w visco.
Przeskakiwać na elektryki, tak jak w D3 (2 elektryki bez visco).
W miejsce wiatraka z visco wchodzi 14" wiatrak elektryczny (kupować jak najcieńszy).
Podłączyć pod wiatrak od klimy i śmiga.
Podłączenie wykonać przez przekaźnik by +12 z wiatraka klimy sterowało tym przekaźnikiem i przepuszczało zasilanie na dodatkowy wiatrak.
np.
Przykład wentylatora.
Przeskakiwać na elektryki, tak jak w D3 (2 elektryki bez visco).
W miejsce wiatraka z visco wchodzi 14" wiatrak elektryczny (kupować jak najcieńszy).
Podłączyć pod wiatrak od klimy i śmiga.
Podłączenie wykonać przez przekaźnik by +12 z wiatraka klimy sterowało tym przekaźnikiem i przepuszczało zasilanie na dodatkowy wiatrak.
np.
Przykład wentylatora.
Ja zakupiłem wisko i zamontowałem , ale w niedalekiej przyszłości pomyślę nad tym .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- ja takie trzy sztuki kupiłem :-)pioter pisze:est często problem że działają cały czas
to znaczy innych marek ale wyje jak szalony to fakt
tylko zapodać elektryczny można ale wypadało by czujnik jakiś dorobić aby to zapinało się odpowiednio
bo tak pod klimę można ale ma być dwa systemy
odseparowane od siebie
Wiatrak od klimy jest sterowany temp. cieczy chłodzącej silnik.
Jak nie włączycie klimy, to w korku jak się zagrzeje silnik włącza się automatycznie.
Jak temp. idzie bardziej w górę to włącza szybsze obroty. Można sprawdzić to
wykonując test zegarów, elementy wykonowacze. Czujnik temp. dwu-zakresowy
siedzi na dole po prawej w chłodnicy.
Co do działania wiatraków jak chodzi klima to fakt, że chodzą dwa na raz.
Ale to zwiększa tylko wydajność klimy.
Jak nie włączycie klimy, to w korku jak się zagrzeje silnik włącza się automatycznie.
Jak temp. idzie bardziej w górę to włącza szybsze obroty. Można sprawdzić to
wykonując test zegarów, elementy wykonowacze. Czujnik temp. dwu-zakresowy
siedzi na dole po prawej w chłodnicy.
Co do działania wiatraków jak chodzi klima to fakt, że chodzą dwa na raz.
Ale to zwiększa tylko wydajność klimy.
tak tylko pomijasz jedno podstawową sprawę
mam w domu jeszcze a6
2,8 i tam visco jest sprawne i jeszcze nie zadziałał mi wentyl elektryczny
a visco już parę razy było słychać moim zdanie zapnie wentylatory ale tak na mój rozum
to już przy bardzo wysokiej temperaturze
bo pewnie w a8 jest tak samo
i niekiedy w korkach może być już nie w porę pomijam fakt awarii bo jak coś się stanie to dwa nie zadziałają
mam w domu jeszcze a6
2,8 i tam visco jest sprawne i jeszcze nie zadziałał mi wentyl elektryczny
a visco już parę razy było słychać moim zdanie zapnie wentylatory ale tak na mój rozum
to już przy bardzo wysokiej temperaturze
bo pewnie w a8 jest tak samo
i niekiedy w korkach może być już nie w porę pomijam fakt awarii bo jak coś się stanie to dwa nie zadziałają
Mi też w poprzedniej padło i założyłem chyba Meyla i było zapięte cały czas ale po zmianie na Behra śmigało, aż miło więc trzeba kupić najlepsze, żeby nie było efektu non stop zapiętego i będzie dobrze
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.