[D2 95 4.2PB ] Regeneracja wisko
Tez naleze do grupy ktora ma z tym problemy Teraz w upalach na postoju i w dużych korkach temperatura leci mi do 100+ stopni. Troche pomaga wrzucanie na neutral jak w korku stoję ale to dosc upierdliwe. Zamówilem nowego behra u Michała. Już do mnie leci. Na poczatku myslalem ze zalozenie gazu troche poprawi sytuację ale nie zmienilo to kompletnie nic.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Zregenerowałem pomyślnie wiskozę.
Potrzebny olej o lepkości 3000 CPS. Kupujemy modelarski olej silikonowy do dyferencjałów.
Jeśli wiskoza jest pusta i nic nie szumi po odpaleniu to wstrzykujemy ok 15 cm3
Jeśli wszystko będzie dobrze, po zamontowaniu i odpaleniu poszumi chwilę i po lekkim podwyższeniu obrotów silnika się rozepnie. Im olej gęstszy, im go więcej tym dłużej to trwa.
Jeśli wlano za dużo, trzeba wywiercić otwór jakieś 7mm od brzegu i wyssać strzykawką z wiórami nadmiar. Ja wyssałem do zera (brudny) i zatankowałem ją ok 18cm3 - chodzi właściwie.
Potrzebny olej o lepkości 3000 CPS. Kupujemy modelarski olej silikonowy do dyferencjałów.
Jeśli wiskoza jest pusta i nic nie szumi po odpaleniu to wstrzykujemy ok 15 cm3
Jeśli wszystko będzie dobrze, po zamontowaniu i odpaleniu poszumi chwilę i po lekkim podwyższeniu obrotów silnika się rozepnie. Im olej gęstszy, im go więcej tym dłużej to trwa.
Jeśli wlano za dużo, trzeba wywiercić otwór jakieś 7mm od brzegu i wyssać strzykawką z wiórami nadmiar. Ja wyssałem do zera (brudny) i zatankowałem ją ok 18cm3 - chodzi właściwie.
Kot też jest Quattro
Szybkie pytanie na allegro znalazłem 3000CPS olej silikonowy do dyferencjałów i do wyboru jest miękki i twardy. Który wybrać?Ukaniu pisze:Zregenerowałem pomyślnie wiskozę.
Potrzebny olej o lepkości 3000 CPS. Kupujemy modelarski olej silikonowy do dyferencjałów.
Jeśli wiskoza jest pusta i nic nie szumi po odpaleniu to wstrzykujemy ok 15 cm3
Jeśli wszystko będzie dobrze, po zamontowaniu i odpaleniu poszumi chwilę i po lekkim podwyższeniu obrotów silnika się rozepnie. Im olej gęstszy, im go więcej tym dłużej to trwa.
Jeśli wlano za dużo, trzeba wywiercić otwór jakieś 7mm od brzegu i wyssać strzykawką z wiórami nadmiar. Ja wyssałem do zera (brudny) i zatankowałem ją ok 18cm3 - chodzi właściwie.
To co ja wlałem to było Tornado 3000, twarde to są te bardziej lepkie a miękkie te mniej. My potrzebujemy 3000.Remarq pisze: Szybkie pytanie na allegro znalazłem 3000CPS olej silikonowy do dyferencjałów i do wyboru jest miękki i twardy. Który wybrać?
http://allegro.pl/listing/listing.php?b ... %203000%20
Kot też jest Quattro
Witam
Panowie padło mi wisko, tzn grzeje się auto w korkach powyzej 100 C wisko kreci tak samo jak przy 90, jedyne co pomaga to wylaczenie klimy. temperatura sie w miare stabilizuje.
Mam pytanie odnośnie tego wentylatora elektrycznego 14 " czy to wchodzi plug and play czy cos trzeba przerabiać ? Czy jak go podłączymy pod wentylator klimy to on bedzie działał tak jak klimatyzacji ? Czy np w zime a jezdze non stop na klimie cały czas ten wiatrak elektryczny rowniez bedzie chodzil, jak z dogrzeniem silnika etc ?
Panowie padło mi wisko, tzn grzeje się auto w korkach powyzej 100 C wisko kreci tak samo jak przy 90, jedyne co pomaga to wylaczenie klimy. temperatura sie w miare stabilizuje.
Mam pytanie odnośnie tego wentylatora elektrycznego 14 " czy to wchodzi plug and play czy cos trzeba przerabiać ? Czy jak go podłączymy pod wentylator klimy to on bedzie działał tak jak klimatyzacji ? Czy np w zime a jezdze non stop na klimie cały czas ten wiatrak elektryczny rowniez bedzie chodzil, jak z dogrzeniem silnika etc ?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 134
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:48
- Lokalizacja: Lublin
Witam. Odgrzeje trochę kotleta. Jako że moja wiskoza chodzi cały czas to chciałbym ją zastąpić elektrykiem. Doczytałem że podejdzie 14 calowy i można go wysterować z wiatraka od klimy. Jednak wolałbym mieć dwa oddzielne systemy. Czy da się tak zrobić żeby wentylator załączał się z czujnika tego w chłodnicy 2 zakresowego? Czy podłączenie pod pierwszy zakres będzie właściwe? (tz. bezpieczne dla silnika) Może ktoś podpowie jak to zrobić właściwie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam