części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB ] Regeneracja wisko

Awatar użytkownika
Peter-s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
Lokalizacja: mazowiecki

Post autor: Peter-s8 » 31 lip 2015, 09:09

Dosłownie VISCO BEHR i spokój na lata
Proponuję kontakt z michalwruszak@o2.pl





Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 31 lip 2015, 09:21

nie no jak nowe części to tylko od Michała ;)

ok to jak będę musiał kupić nowe to kupie Behr, ale najpierw sam zobaczę czy coś da ta dolewka oleju jak nikt tego jeszcze nie robił.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 31 lip 2015, 10:34

Tez naleze do grupy ktora ma z tym problemy :) Teraz w upalach na postoju i w dużych korkach temperatura leci mi do 100+ stopni. Troche pomaga wrzucanie na neutral jak w korku stoję ale to dosc upierdliwe. Zamówilem nowego behra u Michała. Już do mnie leci. Na poczatku myslalem ze zalozenie gazu troche poprawi sytuację ale nie zmienilo to kompletnie nic.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 31 lip 2015, 10:40

dostałem nowe visko z a4 b5 od kumpla za free bo mu sie walało po garażu :D dzisiaj przymierze może podpasuje :P

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 31 lip 2015, 11:11

Polecam myjka cisnieniowa wymyc chlodnice, bo mega duzo syfu sie w nich zbiera.
Swoje jak teraz czyscilem z racji robienia rozrzadu to dlugo wylatywa brud i piach podczas mycia. Visco od kilku lat mam nowe bhera i termostat z ASO a wskazowka nie rusza sie za 90 stopni.

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 31 lip 2015, 11:38

ja nie mam kłopotu z temp bo ładnie trzyma cały czas 90 C bez wahań tylko wyje jak oszalałe, że nawet silnika nie słychać.

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 31 lip 2015, 13:07

ale powiem Ci, że takie coś duuużo mocy zabiera :) wiem po sobie, jak kupiłem na początku te tańsze wiska co wiały cały czas to samochód jechał jak z przyczepką... a nawet przy przygazówkach pasek popiskiwał! spalanie za pewne też idzie w góre przy tym ;)

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 04 sie 2015, 17:37

No wiec moja regeneracja skoczyła się kupnem nowego wisko Behra od Michała i jest tak jak fabryka zaplanowała ;)

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 10 maja 2016, 21:34

Zregenerowałem pomyślnie wiskozę.
Potrzebny olej o lepkości 3000 CPS. Kupujemy modelarski olej silikonowy do dyferencjałów.
Jeśli wiskoza jest pusta i nic nie szumi po odpaleniu to wstrzykujemy ok 15 cm3
Jeśli wszystko będzie dobrze, po zamontowaniu i odpaleniu poszumi chwilę i po lekkim podwyższeniu obrotów silnika się rozepnie. Im olej gęstszy, im go więcej tym dłużej to trwa.
Jeśli wlano za dużo, trzeba wywiercić otwór jakieś 7mm od brzegu i wyssać strzykawką z wiórami nadmiar. Ja wyssałem do zera (brudny) i zatankowałem ją ok 18cm3 - chodzi właściwie.
Kot też jest Quattro

Gość

Post autor: Gość » 10 maja 2016, 21:45

Już tu mamy ten manual :)

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 10 maja 2016, 23:09

Być może, tu wszystko jest :-) ale ja nie znalazłem. Zaoszczędził bym sporo pracy bo nie trafiłem na dane o ilości i lepkości. Przy 25cm3 wiskoza się nie rozpina to samo z 5 tys lepkości - nie jest dobrze.
Kot też jest Quattro

Remarq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 13 cze 2015, 12:34
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: Remarq » 25 maja 2016, 16:27

Ukaniu pisze:Zregenerowałem pomyślnie wiskozę.
Potrzebny olej o lepkości 3000 CPS. Kupujemy modelarski olej silikonowy do dyferencjałów.
Jeśli wiskoza jest pusta i nic nie szumi po odpaleniu to wstrzykujemy ok 15 cm3
Jeśli wszystko będzie dobrze, po zamontowaniu i odpaleniu poszumi chwilę i po lekkim podwyższeniu obrotów silnika się rozepnie. Im olej gęstszy, im go więcej tym dłużej to trwa.
Jeśli wlano za dużo, trzeba wywiercić otwór jakieś 7mm od brzegu i wyssać strzykawką z wiórami nadmiar. Ja wyssałem do zera (brudny) i zatankowałem ją ok 18cm3 - chodzi właściwie.
Szybkie pytanie na allegro znalazłem 3000CPS olej silikonowy do dyferencjałów i do wyboru jest miękki i twardy. Który wybrać?

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 25 maja 2016, 21:50

Remarq pisze: Szybkie pytanie na allegro znalazłem 3000CPS olej silikonowy do dyferencjałów i do wyboru jest miękki i twardy. Który wybrać?
To co ja wlałem to było Tornado 3000, twarde to są te bardziej lepkie a miękkie te mniej. My potrzebujemy 3000.
http://allegro.pl/listing/listing.php?b ... %203000%20
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 07 cze 2016, 19:21

Witam
Panowie padło mi wisko, tzn grzeje się auto w korkach powyzej 100 C wisko kreci tak samo jak przy 90, jedyne co pomaga to wylaczenie klimy. temperatura sie w miare stabilizuje.
Mam pytanie odnośnie tego wentylatora elektrycznego 14 " czy to wchodzi plug and play czy cos trzeba przerabiać ? Czy jak go podłączymy pod wentylator klimy to on bedzie działał tak jak klimatyzacji ? Czy np w zime a jezdze non stop na klimie cały czas ten wiatrak elektryczny rowniez bedzie chodzil, jak z dogrzeniem silnika etc ?

marcin1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 01 mar 2015, 11:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcin1983 » 13 mar 2019, 15:57

Witam. Odgrzeje trochę kotleta. Jako że moja wiskoza chodzi cały czas to chciałbym ją zastąpić elektrykiem. Doczytałem że podejdzie 14 calowy i można go wysterować z wiatraka od klimy. Jednak wolałbym mieć dwa oddzielne systemy. Czy da się tak zrobić żeby wentylator załączał się z czujnika tego w chłodnicy 2 zakresowego? Czy podłączenie pod pierwszy zakres będzie właściwe? (tz. bezpieczne dla silnika) Może ktoś podpowie jak to zrobić właściwie.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl