![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB ] Uszkodzony mechanicznie czujnik halla (g163
-
- Forum Audi A8
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 lis 2015, 19:21
- Moje auto: Volkswagen
- Rocznik: 2002
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Bartoszyce
pepi, "wyk od kompa"? jeżeli chodzi o wtyczki i piny od kompa to wszystko jest ok prześwietliłem każdy pin po kolei czy nie jest zaśniedziały ew czy się nie rusza dodatkowo popryskałem wszystkie wtyczki czymś na wzór "kontaktu".
Jak sprawdzić ten regulator? Można na czas testów po prostu wyjście z regulatora zaślepić i ten wężyk który idzie do przepustnicy?
W sobotę pozamieniałem jeszcze raz cewki i moduły i ściągałem kolektor przy wlocie było troszkę oleju z kolektora delikatnie czuć benzynkę z kolektora, poskręcałem wszystko i pojeździłem z 10km i cały czas CAT, a w niedziele rano raz zamrugał skasowałem błędy i było ok przez 20-30km do póki nie pojechałem na myjnię i po 10 min jazdy po myciu przez miasto znów CAT.
Jak sprawdzić ten regulator? Można na czas testów po prostu wyjście z regulatora zaślepić i ten wężyk który idzie do przepustnicy?
W sobotę pozamieniałem jeszcze raz cewki i moduły i ściągałem kolektor przy wlocie było troszkę oleju z kolektora delikatnie czuć benzynkę z kolektora, poskręcałem wszystko i pojeździłem z 10km i cały czas CAT, a w niedziele rano raz zamrugał skasowałem błędy i było ok przez 20-30km do póki nie pojechałem na myjnię i po 10 min jazdy po myciu przez miasto znów CAT.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 lis 2015, 19:21
- Moje auto: Volkswagen
- Rocznik: 2002
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Bartoszyce
A powiedzcie mi najlepiej właściciele ABZ-tów czy jak odpalacie auto to obrotomierz wskazuje wam obroty czy dopiero po odpaleniu silnika obrotomierz zaczyna pokazywać.
Wydaje mi się że jak tylko zaczynam kręcić silnikiem to wskazówka obrotomierza powinna od początku coś pokazywać. Może to tu leży problem i czujnik położenia wału coś szwankuje.
Wydaje mi się że jak tylko zaczynam kręcić silnikiem to wskazówka obrotomierza powinna od początku coś pokazywać. Może to tu leży problem i czujnik położenia wału coś szwankuje.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 lis 2015, 19:21
- Moje auto: Volkswagen
- Rocznik: 2002
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Bartoszyce
Potrzebuje konkretnej odpowiedzi:
Czy możliwe, że przez uszkodzony czujnik wału wypadają mi zapłony w cyl. 1-4?
Ostatnio wymieniłem obydwa moduły i dalej to samo zostały mi 3 rzeczy:
- Czujnik Wału (nie mam problemów z odpaleniem jeżeli jeżdżę tylko na PB),
- komputer PB lub LPG (niby luty w kompie PB posprawdzałem ale gdzieś może być uwalona elektronika - komp suchutki),
- źle zrobiona prawa głowica przez "fachowca"
Czy możliwe, że przez uszkodzony czujnik wału wypadają mi zapłony w cyl. 1-4?
Ostatnio wymieniłem obydwa moduły i dalej to samo zostały mi 3 rzeczy:
- Czujnik Wału (nie mam problemów z odpaleniem jeżeli jeżdżę tylko na PB),
- komputer PB lub LPG (niby luty w kompie PB posprawdzałem ale gdzieś może być uwalona elektronika - komp suchutki),
- źle zrobiona prawa głowica przez "fachowca"
-
- Forum Audi A8
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 lis 2015, 19:21
- Moje auto: Volkswagen
- Rocznik: 2002
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Bartoszyce
Zapłony wypadają zarówno na PB jak i LPG - jak gaszę na LPG to rano dłużej kręci ale odpala- jak nie masz problemów jeśli jest na paliwie to może wtryski lpg puszczają i jest jak jest sprawdzałeś ten trop ?

Jeżeli chodzi Ci o łańcuch na wałkach ssącym i wydechowym to da się ustawić znaki na kołach na te kropeczki więc chyba jest ok - chyba nie ma możliwości aby tam źle ustawić?- dało by się to sprawdzić pomiarem sprężania bo łańcuch jest na swoim miejscu ?

-
- Forum Audi A8
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 lis 2015, 19:21
- Moje auto: Volkswagen
- Rocznik: 2002
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Bartoszyce
pepi, Wypaliłem jakiś czas temu LPG z butli potem zakręciłem zawór przy butli. Odczepiłem przewód przy reduktorze wkręciłem w przewód śrubę i zacisnąłem opaską. Jeździłem 2 miesiące tylko na PB, a zapłony jak wypadały tak wypadały. Znaki na wałkach na głowicach się pokrywają. Na wale ustawiłem na znak w okienku rewizyjnym przy zamachu bo na kole pasowym znak się nie pokrywał z tym na zamachu. Wydaje mi się że chyba fachmany spie**** robotę z zaworami na tej głowicy. Dziś jeszcze raz zmierzę sprężanie na tej głowicy.