części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Jakie pierścienie wymiary

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 13 gru 2018, 23:05

Ja bym wolał zostawić stare jak strugać z pierścieni rzeźbę do alusilu. Chyba, że mają wiedzę jaki materiał do tego się nadaje i jak się zachowuje. Po zadanych pytaniach sądzę, że nie wiedzą więc trochę strach.
Tuleje żeliwne zniosą o wiele więcej zaniedbań.
Kot też jest Quattro

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 14 gru 2018, 21:17

Podobno w Łodzi w Primie ktoś dorabia ale kurcze za Boga nikt t a m nie chce telefonu odebrać, no chyba wszyscy tam wymarli <bezradny>

[ Dodano: 2018-12-14, 21:17 ]
No i znalazłem firmę która chce i wie jak zrobić takie pierścienie, mało tego oni już robili komuś i nie ma żadnego problemu, cenią za to 58 PLN na jeden tlok
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 14 gru 2018, 22:40

daj odrazu namiary co by nie wyparowalo
bądź sobą, wariatów też lubią

machul333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
Lokalizacja: Samborowo

Post autor: machul333 » 10 lut 2019, 06:46

Odświeżam , i jak z tymi pierścieniami ? Bo sam będę też chyba kapitalke razem z głowicami robił

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 10 lut 2019, 12:42

No właśnie jestem na etapie kompletowania wszystkiego, powiem tak, nie jest łatwo, udało mi się zdobyć pierścienie NPR, pomógł mi w tym Daniel z De, ale jak wolisz to mogę dać namiary na firmę z Łodzi która takowe pierścienie z dorobi za grosze
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

machul333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
Lokalizacja: Samborowo

Post autor: machul333 » 10 lut 2019, 18:31

Zawsze namiar możesz dla innych zostawić . Ja muszę zrzucić czapki bo mi wywala olej pod uszczelka z obu głowic i leci spod pokrywy rozrządu z uszczelniacza jeszcze .
Muszę dolewać litr na 3000km

Wolałbym dołu nie ruszać niepotrzebnie bo oleju nie pali . Muszę sprawdzić kompresję jeszcze w ogóle .

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 10 lut 2019, 18:55

Same głowice to nie kapitalka, sam robiłem tylko głowice na tip top 1,5 roku temu i żałuję że nie zrobiłem wtedy dołu, teraz przy okazji remontu ASB zostanie odświeżony silnik
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

machul333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
Lokalizacja: Samborowo

Post autor: machul333 » 10 lut 2019, 19:00

A panewki też wymieniasz ? I jak z honowaniem cylindrów pod nowe pierścienie ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lut 2019, 19:56

masz powlokę napyloną na aluminium tego się nie obrabia

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 10 lut 2019, 19:57

Cylindrów nie będę ruszał a panewki nowe przyjda
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

machul333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
Lokalizacja: Samborowo

Post autor: machul333 » 10 lut 2019, 20:13

Obrabia się tak samo jak i żeliwo .
Zakładanie pierścieni na cylindry bez wyraźnych śladów po honowanie jest bez sensu bo nowe pierścienie mogą się nie dotrzeć i może być gorzej jak na starych.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lut 2019, 20:34

to obrabiaj :P

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 10 lut 2019, 20:45

machul333 pisze:Obrabia się tak samo jak i żeliwo
...a świstak siedzi i zawija <faktycznie>

Poczytaj sobie troszkę o aluminiowych blokach V8 Audi i ich obróbce czy też remontach ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lut 2019, 21:06

no obrabia się tak że się zdziera starą i są ubytki alu8minium to się napawa obrabia i nanosi się nową powłokę jej grubość jest tyle co kot napłakał
Koszt jest mi nie znany w motocyklach cena jest znana

machul333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
Lokalizacja: Samborowo

Post autor: machul333 » 10 lut 2019, 21:11

Nie muszę czytać ,taka sama zasada jest w cylindrach motocyklowych a audi nie jest tu żadnym pionierem w tym względzie .

Ale przyznam wam racje żeby nie było, bo raz obrobiony nicasil nie zostawia nam już praktycznie pola do napraw .
Ale jak by nie było to wytarta jodełka w cylindrze kwalifikuje blok na złom i żadna wymiana pierścieni mu nie pomoże .

Są zakłady co poprawiają szczotkami dla zrobienia nowej jodełki ale kto zaryzykuję .

Tutaj osoba tak zrobila https://www.a8team.pl/d2-96-42pb-lpg-re ... 267,15.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl