[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem przy pierwszym odpalaniu.
[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem przy pierwszym odpalaniu.
Witam. W mojej a8 96r 4.2 LPG od dłuższego czasu jest problem z porannym odpalaniem lub gdy samochód postoi kilka-kilkanascie godzin. Przy pierwszej próbie kręci bardzo długo i nic, odpuszczam, przy drugiej po dłuższym kręceniu zapali, ale zazwyczaj zaraz zgaśnie, przy 3 zapala, ale szarpie nim i wtedy go gaszę, zapalam jeszcze raz i wydaje się, że wszysyko jest okej, ale gdy chcę dodać gazu to znów się dławi i przygasa. Dopiero jak go znów zgasze i zapalę to już jest wszystko ok i przez cały dzień zapala normalnie. Zaczęło tak się dziać zaraz po założeniu instalacji gazowej, ale w mniejszym stopniu, teraz z dnia nadzień jest coraz gorzej. Byłem u jednego mechanika powiedział, że to wina instalacji. Wczoraj byłem u gazownika. Zmienił dawkowanie paliwa i mówił, że powinno już być dobrze, ale mam wrażenie, że jest jeszcze gorzej. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2012, 12:19 przez grochu128, łącznie zmieniany 1 raz.
a co ma dawkowanie do odpalania bo przecież odpala się na BP... no chyba że odpalasz na gazie to takie są objawy. zakręć butle i zgaś go wieczorem na bęzynie rano jak ładnie odpali to wróć do gazownika niech naprawi po sobie.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
VAG prawde ci powiegrochu128 pisze:A jeśli to nie wina instalacji to co jeszcze może powodować takie objawy?
sory już nie będepioter pisze:wolek byłeś szybszy
[ Dodano: 2012-09-28, 09:34 ]
Aaa grochu128, idz szybciutko do działu powitalnego bo jak cie administracja dopadnie to już napewno nie odpali przywitaj sie
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
oj może i to bardzo dużo. ECU (PB) ustawia parametry pracy na podstawie odczytu danych z wielu czujników. Czyli jeśli jest źle ustawiona instalka LPG uczy się nieprawidłowych parametrów pracy, a później na podstawie tych wyuczonych danych steruje pracą na PB. Aby to zweryfikować, resetujemy ECU - np przez odłączenie akumulatora na 15 minut, po podłączeniu odpalamy i jeździmy tylko na PB, jeśli jest O.K. to do gazownika z ustawieniem instalacji.wolek pisze:a co ma dawkowanie do odpalania bo przecież odpala się na BP..
bez urazu ale głupoty wypisujecie :-D
tak to prawda jak lpg słabo ustawione to ma to wpływa na paliwo
ale to by było zawsze czuć :-P
ja bym sprawdził tak
pompa paliwa ciśnienie jego -filtr
jaką temperaturę widzi czujnik bo może widzi że mu ciepło
lub któryś wtryskiwacz lpg leje i po zgaszeniu auto jest zalewane
i przy paleniu jest jak wyżej
tak to prawda jak lpg słabo ustawione to ma to wpływa na paliwo
ale to by było zawsze czuć :-P
ja bym sprawdził tak
pompa paliwa ciśnienie jego -filtr
jaką temperaturę widzi czujnik bo może widzi że mu ciepło
lub któryś wtryskiwacz lpg leje i po zgaszeniu auto jest zalewane
i przy paleniu jest jak wyżej
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Witam. Kolego grochu123 ,masz ten sam problem co ja ,według mnie puszczają listwy wtryskowe gazu.W sobotę skończył mi się gaz i przejechałem ok.120 km. na pb i w poniedziałek na rezerwie, normalnie na czerwonym polu ZAPALIŁA NA DOTYK jak nigdy.Mam zamiar w tym tygodniu wymienić je na nowe ,mają już ok. 50 000 km. No i zobaczę co będzie we wtorek rano,jak zapali od kopa to jutro napiszę.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Witam. Zgadza się że parownik może puszczać, ale ja mam już nowy parownik,cewki,moduły,itd . Zostały tylko stare wtryskiwacze jednego tylko nie rozumie ,dlaczego jak mam paliwa powyżej połowy zapala na dotyk ,spada poniżej połowy na dwa razy trzeba zapalać .Tak jak pisałem w sobotę przejechałem 120km na pb i w niedziele jej nie odpalałem a tu w poniedziałek rano szok .Nigdy mi nie brakło gazu bo mam butle 100L i pierwszy raz wyjechałem go do zera. Zobaczę co będzie jutro rano i napiszę,może za szybko się ciesze.
[ Dodano: 2012-10-23, 08:40 ]
Witam. No niestety ,wychodzi na to że jednak paliwo schodzi z kosza jest tam jakaś nieszczelność i pompa na dzień dobry spręża powietrze :-( .
[ Dodano: 2012-10-23, 08:40 ]
Witam. No niestety ,wychodzi na to że jednak paliwo schodzi z kosza jest tam jakaś nieszczelność i pompa na dzień dobry spręża powietrze :-( .