części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem przy pierwszym odpalaniu.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 23 paź 2012, 21:27

No i co dalej ,zbiornik nigdy nie rozkręcany z a8 2001r.Pompa daje 6bar zawór w pompie trzyma bo po 2 godzinach spada z 6bar na 5bar i czekałem jeszcze ok dwóch godzin i stało w miejscu ,regulator ciśnienia nowy bosch .Podejrzewam ze dawca organów był po dzwonie i to jeszcze w d... i to są tego efekty .Teraz paliwo wyciąga do zera,bo jak ją kupiłem to od pełnego zbiornika wyciągała 15 lirów i koniec .Ale w środku coś jest nieszczelne i paliwo schodzi z kosza.Jeden mechanik mi powiedział ze w koszu wiercił dwa trzy otwory i auta do 1/4 zbiornika śmigały ,ja na to nie pozwolę bo to jest jakaś pierdoła, tylko mało jest fachowców którzy to profesjonalnie umieją naprawić.Jak się będę nudził zimą to ogarnę to ,bo trochę się przyzwyczaiłem do fochów mojej "Pszczoły "chyba że na forum znajdzie się jakiś bystrzacha który to w rozsądnej cenie naprawi ;-). Przyznaję że jak zapala za drugim razem od kopa(tylko rano jest ten problem) to idzie się do tego przyzwyczaić mam ten problem już dwa lata i trochę już kasy pochłoną .Tankuję powyżej połowy i jest całkiem super ale cały czas jest ale...

Gość

Post autor: Gość » 23 paź 2012, 21:33

Kolego ja sobie nie wyobrażam zeby tankowac auto co 200km. bak ma mi wystarczyc na 600km trasy bez pierdniecia bo nie lubie stawac po drodze jak nie musze. i starcza bo do rezerwy jeszcze kawałek zostaje.Racja że mało kto to ogarnia ale dla własnego komfortu bym takiego typu problem zamknął ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 paź 2012, 08:19

a wtedy co nie pali też utrzymuje takie ciśnienie ?
bo jeśli tak to komp nie otwiera wtrysków
a jeśli nie to pompa lub coś po drodze
bo innych pomysłów brak :-D

Masterhard
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 03 kwie 2011, 08:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: Masterhard » 24 paź 2012, 10:00

Ja miałem podobny problem,a rozwiązaniem okazała się wymiana czujnika wałka rozrządu.
Nie liczy się różdżka, tylko magik! :)

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 24 paź 2012, 13:43

Witam .Nie wiem tylko co ma wspólnego czujnik wałka rozrządu z poziomem paliwa ,tak jak mówię jest paliwa powyżej połowy i pali na dotyk.A co do ciśnienia na pompie po nocy to nie wiem jakie jest ale sprawdzę.

[ Dodano: 2012-10-24, 13:54 ]
Ja jak się zatankuję do pełna to robię na tym ponad 1200km (trasa )75 litrów lpg i reszta paliwo .Jak mówiłem nie mam problemu z tym ze mi nie wyciąga paliwa do zera ,tylko że poniżej połowy zbiornika pali na dwa razy

Masterhard
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 03 kwie 2011, 08:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: Masterhard » 24 paź 2012, 14:07

Marcin, odpowiadam jak poradziłem sobie z problemem który był podobny. Może jest to pompa paliwa... kto wie, ale ja miałem taki problem i mi pomogła wymiana czujnika.
Nie liczy się różdżka, tylko magik! :)

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 24 paź 2012, 14:17

Ja Ciebie rozumie tylko czy miałeś taki problem jak Ja od polowy w górę ok. a od połowy w duł na dwa razy zapala .

Masterhard
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 03 kwie 2011, 08:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: Masterhard » 24 paź 2012, 14:34

w sumie to odpowiadałem na pytanie zakładającego temat, także wyszło małe nieporozumienie. Ja mam problem jak kreska zbliza sie do czerwonego pola to wtedy zaczyna szarpac tak jakby brakowało paliwa,ale po jakims czasie ustepuje,ale mało kiedy tak mam bo staram sie utrzymywac wyzszy poziom paliwa.
Nie liczy się różdżka, tylko magik! :)

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 24 paź 2012, 15:59

A na rezerwie zapala Ci od "kopa"

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 paź 2012, 18:25

pompa lata w baku i to pewnie wasz problem :mrgreen:
i jak jest więcej paliwa to łatwiej zasysa bo inaczej nie umiem odpowiedzieć ;-)

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 24 paź 2012, 18:35

Ja na razie odpuszczam jak się coś ciekawego dowiem to napiszę.Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl