[D2 96 4.2PB/LPG ] Różnice pomp paliwa
mechanik wymienił pompę (org. VDO) i jest znacznie lepiej bo samochód zapala, ale.... no właśnie. Raz zapala od strzała, raz nie. Czasami za 3 razem, czasami jak dłużej pokręcę to załapie. Niejednokrotnie śmierdzi benzyną. Zbiornik zalewam do pełna, a wskaźnik pokazuje 3/4. Mam wrażenie że spada ciśnienie paliwa, bo jak przekręcę najpierw 3 razy kluczyk (słysząc pracę pompy) to zapala ładnie, choć jeszcze nie sprawdziłem tego na 100%... Masakra jakaś z tymi pompami
Dokładnie już wiek razy na ten temat było. Teraz tylko czekać pozostaje na pytanie czemu poniżej 1/4 baku auto gaśnie <niegadam> czego oczywiście nie życzę.apophis pisze:Nie kazdy umie to poprawnie zamontować
W baku masz dwa czujniki poziomu paliwa, jeden zaraz przy pompie, taki długi, (wcześniej na foto widać) oraz po lewe stronie baku jeszcze jeden. Możliweże któryś się przywiesza...po złym montażu np.guffy pisze:Zbiornik zalewam do pełna, a wskaźnik pokazuje 3/4.
to nie jest zwykły napęd...to