[D2 97 4.2PB ] Ciśnienie w układzie smarowania silnika.
W A8, to w vagu można podejrzeć tylko czy ciśnienie jest większe niż ciśnienie działania czujnika. Nie podejrzysz samej wartości.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2020, 18:55 przez gtfan, łącznie zmieniany 1 raz.
Four rings to rule them all
W polifcie nie, ale powinno dać się łatwo zauważyć. U siebie mam w tym okienku coś w stylu 'oilp > min'.
Te czujniki to w zasadzie przełączniki. Ciśnienie spadnie poniżej progu, to się zwiera i zapala kontrolkę.
Czujniki mierzące wartość ciśnienia wyglądały jak na poniższym zdjęciu i były montowane np. w 80-tkach, gdzie był oddzielny zegar do tego. W przy A8 uznali widocznie, że użytkownikom to do niczego nie potrzebne.
Te czujniki to w zasadzie przełączniki. Ciśnienie spadnie poniżej progu, to się zwiera i zapala kontrolkę.
Czujniki mierzące wartość ciśnienia wyglądały jak na poniższym zdjęciu i były montowane np. w 80-tkach, gdzie był oddzielny zegar do tego. W przy A8 uznali widocznie, że użytkownikom to do niczego nie potrzebne.
Four rings to rule them all