części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 97 4.2PB ] Ciśnienie w układzie smarowania silnika.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 17 sty 2020, 16:35

W A8, to w vagu można podejrzeć tylko czy ciśnienie jest większe niż ciśnienie działania czujnika. Nie podejrzysz samej wartości.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2020, 18:55 przez gtfan, łącznie zmieniany 1 raz.
Four rings to rule them all

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sty 2020, 16:55

czyli obaczysz jak go już wcale nie ma :P

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 18 sty 2020, 14:59

gtfan pisze:W A8, to w vagu można podejrzeć tylko czy ciśnienie jest większe niż ciśnienie działania czujnika. Nie podejrzysz samej wartości.
Czyli bardzo 01 to działa, ok dzieki, kojarzysz która grupa ?

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 18 sty 2020, 19:18

W polifcie nie, ale powinno dać się łatwo zauważyć. U siebie mam w tym okienku coś w stylu 'oilp > min'.

Te czujniki to w zasadzie przełączniki. Ciśnienie spadnie poniżej progu, to się zwiera i zapala kontrolkę.

Czujniki mierzące wartość ciśnienia wyglądały jak na poniższym zdjęciu i były montowane np. w 80-tkach, gdzie był oddzielny zegar do tego. W przy A8 uznali widocznie, że użytkownikom to do niczego nie potrzebne.

Obrazek
Four rings to rule them all

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl