![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB ] Ciśnienie w układzie smarowania silnika.
- gtfan
- Super Klubowicz
- Posty: 1405
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
W A8, to w vagu można podejrzeć tylko czy ciśnienie jest większe niż ciśnienie działania czujnika. Nie podejrzysz samej wartości.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2020, 18:55 przez gtfan, łącznie zmieniany 1 raz.
Four rings to rule them all
- Lechu
- Super Klubowicz
- Posty: 1139
- Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
- Lokalizacja: wielkopolska
- gtfan
- Super Klubowicz
- Posty: 1405
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
W polifcie nie, ale powinno dać się łatwo zauważyć. U siebie mam w tym okienku coś w stylu 'oilp > min'.
Te czujniki to w zasadzie przełączniki. Ciśnienie spadnie poniżej progu, to się zwiera i zapala kontrolkę.
Czujniki mierzące wartość ciśnienia wyglądały jak na poniższym zdjęciu i były montowane np. w 80-tkach, gdzie był oddzielny zegar do tego. W przy A8 uznali widocznie, że użytkownikom to do niczego nie potrzebne.
![Obrazek]()
Te czujniki to w zasadzie przełączniki. Ciśnienie spadnie poniżej progu, to się zwiera i zapala kontrolkę.
Czujniki mierzące wartość ciśnienia wyglądały jak na poniższym zdjęciu i były montowane np. w 80-tkach, gdzie był oddzielny zegar do tego. W przy A8 uznali widocznie, że użytkownikom to do niczego nie potrzebne.
Four rings to rule them all