Witam,
pojawił się problem w zasilaniu LPG w mojej A8...
Od tygodnia spala głównie PB zamiast LPG... Byłem na podpięciu komputera przez gazownika, wtryski pracują, komp niby też... podnieśli ciśnienie gazu na układzie bo niby było za niskie i błędy pokazywało, ale dalej jest problem... dziś zrobiłem ponad 150km od pełnego dotankowania gazu i przy tankowaniu weszło lekko ponad 6l LPG...
Na parkingu wyciągnąłem bezpiecznik od pompy paliwa, żeby sprawdzić czy pracuje na LPG i po chwili kręcenia jak zaskoczył na gaz to silnik pracuje równo, przegazowanie do 5,5tyś rpm i utrzymywanie przez chwile obrotów na poziomie 4tyś rpm nie wykazało żadnych szarpnięć czy zdławień...
Co może być przyczyną? Filtry fazy lotnej maja kilka dni (zakładałem nowe)
Można jeździć na sekwencji z wyłączona pompa? (poprzez wyciągnięty bezpiecznik po zagrzaniu silnika)
Z góry dzięki za wszelką pomoc
![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB/LPG ] Jazda z wyłączoną pompą paliwa
generalnie można. też kiedyś myślałem żeby dla żywotności pompy zamontować gdzieś z przodu włącznik/wyłącznik pompy paliwa.lesiu117 pisze:Można jeździć na sekwencji z wyłączona pompa? (poprzez wyciągnięty bezpiecznik po zagrzaniu silnika)
Jednak w przypadku kiedy z jakiegoś powodu nagle wyłączy Ci się lpg i normalnie powinno przejsc na pb, to majac odłączoną pompę gaśnie Ci silnik, ustaje wspomaganie kierownicy, hamulców itp...i generalnie przy większej prędkości robi się dość niebezpiecznie...
Znajdz gazownika który Ci to wyreguluje i tyle.
to nie jest zwykły napęd...to
Jest problem ze wyrzuca go z lpg na benzynę. Na to wychodzi.
Żeby się nie okazało że po odpieciu pompy auto wogole nie pojedzie.
Przyczyn może być dużo.
Zacinajace się elektrozawory, mapsensor, czujnik ciśnienia, czujnik temperatury reduktora, podcisnienia.
Gazownik powinien przejechać się z Tobą i zobaczyć co się dzieje.
Na postoju może i będzie chodził bo silnik nie ma takiego obciążenia.
Żeby się nie okazało że po odpieciu pompy auto wogole nie pojedzie.
Przyczyn może być dużo.
Zacinajace się elektrozawory, mapsensor, czujnik ciśnienia, czujnik temperatury reduktora, podcisnienia.
Gazownik powinien przejechać się z Tobą i zobaczyć co się dzieje.
Na postoju może i będzie chodził bo silnik nie ma takiego obciążenia.