części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 97 4.2PB ] Problem z porannym odpalaniem samochodu

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 17 cze 2011, 09:04

Ten kraj zaczyna mnie wkur... mało tego , że płacimy za wachę kasę, która nie jest współmierna do zarobków to jeszcze sprzedają taki syf na renomowanych stacjach . Rząd wali Nas po portfelach aż miło co chwila podnosząc akcyze, żeby załatac dziurę budżetową , UOKiK chwali się kontrolami i zabieraniem koncesji stacją ale jak widać nic za tym nie idzie... Długo się zastanawiałem ale ta sytuacja pomogła podjąć mi decyzje co do założenia instalacji LPG - to paliwo będzie zdrowsze dla silnika aniżeli PB na Naszych polskich gównianych stacjach! :wpale:

Janek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 16 mar 2011, 12:01
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: Janek » 18 cze 2011, 08:25

Podepne się pod temat bo mam ten sam problem z rannym odpalaniem u mnie zaczeło się to po umyciu silnika. Rano odpalam auto odpaliło dobrze ale po chwili zgasło po odpaleniu ponownym auto tak samo reaguje gasnąc po przegazowaniu zaczoł szczelać z tłumika pomyślałem zalało świece podczas mycia. Po wykręceniu cewek wszystkie suche i z białymi końcówkami więc dobrze palą. Ciepły silnik wszystko dobrze tylko rano na zimnym jest problem. Jak sprawdzić cewki czy są dobre ??

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 18 cze 2011, 08:59

Janek pisze:Jak sprawdzić cewki czy są dobre
Podepnij Vaga i będziesz wiedział dokładnie którą wywala .

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 18 cze 2011, 09:07

Nie koniecznie muszą być same cewki. Mogą być także przewody dochodzące do cewek. Ale tak jak wspomniał już mdamian, najlepiej podpiąć Vaga i sprawdzić dokładnie która, a potem podmianka z sąsiednią. I wtedy wyjdzie która to z cewek.
Dążenie do doskonałości.

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 18 cze 2011, 13:48

U mnie od ponad tygodnia to samo czyli rano z benzyny odpala dopiero za 3 razem :-/
Z gazu z rana odpala bez problemu za pierwszym,kupiłem i wymieniłem regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej,ale nic to nie dało.

Zauważyłem,że jak daje nie dużo,ale raptownie gazu to słychać psss(czyli gdzieś ucieka powietrze w okolicach przepustnicy)i silnik się krztusi.
Muszę przejrzeć te wszystkie przewody od podciśnienia.

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 24 cze 2011, 15:48

Hej no więc u mnie w poniedziałek auto już nie ruszyło z parkingu , więc A8 pojechała na lawecie do mechanika- diagnoza następująca - zasyfiony układ paliwowy, wszystko zostało przeczyszczone błędy pokasowane, i furak hula aż miło. Teraz nie wiem czy ta usterka to wina paliwa ( prawdopodobnie z wodą ) na tej felernej stacji, czy też może błędem z mojej strony było wyjeżdżenie paliwa prawie do samego końca i dlatego po zatankowaniu mi gasł bo już układ zassał syf z dołu baku ... Trudno jest mi powiedzieć , może i jedno i drugie miało miejsce, więc osobiście nie polecam tego typu praktyk, jak zbliża się rezerwa to warto chyba już szukać stacji ,bo sędziwe autka nie wiadomo co mają na dnie baku .

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 23 wrz 2012, 22:21

Witam .Mam to samo już od dwóch lat i cały czas z tym walczę , czytam Wasze opowieści i tylko cierpliwość nas ratuje ,Ja już kupiłem cały zbiornik nigdy nie rozbierany i jedyna radość to to że już nie wożę pełnego zbiornika paliwa,ale spada poziom poniżej 1/2 i już dwa ,trzy razy trzeba zakręcić .Pb wyciąga do zera,po dwóch latach posiadania tej małpy pierwszy raz zobaczyłem rezerwę ,mam nawet zdjęcie ;-) .Pompa przed regulatorem daje mi ok.6bar za 3,5 do 4,0 bar .Nie będę pisał co wymieniałem bo szkoda waszego wzroku ,o ile ktoś to przeczyta.Pozostał mi czujnik położenia wału,i moduły zapłonowe. Ale muszę trochę od tego odpocząć,bo teraz mi trochę skrzynia szarpie jak puszczę hamulec i się toczy bez dodawania gazu ale to już inny temat .Pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia ,a jak ten problem opanuję to wszystko opiszę .Ps. jak ją kupowałem to się cieszyłem że tyle paliwa w baku.

darek111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:24
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: darek111 » 28 gru 2012, 22:50

witam ja dzisiaj zmienialem pompe w a8 to wiem ile ja sie o mordowalem zeby celnac dobrze ,chodzi o trawienie przewodem w dziore i to bez podgladu bo nic nie widac inaczej polowa baku to rezerwa a za pompe dalem 500zl vdo orginal :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl