[D2 99 2.8PB/LPG ] uszkodzony kosz pompy??? ACK
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 11 paź 2011, 13:35
- Lokalizacja: Racibórz
[D2 99 2.8PB/LPG ] uszkodzony kosz pompy??? ACK
Witam. Mam problem z pompą paliwa,a dokładniej z jej koszem
Po zdemontowaniu całej pompy,kosza zauważyłem,że mam uszkodzony kosz,z
tego co mi wiadomo i co zauważyłem,poprzednik zmieniał wcześniej w moim
aucie pompę paliwową.
Moje pytanie jest takie: Czy ten kosz może być uszkodzony w pompie??? Mam
w nim dziurę około 2cm na samym dnie .
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85d ... a5e21.html
Po zdemontowaniu całej pompy,kosza zauważyłem,że mam uszkodzony kosz,z
tego co mi wiadomo i co zauważyłem,poprzednik zmieniał wcześniej w moim
aucie pompę paliwową.
Moje pytanie jest takie: Czy ten kosz może być uszkodzony w pompie??? Mam
w nim dziurę około 2cm na samym dnie .
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85d ... a5e21.html
Ostatnio zmieniony 27 sty 2012, 22:47 przez davidgti85, łącznie zmieniany 3 razy.
I LOVE VAG
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Masz fotkę jak wygląda ta dziura ? http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm Możesz na jednym z tych zdjęć zaznaczyć o które miejsce chodzi .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 11 paź 2011, 13:35
- Lokalizacja: Racibórz
z tego co mi wiadomo ten kosz powinien być szczelny w 100%
Mam jeszcze jedno pytanie,mianowicie po zmontowaniu,poskładaniu wszystkiego do której komory nalać pierw paliwo? Z której komory jest główne zasilanie? Mam zamiar wlać około 10litrów na próbę aby sprawdzić czy dobrze trafiłem koszem :-/
Mam jeszcze jedno pytanie,mianowicie po zmontowaniu,poskładaniu wszystkiego do której komory nalać pierw paliwo? Z której komory jest główne zasilanie? Mam zamiar wlać około 10litrów na próbę aby sprawdzić czy dobrze trafiłem koszem :-/
I LOVE VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 11 paź 2011, 13:35
- Lokalizacja: Racibórz
Odpowiedź na powyższe pytanie jest trochę kłopotliwa ponieważ kosz nie może być uszkodzony w pompie........ pompa montowana jest w koszu ale jest odrębną częścią....... może być uszkodzony kosz........ może też być uszkodzona pompa znajdująca się w koszu........ ale kosz w pompie uszkodzony być nie może :!:davidgti85 pisze:Moje pytanie jest takie: Czy ten kosz może być uszkodzony w pompie???...
Dopiero zdjęcie które dodałeś ratuje sytuację.... odpowiadam więc:
Nie mam wprawdzie wielkiego doświadczenia z samochodami przed liftem ale w autach po lifcie kosz na dole jest pełny i nie ma żadnej takiej dziury jak u Ciebie........ podejrzewam, że w autach przed liftem też dziury takiej być nie powinno tym bardziej o takim kształcie.
Kosz dziurawy moim zdaniem należy zmienić gdyż z dziurą na samym dole może nie spełniać swojej roli.
Co więcej posiadam akurat do sprzedania kompletny, oryginalny i w pełni sprawny kosz bez pompy paliwa....... numer części 4D0 201 743E.
Ponieważ kosz ten pochodzi z S8 D2 z rocznika 2000 więc najpierw koniecznie sprawdź numer swojego - jeżeli numer jest ten sam i chciałbyś go zakupić pisz do mnie na PW.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
davidgti85 w zupełności potwierdzam to co mówi FOSS, kosz musi być szczelny, to z niego pompa ssie paliwo a drugim cienkim krućcem tłoczy paliwo na smoczki (inżektory) które to napełniają kosz. Kosz jest zbiornikiem paliwa który znajduje się w zbiorniku paliwa i te właśnie smoczki pompują mu paliwo.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 11 paź 2011, 13:35
- Lokalizacja: Racibórz
Poskładałem wszystko do kupy,zalałem około 15 litrów paliwa,Audiczka zagadała no i....
ja uradowany że wszystko git, a tu niespodzianka. Po około 7 minutach samochód zgasł i nie da się go zapalić :!: pompa chodzi tak, jakby nie dostawała paliwa. Ręce mi opadają!!!
Czy źle to poskładałem?
Proszę o jakieś pomysły,sugestie co jest nie tak???
ja uradowany że wszystko git, a tu niespodzianka. Po około 7 minutach samochód zgasł i nie da się go zapalić :!: pompa chodzi tak, jakby nie dostawała paliwa. Ręce mi opadają!!!
Czy źle to poskładałem?
Proszę o jakieś pomysły,sugestie co jest nie tak???
I LOVE VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 11 paź 2011, 13:35
- Lokalizacja: Racibórz
Koledzy temat załatwiony. Okazało sie min. że miałem pompę nie z modelu A8 tzn. bez tego króćca. Wszystko poskładałem i.... wszystko OK :mrgreen: działa i hula nawet na rezerwie.
Także do moderatora: Temat do zamknięcia
[ Dodano: 2012-08-30, 11:47 ]
Po paru miesiącach padła pompa paliwa.
Wymieniłem wkład na oryginalny używany-powtórka z rozrywki,nie zasysa paliwa.
Po zalaniu kosza paliwem i wypaleniu go z niego auto gaśnie!!!
Już mam załamkę :shock:
Poddałem się i oddałem auto do mojego kolegi który ma warsztat,zlecił mi zakup innego zbiornika bo według niego ssaki w zbiorniku są zepsute,więc zakupiłem inny kpl.zbiornik,został zamontowany i co? dalej nie działa poniżej połowy baku :oops:
Także do moderatora: Temat do zamknięcia
[ Dodano: 2012-08-30, 11:47 ]
Po paru miesiącach padła pompa paliwa.
Wymieniłem wkład na oryginalny używany-powtórka z rozrywki,nie zasysa paliwa.
Po zalaniu kosza paliwem i wypaleniu go z niego auto gaśnie!!!
Już mam załamkę :shock:
Poddałem się i oddałem auto do mojego kolegi który ma warsztat,zlecił mi zakup innego zbiornika bo według niego ssaki w zbiorniku są zepsute,więc zakupiłem inny kpl.zbiornik,został zamontowany i co? dalej nie działa poniżej połowy baku :oops:
I LOVE VAG
Witam , koledzy mam wciąż ten sam problem , chodzi o pompę w mojej S8 , byłem u kilku mechaników i żaden nie chciał się podjąć tego tematu , kilka tygodni temu miałem awarje pompy i jeden z mechaników w holandii wymienił mi ją ale na używaną i to od innego modelu ale niby pasowała i od tej pory jeżdżę ale problem w tym że , jak mam full w baku to tylko ubywa mi 1/3 zbiornika i auto staje gdy doleje do pełna czyli 1/3 to dalej jadę , proszę o podpowiedź co mam zrobić bo już tracę głowę i nerwy :-? na tych mechaników , szukałem całego kosza z pompą do 4.2 ale ciężko znaleźć, pozdrawiam Arek
Chcialbym podciagnac jeszcze zapytanie pod ten temat. Mam problem prawdopodobnie z cofajacym sie paliwem, mianowicie jak postoi jakies pol godzinki trzeba ja dlugo krecic zeby zapalila.. wzialem sie na sposob i zapalam jak "DIESLA" czyli po przekreceniu stacyjki czekam jakies 5 sek az pompa nabije cisnienie i wtedy zapala bez problemu. Czy ma ktos moze pomysl co sie moglo popsuc? Dodam jeszcze ze po zapaleniu chodzi normalnie i nie szarpie nawet przy wysokich obrotach
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!