
Pytanie moje jest takie czy gdyby byly uszkodzone uszczelniacze chlodniczki to olej mial by takie cisnienie zeby lac po całym alternatorze i czy woda z olejem by sie mieszala?? wody oraz leju ubywa ale to przez dziurawa chlodnice i wlasnie ten wyciek. Jak silnik jest zimny to kopci jak lokomotywa a jak sie zagrzeje to nadal kopci ale juz nie tak bardzo, z tlumika czuc spaliny a nie zaden slodki zapach.
W oleju zas wody nie widze ale on za to ubywa przez ten wyciek. na tyle ze po 2 dniach postoju jest plama około 5cm/10cm pod autem. Ale tylko z lewej strony. Cala miska zachlapana olejem a pasek mikro olejem rzuca gdzie sie tylko da. Witac ze wyciek est juz od dawna bo olej wszedzie oklejoony kurzem trorząc skorupe.
Chcę dac 2 szanse tej audicy i pomoc jej godnie sie prezentowac na ulicy ale doswiadczenia z v8 niestety nie mam. Wczewsniej mialem 1.9tdi 110km to kapitalny remont z pierscieniami zrobilem ale coś czuje ze osemka to wyższa szkola jazdy

Pozniej wrzoce zdjecie po ściągnieciu ryjka i mam nadzieje razem zlokalizujemy wycieki
