![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Dławienie na zimnym silniku
Umnie czesciowo problem rozwiązany.
Jesli chodzi o PB to wymyłem wtryski w myjce i teraz chodzi ok równo i bez szarpania przy przyspieszaniu, odpalanie tez bez problemu.
Ale problem czasami mam z delikatnym bujaniem i szarpania jak np po dłuzszej podrózy przełącze z lpg na pb na postoju to poszarpuje przez kilka , kilkanascie sekund i normuje sie.
Obstawiam ze moze to być wina wtrysków lpg tak sadze bo gazownik proponuje juz wymiane ich, prawie 110kkm zrobione?
Jakieś sugestie?
Jesli chodzi o PB to wymyłem wtryski w myjce i teraz chodzi ok równo i bez szarpania przy przyspieszaniu, odpalanie tez bez problemu.
Ale problem czasami mam z delikatnym bujaniem i szarpania jak np po dłuzszej podrózy przełącze z lpg na pb na postoju to poszarpuje przez kilka , kilkanascie sekund i normuje sie.
Obstawiam ze moze to być wina wtrysków lpg tak sadze bo gazownik proponuje juz wymiane ich, prawie 110kkm zrobione?
Jakieś sugestie?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
A kumpel Ci mówił jak BRC sobie radzi z rozjazdem adaptacji ECU?Apophis pisze:pepi, Napisałem że to norma bo wśród posiadaczy tego wynalazku niemal każdy mi mówił o takim problemie. A bardzo czesto bywając u kumpla który mi zakładał BRC przyjeżdżali tacy szczęśliwi posiadacze staga...
Biały kabelek(kasownik błedu w ECU Pb) pod linie K w złączu OBD i nigdy rozjazdu nie będzie, bo jak przekroczy korekcje to kasuje adaptacje, jedynie wypalone zawory o tym Cię poinformują po dłuższym czasie. Z doświadczenia wiem, że jest to często stosowany patent przez monterów BRC, a klient ach, och super to BRC co nie zmienia faktu że ma kilka fajnych patentów, jakich rozpisywał się nie będę.
To nie Stag powoduje rozjazdy tylko kiepskie wtryski jak np. Valdemary oraz gazownicy puszczający auto tylko po autokalibracji.
I proszę nie unoście się wyższością jednego nad drugim, oba mają zalety i wady.
Staga mam w A8 a w A6 mam BRC i wiem co jedno i drugie potrafi.
Regeneracja wtryskiwaczy zapewne Cię czeka po takim przebiegu i ustawienie ciśnienia gazu, pózniej reset ECU i sprawdzenie czasu wtrysku na Pb i lpg.grzybek86 pisze:kurcze ja tez teraz pojade na regulacje gazu bo przeglad mam, dobrze jakby to było to ale watpie, bo problem nastał przy przebiegu ponad 100kkm na lpg...