Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB/LPG ] Dławienie na zimnym silniku

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 15 mar 2014, 20:54

Umnie czesciowo problem rozwiązany.
Jesli chodzi o PB to wymyłem wtryski w myjce i teraz chodzi ok równo i bez szarpania przy przyspieszaniu, odpalanie tez bez problemu.
Ale problem czasami mam z delikatnym bujaniem i szarpania jak np po dłuzszej podrózy przełącze z lpg na pb na postoju to poszarpuje przez kilka , kilkanascie sekund i normuje sie.
Obstawiam ze moze to być wina wtrysków lpg tak sadze bo gazownik proponuje juz wymiane ich, prawie 110kkm zrobione?
Jakieś sugestie?

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 16 mar 2014, 13:41

grzybek86 pisze:po dłuzszej podrózy przełącze z lpg na pb na postoju to poszarpuje przez kilka , kilkanascie sekund i normuje sie.
Mapa gazu mogła się rozjechać i zanim czasy wtrysku gazu unormują się do benzyny to wtedy buja.

Gość

Post autor: Gość » 16 mar 2014, 14:24

W stagu rozjeżdżanie map to norma.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 mar 2014, 15:27

nie jest normą tylko słabe ustawienie i słabe podzespoły to norma
masz widełki i jeśli jest w tych granicach to nic nie powinno się dziać
w naszych autach dość szybko kompy się adaptują do warunków pracy .

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 16 mar 2014, 16:57

no ale powiedz mi czy gdyby była to wina podzespołów to czy problem by był od razu po załozeniu instalacji czy poźniej? zreszta nigdy nie miałem problemu z wyregulowaniem zeby było ok na pb i lpg problem stosunkowo od kilku miesiecy a auto mam 4 lata

Gość

Post autor: Gość » 16 mar 2014, 17:10

pepi, Napisałem że to norma bo wśród posiadaczy tego wynalazku niemal każdy mi mówił o takim problemie. A bardzo czesto bywając u kumpla który mi zakładał BRC przyjeżdżali tacy szczęśliwi posiadacze staga... :)

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 16 mar 2014, 17:15

kurcze ja tez teraz pojade na regulacje gazu bo przeglad mam, dobrze jakby to było to ale watpie, bo problem nastał przy przebiegu ponad 100kkm na lpg...

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 16 mar 2014, 18:36

Apophis pisze:pepi, Napisałem że to norma bo wśród posiadaczy tego wynalazku niemal każdy mi mówił o takim problemie. A bardzo czesto bywając u kumpla który mi zakładał BRC przyjeżdżali tacy szczęśliwi posiadacze staga... :)
A kumpel Ci mówił jak BRC sobie radzi z rozjazdem adaptacji ECU?

Biały kabelek(kasownik błedu w ECU Pb) pod linie K w złączu OBD i nigdy rozjazdu nie będzie, bo jak przekroczy korekcje to kasuje adaptacje, jedynie wypalone zawory o tym Cię poinformują po dłuższym czasie. Z doświadczenia wiem, że jest to często stosowany patent przez monterów BRC, a klient ach, och super to BRC co nie zmienia faktu że ma kilka fajnych patentów, jakich rozpisywał się nie będę.

To nie Stag powoduje rozjazdy tylko kiepskie wtryski jak np. Valdemary oraz gazownicy puszczający auto tylko po autokalibracji.

I proszę nie unoście się wyższością jednego nad drugim, oba mają zalety i wady.
Staga mam w A8 a w A6 mam BRC i wiem co jedno i drugie potrafi.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 16 mar 2014, 18:39

grzybek86 pisze:kurcze ja tez teraz pojade na regulacje gazu bo przeglad mam, dobrze jakby to było to ale watpie, bo problem nastał przy przebiegu ponad 100kkm na lpg...
Regeneracja wtryskiwaczy zapewne Cię czeka po takim przebiegu i ustawienie ciśnienia gazu, pózniej reset ECU i sprawdzenie czasu wtrysku na Pb i lpg.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 16 mar 2014, 18:39

czytając powyższy post uznaje jednak ze u mnie winne wtryski które juz powinny być wymienione. nie wiem czy opłaca sie regeneracja. mysle o nowych

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 mar 2014, 19:39

nie wiem jakie masz ale ja bym nigdy nie regenerował tylko wymieniał
panowie każda sroczka swój ogon chwali :D
ze sterownikami to jak z kobietami każdy lubi co mu się podoba ale opieranie się na zasłyszanych opiniach zwłaszcza od ludzi co inne montują
i z tego żyją to jak ich opinia może być rzetelna :D

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 16 mar 2014, 20:07

no ja tez nie jestem skłlonny regenerować tylko nowe kupić koszt około 600zł tak sie rozgladałem. ja tam z mojego lpg jest zadowolony jesli o instalke chodzi. tyle km zrobione bez awarii. mysle ze wymiana wtrysków rozwiąże moj problem.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 mar 2014, 20:48

jaką masz i wtryski jakie ?

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 16 mar 2014, 20:52

Stag 300+ listwa Megic Jet, reduktor KME Gold

Teraz planuje Valteki lub Hana

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 mar 2014, 21:29

po ci valteki czy hany ?]
valteki to syf jeden wielki
barracuda kup podobno lepsza bo hany zeszły na psy ;(

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl