części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] A8 kontra S8 ... kto wie z czym to się je???

MrW (usuniety)

Post autor: MrW (usuniety) » 20 sie 2009, 21:19

"dmuchnac 1,5 bara jak silnik po 20 tys km sie wysra" tak tez napisalem
a skoro s8 na kompresorze ma 464 km to doladowanie musi byc nie duze to pewnie soft jest ja tam dalej sie bede trzymal swojej wersji zeby dlubac n/a a nie dmuchac w v8 bo do doladowania to dobre sa japsy na sofcie mozna nawet 0,8 podac i pojezdzi to troche

[ Dodano: 2009-08-20, 21:21 ]
cezar88 pisze:a ciekawe ile kosztuje :mrgreen: no ale 4,4 do setki w takiej limuzynie to już kosmos

48 tys tam koles w filmiku mowi

Awatar użytkownika
raptor90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 145
Rejestracja: 05 sie 2009, 13:49
Lokalizacja: Piła

Post autor: raptor90 » 21 sie 2009, 09:55

Jeszcze dodam że 4.4 sec od 0-100 NA FELGACH 20' i papciach 265 !
Pewnie jak by założyć 18cali i jakiś węższy papeć jeszcze lepiej by poszło.
Powiem tak jeśli miał bym S8 na manualu w dobrym stanie i taką kasę, zrobił bym to bo to jest naprawdę majstersztyk. To już można nazwać sportową limuzyną. Przynajmniej wiesz że nie zbraknie Ci mocy :)

Btw co do ceny, filmik jest bardzo stary,cena chyba w markach jeszcze podana, czuję że dzisiaj było by znacznie taniej.

MrW (usuniety)

Post autor: MrW (usuniety) » 21 sie 2009, 18:25

widzialem nowe s8 mtm 29 tys euro :mrgreen: tez cena z kosmosu za to mozna juz niezly samochod kupic a co do braku mocy to jej zawsze bedzie malo :mrgreen:

Awatar użytkownika
raptor90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 145
Rejestracja: 05 sie 2009, 13:49
Lokalizacja: Piła

Post autor: raptor90 » 21 sie 2009, 21:44

Hehe wiesz jeśli kogoś stać na nowe S8 za pół miliona to wydać jakieś marne 29k euro dla takiej osoby nie jest problemem :)
A to że mocy zawsze chce się więcej, to tak to już jest.
Ludzka pazerność :)

JIMM

Post autor: JIMM » 22 sie 2009, 12:59

To chyba nie pazerność , po prostu oswajamy się z osiągami i swoimi samochodami więc rozglądamy się za nowymi doznaniami przeciążenia :oops:

cichusz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:32
Lokalizacja: Radom

Post autor: cichusz » 09 maja 2010, 12:46

witam jetsem tu nowy ale wlasnie chce sie oczytac o silnikach a8 i s8 bo przymierzam sie do swapa do a4 b5 quattro. jesli chodzi o a8 kompressor tooo....:
Obrazek Obrazek Obrazek

eXecutorR

Post autor: eXecutorR » 09 maja 2010, 14:04

no generalnie silnik 4.2 miał 300 koni od '94 do '98 a potem 310 do 2003, a potem 335? do 2010 a teraz koło 370, więc nie wiem co myśleć o tych screenach ;-)

cichusz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:32
Lokalizacja: Radom

Post autor: cichusz » 09 maja 2010, 15:20

ale te 320 gedenruje sie po przez chipa i cos tam jeszcze pozniej 375 i dalej to kompressor

Awatar użytkownika
Danio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:40
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław

Post autor: Danio » 11 maja 2010, 23:38

A wie ktoś coś o włożeniu całego silnika od S8 do A8, jak to sie ma do skrzyni i innych podzespołów, prawdopodobnie czeka mnie zmiana silnika :-( , więc S8 360 kM?! czemu nie!!! :mrgreen:
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami

ATLAS
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 88
Rejestracja: 15 maja 2009, 10:07
Lokalizacja: Praszka

Post autor: ATLAS » 14 maja 2010, 18:54

eXecutorR pisze:no generalnie silnik 4.2 miał 300 koni od '94 do '98 a potem 310 do 2003, a potem 335? do 2010 a teraz koło 370, więc nie wiem co myśleć o tych screenach ;-)
Był jeszcze FSI z mocą 350KM od 2004-2005 (nie jestem dokładnie pewien). A te 372KM to tylko w budzie D4 występuje.

Pozdrówki dla szczęśliwych posiadaczy A8 my wciąż bez :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl