wejdź w silnik - bloki pomiarowe - ustaw następujące bloki:zegar pisze:Powiecie mi na szybko co i jak długo logować? Zrobię przed i po. VCDS opanowany mam.
002 - 4 okienko - działanie przepławki
090 - 3 i 4 okienko działanie nastawników
093 - 3 i 4 okienko ustawienie rozrządu
i teraz tak.
blok drugi jedziesz pełen but - opór do podłogi i patrzysz na wynik najlepiej na 3cim biegu przy 6200obr. powinno pokazac ponad 260g/s. ja bedzie w granicach 200 na + / - to przepływka do wymiany
bloki 90 na wolnych obr jak i na pełnym bucie powinny pokazywac 0,0 jesli tak nie jest i bedziesz mieć ponad 10 na + / - to nastawniki smiec
blok 93 tez powinien pokazywac 0,0 aczkolwiek sa jakieś wiedełki na + / - 8 więc w tym zakresie jak bedzie na obu głowiac to rozrząd ok. Powyżej to przestawiony...
w obu przypadkach im bliżej 0 tym lepiej
poza tym jesli mówisz że od dołu nie ciągnie to w jakim stanie jest kolektor ssący, podciśnienia i gruszki z przodu kolektora. Może klapy stoją i dlatego taki efekt ?