części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 cze 2016, 22:03

Apophis pisze:katastrofa...mogli te wkretki na samej gorze dac jak to niemcy lubią :D
-TAK JAK W BRC :]

Gość

Post autor: Gość » 07 cze 2016, 22:06

Nie pitol ja nie mam tak schrzanione...

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 cze 2016, 22:11

Te wkrętki to tzw. "Inliner", w środku są plastikowe rurki podprowadzone prawdopodobnie pod zawory ...prawdopodobnie bo taka była idea twórców ale czy tak jest przekonasz się jak rozbierzesz ;)

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mahoney99 » 07 cze 2016, 23:41

a nie dotykam sie tego :]
jutro wrzuce zdjecie mojego kolektora bo jakis postep prac jest.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 08 cze 2016, 08:26

Taaa, ciekawe jak te inlinery ominą zmienną geometrię jak są wrypane na samej górze kolektora :)

danishow pisze:Te wkrętki to tzw. "Inliner", w środku są plastikowe rurki podprowadzone prawdopodobnie pod zawory ...prawdopodobnie bo taka była idea twórców ale czy tak jest przekonasz się jak rozbierzesz ;)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 08 cze 2016, 08:48

O ile dobrze pamiętam konstrukcję kolektora, to zmienne fazy realizowane są w jego środku, więc jeśli zrobi się wkrętki we właściwym miejscu (w ostatnim odcinku nad wtryskami), to nie powinno być problemu ze zmiennymi fazami.

Gość

Post autor: Gość » 08 cze 2016, 11:03

W BFM jest dwufunkcyjny to może łatwiej tam tak zapodać <bezradny>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 cze 2016, 12:12

tylko po co ?
takie cuda się robi jak nie można nawiercić kolektora i inaczej nie można
nie w tym wypadku
A czy wam się wydaje że do tego wiercenia kolektor był zdejmowany :]
mniam mniam dobre opiłki

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 09 cze 2016, 21:03

Dokładnie pepi, wszystkie te cuda to pic na wodę, fotomontaż by zamydlić oczy klientom :D

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mahoney99 » 25 cze 2016, 16:14

instalacja załozona.po krotkiej jezdzie nie stwierdzzilem roznicy pomiedzy pb a lpg.silnik chodzi rowno,nie wybija gazu na 2 biegu do odciecia-wiecej nie probowalem.teraz pytanie jak to zestroic? chyba cisnienie jest za duze.

edit

cos poczytalem cos podzialalem i zrobilem mapy benzyny i gazu.w miare sie pokryly
przejechalem okolo 60 km na gazie.
ze startu zatrzymanego do 200 cisnienie na reduktorze spadlo z 1.25 do okolo 1-1,1 bara.
mnoznik na jalowym jest 1.2 ale na wyzszym obciazeniu spada ponizej 1. czy moze tak zostac?
temp gazu 50-55
temp parownika 65-70
czy te wartosci sa prawidlowe?
wiem ze sie nie znam i mecze Was ale czego sie nie robi w imie nauki :>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 cze 2016, 11:37

A coś dał ?
i daj foty jeśli można zawsze to dla tych co pierwszy raz zakładają będzie jakiś wyznacznik
ewentualnie ktoś może skrytykuje twój montaż :P

Wartości mało realne zazwyczaj temperatura jest połową temperatury parownika
Rano przed odpaleniem porównaj czy oba czujniki pokazują to samo mają pokazywać podobnie tyle ile ma otoczenie

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mahoney99 » 26 cze 2016, 18:10

KME nevo pro,wtryski hana zielone,kme Twin,faro 8mm wielozawor tomasetto extra.
tak mysle teraz ze czyjnik temp gazu przeloze na wlot do listwy bo przy wartunkach idealnych ten gaz w kompensacji"stoi"
zdjecie jest jeszcze przed izolacja i ulozeniem wiazek
nie przejmowalem sie wygladem i tym czy pokrywy sie zmieszcza czy nie.dla mnie nie ma to znaczenia.
co do krytyki to zapraszam.to jest moja pierwsza instalacja i nigdy nie mialem do czynienia z lpg
Obrazek

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 cze 2016, 18:26

mahoney99, ale pojechałeś z tematem <boisie>

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mahoney99 » 26 cze 2016, 18:28

nie boj sie. nie wybuchnie <jezyk2>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 cze 2016, 19:07

mahoney99 pisze:nie boj sie. nie wybuchnie
Nie mam czego się bać, mieszkam wystarczająco daleko :P ...będziesz na zlocie? <hmm>

Nie no żarcik, wracając do tego pająka. Kompensację robi się za wtryskami by wyrównać ciśnienie.
Mapsensor musi być w strudze gazu, czyli za którym z filtrów ...NIE na kompensacji !
Reszta to kosmetyka i mi się to w ogóle nie podoba, można było zrobić tak:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl