-TAK JAK W BRCApophis pisze:katastrofa...mogli te wkretki na samej gorze dac jak to niemcy lubią
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam
Taaa, ciekawe jak te inlinery ominą zmienną geometrię jak są wrypane na samej górze kolektora
danishow pisze:Te wkrętki to tzw. "Inliner", w środku są plastikowe rurki podprowadzone prawdopodobnie pod zawory ...prawdopodobnie bo taka była idea twórców ale czy tak jest przekonasz się jak rozbierzesz
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
instalacja załozona.po krotkiej jezdzie nie stwierdzzilem roznicy pomiedzy pb a lpg.silnik chodzi rowno,nie wybija gazu na 2 biegu do odciecia-wiecej nie probowalem.teraz pytanie jak to zestroic? chyba cisnienie jest za duze.
edit
cos poczytalem cos podzialalem i zrobilem mapy benzyny i gazu.w miare sie pokryly
przejechalem okolo 60 km na gazie.
ze startu zatrzymanego do 200 cisnienie na reduktorze spadlo z 1.25 do okolo 1-1,1 bara.
mnoznik na jalowym jest 1.2 ale na wyzszym obciazeniu spada ponizej 1. czy moze tak zostac?
temp gazu 50-55
temp parownika 65-70
czy te wartosci sa prawidlowe?
wiem ze sie nie znam i mecze Was ale czego sie nie robi w imie nauki
edit
cos poczytalem cos podzialalem i zrobilem mapy benzyny i gazu.w miare sie pokryly
przejechalem okolo 60 km na gazie.
ze startu zatrzymanego do 200 cisnienie na reduktorze spadlo z 1.25 do okolo 1-1,1 bara.
mnoznik na jalowym jest 1.2 ale na wyzszym obciazeniu spada ponizej 1. czy moze tak zostac?
temp gazu 50-55
temp parownika 65-70
czy te wartosci sa prawidlowe?
wiem ze sie nie znam i mecze Was ale czego sie nie robi w imie nauki
A coś dał ?
i daj foty jeśli można zawsze to dla tych co pierwszy raz zakładają będzie jakiś wyznacznik
ewentualnie ktoś może skrytykuje twój montaż
Wartości mało realne zazwyczaj temperatura jest połową temperatury parownika
Rano przed odpaleniem porównaj czy oba czujniki pokazują to samo mają pokazywać podobnie tyle ile ma otoczenie
i daj foty jeśli można zawsze to dla tych co pierwszy raz zakładają będzie jakiś wyznacznik
ewentualnie ktoś może skrytykuje twój montaż
Wartości mało realne zazwyczaj temperatura jest połową temperatury parownika
Rano przed odpaleniem porównaj czy oba czujniki pokazują to samo mają pokazywać podobnie tyle ile ma otoczenie
KME nevo pro,wtryski hana zielone,kme Twin,faro 8mm wielozawor tomasetto extra.
tak mysle teraz ze czyjnik temp gazu przeloze na wlot do listwy bo przy wartunkach idealnych ten gaz w kompensacji"stoi"
zdjecie jest jeszcze przed izolacja i ulozeniem wiazek
nie przejmowalem sie wygladem i tym czy pokrywy sie zmieszcza czy nie.dla mnie nie ma to znaczenia.
co do krytyki to zapraszam.to jest moja pierwsza instalacja i nigdy nie mialem do czynienia z lpg
tak mysle teraz ze czyjnik temp gazu przeloze na wlot do listwy bo przy wartunkach idealnych ten gaz w kompensacji"stoi"
zdjecie jest jeszcze przed izolacja i ulozeniem wiazek
nie przejmowalem sie wygladem i tym czy pokrywy sie zmieszcza czy nie.dla mnie nie ma to znaczenia.
co do krytyki to zapraszam.to jest moja pierwsza instalacja i nigdy nie mialem do czynienia z lpg
Nie mam czego się bać, mieszkam wystarczająco daleko ...będziesz na zlocie?mahoney99 pisze:nie boj sie. nie wybuchnie
Nie no żarcik, wracając do tego pająka. Kompensację robi się za wtryskami by wyrównać ciśnienie.
Mapsensor musi być w strudze gazu, czyli za którym z filtrów ...NIE na kompensacji !
Reszta to kosmetyka i mi się to w ogóle nie podoba, można było zrobić tak: