PS lubie to auto bo predkosc ekonomiczna to chyba kolo 130-140

![]() |
![]() |
Jak skończę lutowanie to rurki pomaluje na czarno :-). A co do homologacji to albo wężowidło i fabryczne rozdzielacze albo samoróbka. ABZ nie pozwala na takie ładne trójniki na wtryskach i łączenie wężem 12 - znaczy ja nie potrafię.krisker pisze:Kształtki mosiężne oprócz wątpliwego wyglądu i braku homologacji do instalacji LPG dobrze się sprawdzają
Myślałem nad takim rozwiązaniem ale miedź jest łatwiejsza w obróbce. Może jeszcze kiedyś zrobię taką wersję.Wysłany: Dzisiaj 7:54Temat postu:
Tez mam przedlifta, też mialem ten problem ale ja zrobilem caly uklad doprowadzenia gazu do wtryskiwaczy ze stali kwasoopornej. Mam drugie listwy umiesczone dokladnie nad listwami benzynowymi, z takiego samego profilu kwadratowego jak listwy oryginalne. Wszystko ladnie schowane pod oslonami
Rura to rura nie łatwo ją złamać. To, że miedź jest metalem mniej wytrzymałym od nierdzewki to przemawia za nierdzewką ale moim zdaniem to będzie armata na muchę. Kuszące jest jednak posiadanie takiej pancernej rurki.Bugalon pisze:Rurek miedzianych ja bym sie osobiscie bal bo po pierwsze sa one cienkie a po drugie miedz jest malo odporna na drgania tym bardziej jesli do niej przykrecisz kilkadziesiat centymetrow weza doprowadzajacego gaz (obciazajac uklad rurek w ten sposob).
Dawaj foto bez osłon i z osłonami!Bugalon pisze:Tez mam przedlifta, też mialem ten problem ale ja zrobilem caly uklad doprowadzenia gazu do wtryskiwaczy ze stali kwasoopornej. Mam drugie listwy umiesczone dokladnie nad listwami benzynowymi, z takiego samego profilu kwadratowego jak listwy oryginalne. Wszystko ladnie schowane pod oslonami