części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 wrz 2016, 19:12

Ładnie poukładane wtryskiwacze, reszta mi się nie podoba :P

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 wrz 2016, 21:10

pepi pisze:ja mam pomiędzy :]
Pewnie w takiej sytuacji masz bardzo realną temperature strugi LPG[/quote]- a czemu mam nie mieć ?
przynajmniej mam uśrednioną :]

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 27 wrz 2016, 09:10

Już widzę niedoróbki i błędy:

- Za mały przepływ cieczy przez parownik.
Temperatura parownika przy bucie spada do 54 stopni. Zakładam, że to już za duży spadek?
Bo dziś było +3 a co będzie jak będzie -23.
Trochę za długo się przełączał rano. Sprawdzę jeszcze czy to aby nie wina czujnika.
No i teraz będę musiał wyprostować załamania na mniejsze, powrót w rurkę zbiorniczka bym chciał zostawić bo to znacznie upraszcza. Może jednak to jest problem.

- Za duże spadki ciśnienia w miejscu w którym mierzę. Przy 5500 obr z butem w podłodze 0,73 atm - do 1,15 na jałowych. Jutro dam trójnik przed listwą i zmierzę co tam się dzieje. Czy to jednak wina listwy czy już siada na wyjściu parownika.
Kot też jest Quattro

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 27 wrz 2016, 19:40

Ukaniu pisze:Już widzę niedoróbki i błędy:
No i teraz będę musiał wyprostować załamania na mniejsze, powrót w rurkę zbiorniczka bym chciał zostawić bo to znacznie upraszcza. Może jednak to jest problem.
Tzn masz podłączony reduktor szeregowo w przelew zbiorniczka wyrównawczego?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 wrz 2016, 21:10

termika ok
nie czepiaj się co do spadku poczekaj niech układ popracuje i wszystko się poukłada

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 28 wrz 2016, 08:25

j3drek pisze:Tzn masz podłączony reduktor szeregowo w przelew zbiorniczka wyrównawczego?
W przelew od góry nie ale w dolny wąż zbiornika. On się łączy z powrotem z nagrzewnicy. Ma 16 mm średnicy.
pepi pisze:termika ok
nie czepiaj się co do spadku poczekaj niech układ popracuje i wszystko się poukłada
To zaczekam jeszcze chwile z tymi przeróbkami. Samochód jeździ dobrze, kręcę sobie mnożnikami, dbam by LTFT nie wyjechało za bardzo. Jak będę miał dłuższą trasę to sprawdzę jak będzie z tą temperaturą.

Poranne przełączanie to trochę dziwna sprawa, reduktor na pewno ma już ponad 40 bo jest mocno ciepły a gazu niet. Czasy opóźnienia, obroty itp. - zmniejszyłem.
Mam podejrzenie, że on widzi za niską temperaturę gazu. Ten czujnik w listwie jest bez osłony jeszcze i dość mocno chłodzony powietrzem zewnętrznym. Ma kilka stopni bez przepływu gazu. Dziś padł mi laptop i nie zdążyłem zerknąć na to co się dzieje.
Kot też jest Quattro

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 wrz 2016, 21:01

włazisz rano do auta i patrzysz czy pokazuje mniej więcej temperaturę otoczenia
w twoim wypadku to 10 kilołoma :]
ustaw 20 albo 15 i obserwuj co się dzieje
czujnik mierzy temperaturę obudowy reduktora nie płynu w nim

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 29 wrz 2016, 08:56

Pomiar wydaje się jest ok, oba czujniki rano pokazują podobnie i prawie tyle ile na zewnątrz.

Kolejny problem to wolne tankowanie. Tak jak starałem się poprawić wypływ LPG to tankowania nie dotykałem no i na stacji stoję, stoję, stoję, 66 l i praktycznie przestaje wlewać.
Powinno odbić w tych okolicach ale już prawie nie leci.
Kot też jest Quattro

Gość

Post autor: Gość » 29 wrz 2016, 09:23

A jakie cisnienie masz na te stacji?

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 29 wrz 2016, 10:15

Jakoś poniżej 15 atm, pod koniec zaczęło dochodzić ZTCP do 15.

W sprawie mnożnika - baraki bez dysz z ciśnieniem 1,15 zaczynają się na mnożniku 1 a kończą na 0,8. Czyli korekcja jedzie w dół do -20%.
Kiedyś trzymałem się raczej mnożników ponad 1 bo stare sterowniki słabo sobie z <1 radziły. Jak jest z Agisem? Nie ma jakichś kruczków?
Kot też jest Quattro

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 wrz 2016, 20:13

bez obaw agis to nie stag <hihi>

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 30 wrz 2016, 21:59

Przy okazji lpg zapytam czy jak mam korekty krótki na minus przy wiekszych prędkościach to mam sie cieszyć czy płakać?
xyz

Gość

Post autor: Gość » 30 wrz 2016, 22:45

na bogato leci pod obciazeniem to oki :)

Plewis
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 19 mar 2014, 20:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Plewis » 01 paź 2016, 10:17

pepi pisze:bez obaw agis to nie stag <hihi>
nie?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 paź 2016, 20:15

no co ale to prawda <hihi>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl