części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 23 wrz 2016, 13:15

Kiedyś był już poruszany temat (lpg forum) ospadku ciśnienia na ostatnim wtrysku.
Prawo Pascala i inne pierdoły. Spadki na ostatnim wtrysku są tak niewielkie że szkoda sobie tym głowę zawracać. może nawet czujnik ciśnienia tego nie wychwyci.
Możecie sobie wyliczyć straty ciśnienia zależnie od przepływu
Hana zielona ma max 175l/min przepływ czyli 0.175m3/min(max to znaczy ciągle otwarta)
http://www.kaeser.pl/Online_Services/To ... efault.asp

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 wrz 2016, 14:56

tylko ty zakładasz że reduktor nie ma spadków i auto ma normalne zapotrzebowanie na paliwo :]

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 23 wrz 2016, 15:53

Ja nie zakładam, ,,stwierdzam".
Więc lepiej zająć się spadkami reduktora a nie spadkami na ostatnim wtrysku przez brak kompensacji lub zrobienie jej w złym miejscu.
Kompensacja nie wyleczy za słabego reduktora.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 wrz 2016, 06:53

nie o to chodzi ty nie rozumiesz jednego każdy reduktor kuca
i wtedy bez chwilę może się dziać

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 24 wrz 2016, 19:19

pepi pisze:każdy reduktor kuca
Między innymi o to też chodzi, reduktor nie produkuje gazu a jedynie go "przetwarza". Czujnik ciśnienia gazu montowane są przed listwami wtryskowymi i auta jeżdżą - nie rozłącza gazu, podłączcie czujnik za listwą i zobaczycie jak cudownie wydajne macie te reduktory :P

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 wrz 2016, 07:55

ja mam pomiędzy :]

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 25 wrz 2016, 12:05

Też mam pomiędzy listwami na kompensacji i jest ok.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 25 wrz 2016, 13:02

Ja mam czujnik cisnienia podlaczony pomiedzy 3 i 4 cylindrem listwy po stronie kierowcy. Spadki cisnienia na reduktorze przy max bucie nie przekraczaja 0,15 bara wiec nie wydaje mi sie ze mam z tym jakis problem tym bardziej ze to cisnienie klęka na krociutki moment i natychmiast sie odbudowuje
danishow pisze:
pepi pisze:każdy reduktor kuca
Między innymi o to też chodzi, reduktor nie produkuje gazu a jedynie go "przetwarza". Czujnik ciśnienia gazu montowane są przed listwami wtryskowymi i auta jeżdżą - nie rozłącza gazu, podłączcie czujnik za listwą i zobaczycie jak cudownie wydajne macie te reduktory :P
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 25 wrz 2016, 23:07

Dziś już odpaliłem instalację.
Prawie w całości wygląda tak:
Rurownia z miedzianej rurki 15mm lutowanej na twardo. W rurkę wstawione wkrętki, rozwiercone na 4,5 gwint przerobiony na M8.
Czujnik temperatury na początku listwy od kierowcy.
Czujnik ciśnienia dokręcony do przepustnicy.
Zasilanie wody z trójnika nagrzewnicy i rurką nierdzewną po grodzi tak, że mogłem wymienić lambdy bez spuszczania wody. Powrót z reduktora w rurkę zbiorniczka.
Osłony na silnik wchodzą bez dystansów.
Po krótkiej jeździe testowej widzę pewien spadek ciśnienia pod obciążeniem z 1,15 na wolnych do 0,90 - 0,95 wbutowany.
EDIT: dzień po :-)
Wczoraj po autokalibracji obliczone korekty czasu wspólnego to 0,0 - napisało, że mam za duże wtryski.
Mnożnik kanciasty ale w granicach -10 do -20%.
Dziś po autostradzie widzę, że LTFT z moich +10% na benie spadło na -6%
Stąd przesunąłem mnożnik blisko 0 i równo w całym zakresie.
Pojeżdżę trochę niech LTFT wskoczą na to co było na benzynie i zbiorę znów mapę gazu.
Trochę trzeba podkręcić ciśnienie bo spadło do 1,1 na jałowych.
Jak ogarnę się w innych sprawach to wywierce dziurę na sonde szerokopasmową ma połączeniu x-rury. Wtedy będzie widać co w trawie piszczijot. Generalnie muszę zadbać by te LTFT wpadły średnio spowrotem na większe plusy.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 26 wrz 2016, 10:32

Ale czemu białe <bezradny> <awantura> <blee>

Te filtry nie mają przypadkiem wystarczającej wydajności, żeby opędzić silnik na jednym? Strasznie dużo miejsca zajmują...

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 26 wrz 2016, 11:43

Szary podkład na rurkach, bo to jedyny lakier jaki miałem pod ręką był. Sobota wieczór to nie jest dobry czas na malowanie rurek...
Filtry lotnej faktycznie są duże ale nie mam planów na więcej zabudowy w tym miejscu :-) Łatwo się je wymienia, wychodzą w dół bez przeszkód.
Kot też jest Quattro

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 wrz 2016, 11:48

kolega jest pewnie hydraulikiem <hihi>

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 26 wrz 2016, 12:31

Ukaniu, Ciekawie to wygląda (może poza kolorem :] )

Nie wiem czy to dobry pomysł przyczepić czujnik ciśnienia do silnika???
pepi pisze:nie o to chodzi ty nie rozumiesz jednego każdy reduktor kuca
i wtedy bez chwilę może się dziać
kuca ale nie tylko dla ostatniego wtrysku tylko dla wszystkich

pepi pisze:ja mam pomiędzy :]
Pewnie w takiej sytuacji masz bardzo realną temperature strugi LPG

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 26 wrz 2016, 14:10

Rurki bardzo ladne ale beda wystawac spod oslony :) szczegolnie ladnie to bedzie widac bo sa biale :)

Filtry fazy lotnej spokojnie da sie bardzo ladnie ulozyc po stronie kierowcy wokol zbiorniczkow (jak juz mowilem kiedys jak bede mial mozliwosc to cykne fotke jak mam u siebie)

Mapsensor bym przeniosl w miejsce w ktorym nie ma drgan - zawsze to dluzej bedzie bezawaryjnie pracowal.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 26 wrz 2016, 14:45

Ilu kierowników robót tyle będzie pomysłów jak rozłożyć graty. Ja tam lubię mieć wszystko na wierzchu :-).
MAP raczej nie powinien ucierpieć od wibracji, nigdy nie miałem z tym problemów. Stosowałem w automatyce takie krzemowe czujniki też i przy dużych wibracjach. Nawet fabrycznie są silniki z MAPami przykręconymi do kolektorów. A w tym wypadku to minimalizuje wężologie bo jeden idzie w dół do kolana za przepustnicą a drugi w bok do listwy. Kabel i tak szedł po wiązce silnika.
Kot też jest Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl