[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam
Jak wyjdziesz z tego to będzie jeździć. Potem sobie będziesz obserwował "mapy" i tworzył krzywą mnożnika tak by się pokrywały. Pewnie będzie oscylował w okolicach 1, zwykle jakieś +30% przy niskich czasach/ wysokich podciśnieniach w kolektorze i -14% przy długich czasach i gazie do dechy. Krzywa ma być monotoniczna opadająca wraz ze wazrostem czasu czy spadkiem podciśnienia, łagodna bez garbówpb41ns pisze:No już zaczynam pojmowac, czyli mnożnik powinien być jak najbardziej zbliżony do 1 tak?
Patrzyłem na dane wtrysku 115 nl, producent podaję że bez dysz przy ciśnieniu 1,2 bar obsłuży 45km, czyli jak wykrece dysze które teraz mam i ustawie ok 1,1 bar to powinno to zadziałać?
Nie wiedzieć czemu mnożnik defaultowo ustala się w zależności od czasu wtrysku - gdzie fizyczne zmiany wydajności masy gazu wtryskiwanej zależą od podciśnienia w kolektorze. A właściwie to od bezwzględnego ciśnienia na wlocie wtrysku zakładając, że reduktor spadek ciśnienia ustala na jednym poziomie. Ja np. w agisie zrezygnowałem zupełnie z map od czasu a całkowitą korekcję mam zrobioną na mapach od podciśnienia. Ale to taka teoretyczna dygresja o tym o czym chyba prócz mnie to się nikt nie zastanawiał ;-)
Kot też jest Quattro
no zagmatwałeś jak tylko można maruda następny
W agisie jest tak że jak zrobisz wolne to poprawka wskazuje nam czy trafiliśmy z dyszami i ciśnieniem kolo 1,0 jest najlepiej bo sterownik ma z czego zebrać w razie potrzeby .
Lecz podobno ta poprawka jest nie ważna ale ja się jej trzymam .
A dalej moźna nic nie ustawiać samo się ustawi w agisie
Zaraz się zacznie strojenie takie o dupę potłucz tylko afr itp
W agisie jest tak że jak zrobisz wolne to poprawka wskazuje nam czy trafiliśmy z dyszami i ciśnieniem kolo 1,0 jest najlepiej bo sterownik ma z czego zebrać w razie potrzeby .
Lecz podobno ta poprawka jest nie ważna ale ja się jej trzymam .
A dalej moźna nic nie ustawiać samo się ustawi w agisie
Zaraz się zacznie strojenie takie o dupę potłucz tylko afr itp
kilka razy je robiłem , był moment że praktycznie sie pokryły tzn na dole wykresu gazowy wykres był troche wyżej a od 2/3 kreska w kreske. obniżyłem troch te kropeczki skasowałem mape gazu i znowu, teraz troszke sie rozbiegają, wynika to pewno z tego że warunki jazdy są inne, i z tąd moje pytanie , czy po dłuższej jeżdzie mapki będą sie same korygować by można je było znów porównać??
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....